1e kw 07 | we zijn *compleet*, 5 zwanger en 20* geboren #34

Noemi: enmogen jullie dan gelijk weer met clomid beginnen? of moeten jullie het dan eerst weer zo proberen (want is niet gezegd toch dat je nog steeds pco hebt of zie ik dat verkeerd?)

Geen idee, ga dan eerst weer naar de gyn en zal het wel horen. Neem aan dat ik dan meteen weer aan de clomid mag beginnen.

Want ben tot nu toe ook nog niet ongesteld geweest, maar dat had ik wel verwacht met de pco. Dus hopen dan dat het weer opgewekt mag worden en dan meteen aan de clomid :pray:

Voor wie het leuk vindt! Perrin’s eerste verjaardagsspam in het SF van de nov2007 mama’s. :inlove:

Hier ook nog eens, gefeliciteerd met je 1ste verjaardag Perrin!

Jaaa, ik ga kijken :inlove:

ophoop van zegen dan maar dat jullie gelijk met clomid mogen beginnen dan :pray:

:oops: :oops: :oops: nog van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Perrin :-*

leuke foto’s hoor :inlove:

Angel, jaaaaaa wij hopen het ook :pray:

En Darius ingemaakt met bowlen, super!! :dance:

LadyC, leuke foto’s en leuke cadeautjes!!!

PERRIN GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG!!!

@joseetje wrote:

Hooi ben ziekig, maar wilde even zeggen dat ik het leuk vond om Bigsby en Francis gisteren even gezien te hebben.

Francis herkende ik gelijk :mrgreen:

Bij bigsby moest ik toch echt even naar haar naamkaartje gluren :angel:

Ik vind het erg leuk en hopelijk zien we elkaar snel bij de 1ste kwartaal meeting.

Ik herkende jou ook meteen :smiley:

Lady, Nog gefeliciteerd :dance:

Hier zijn we ook alweer bijna jarig!!

haha Noemi ik dacht al zoiets, en eerder zei je dat je nog lang wilde wachten :mrgreen:

Zullen we samen het januari topic openen?

oh Monique ook in januari voor een 2e :mrgreen:

Zo, ben ik ook weer eens :oops: :oops: :oops: :oops: .

Angel, wow, alweer 12 weken :dance: ! Hoe voel je je?

Sabje, meid, het zit je niet mee hè :hug: . Wel fijn dat je nu iig een gyn hebt die er vaart in wil zetten. Hopelijk is je suiker snel onder controle en mag je beginnen met Clomid.

Lady C, zie dat je weer zwanger bent, leuk, gefeliciteerd! En nog gefeliciteerd met Perrin zijn eerste verjaardag.

Amy, sterkte met je vader. Ga voor je :pray: dat hij nog een hele tijd bij jullie mag blijven :hug: :-* .

Gerdy, super dat de nekplooimeting goed was! Leuk zo’n onverwachte echo :dance: ! Wel balen van je schimmelinfactie, hopelijk is die gauw weer over :hug: .

José, het blijft inderdaad heel raar dat Hennie nooit meer mee kan kletsen :cry: :hug: . Ben je alweer beter?

Monique, bedankt voor het plaatsen van de berichtjes over Cindy, fijn om te lezen.

Luna, wat fijn dat Mika mee naar huis mag :dance: !

Hier gaat het goed, nu even aan het herstellen van een operatie aan een buikbreukje en we willen inderdaad in januari voor de derde gaan :dance: . Als jullie recente foto’s en filmpjes willen zien van Elliott en Amaya:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=41936&postdays=0&postorder=asc&start=1785

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=41936&postdays=0&postorder=asc&start=1800

Bigsby, er is al een januari stoppers topic :mrgreen:

Ik lang wachten? Nee hoor :mrgreen:

Angel, hoe hebben jullie geslapen?

EJ, kom ik je hier ook weer tegen :stuck_out_tongue: :mrgreen:

Francis, bijna jarig :dance:

Hahaha de kwartaalstoppers in de tweede ronde.

Ik moet er eerlijk gezegd nog even niet aan denken :shifty:

R zei van de week dat hij MISCHIEN over een paar maanden wel wil NADENKEN om over een paar JAAR mischien voor een derde te gaan.

snappen we het nog :mrgreen:

Haha José, ja, ik snap hem hoor. Kan me er wel wat bij voorstellen, denk dat je ook inderdaad alleen maar voor een derde moet gaan als je je er beiden goed bij voelt :-* .

whehe jose, ik ook nog niet hoor :mrgreen: maar ja mijn knulletje is vandaag pas 7 weekjes :inlove:

Perrin; gefeliciteerd met je 1e verjaardag!! :inlove: en je papa en mama ook! :inlove:

wat leuk zeg, ejb, bigsby en noemi allemaal naar de januari 2009 stoppers! Nu maar hopen dat het snel raak is!! :pray:

@Amy82 wrote:

whehe jose, ik ook nog niet hoor :mrgreen: maar ja mijn knulletje is vandaag pas 7 weekjes :inlove:

Niet te hard roepen hoor, ik had ook niet gedacht dat ik een eerste kwartaal 2007 stopper werd toen Elliott 7 weken was, maar ben het toch echt geworden :wink: . Nee hoor, lekker genieten en aan een tweede denken als jullie daaraan toe zijn :-* .

7 maanden bedoel je zeker? :think:

ik mis het zwanger zijn gewoon… maar denk dat we pas in 2010 voor een 2e gaan :inlove:

Nee, bedoel dat toen Elliott 7 weken was ik er nog niet aan dacht, maar kort daarna wel en toen hij 4 maanden was zijn we er weer voor gegaan, toen hij 8 maanden was was ik zwanger.