1e kw 07 | we zijn *compleet*, 5 zwanger en 20* geboren #34

Wat grappig van je man, bigsby! hihi!

Nog bijna geen zwangerschapsklachten, dus dat is wel lekker. Vandaag intake bij VK gehad en gelijk maar bloed laten prikken. Het begint nu wel weer wat echter te worden. 17 december echo, daar kijk ik wel naar uit!

Noemi, met Perrin gaat het goed! Eerste week van de vakantie nog wel koorts en vrijdag verhoging gehad, maar in dat middelste weekend zagen we ineens dat er weer een tandje door was. Dat zal vast met elkaar te maken hebben gehad, ook al had hij dat niet bij de vorige tandjes. :think:

En nu moet ik echt naar bed toe! Weer veel te laat voor mij :naughty: :mrgreen: . Trusten!

:zzz:

LadyC, wat fijn dat het zo goed gegaan is. En voor Perrin dus weer een tandje er bij. Kan geloven dat het spannend is de echo.

Maar weer aftellen, het is bijna de 17de :mrgreen:

mag ik nog meeschrijven hier? :shifty:

hoooooooi!!

zo eens kijken wat er ook weer geschreven is hier… ik las over vlekken bij Eline, beterschap meisje!!

en Angel alweer bijna op de helft!! :shock: nou vooruit, bijna 16 weken, maar het gaat zoooooooo snel dat je al bijna op de helft bent :mrgreen:

en angel en een nieuw ijzeren bed dat toch niet bevalt :mrgreen: onee :hug: ga je hem idd op MP zetten?

chayenne en Joël jarig geweest!! Hieperdepiep hoeraaa!!! :dance:

ladyC echo, spannend zeg!

Gerdy gefeliciteerd met Kelly!!

Bigsby ongesteld :hug: en het is bijna januari :inlove: woeiii, noemi en ejb gaan er dan ook weer voor :inlove: :inlove: :inlove:

hier is alles goed! Jayden heeft vorige week zijn 1e prikjes gehad, en hij heeft het super gedaan! 1 krijs gegeven, daarna lief stil! helemaal geen koorts, hoogstends 37,4. dus super! Gisteren heeft hij van 23.15 geslapen tot 9 uur, toen heb ik hem toch maar eens wakker gemaakt :shifty:

En ik heb nog 6 weken vrij, daarna weer werken :wall:

LadyC: fijn dat de vakantie is bevallen en dat de kleine zich toch beter ging voelen tijdens de vakantie

en van het ene tandje kunnen ze net iets meer last hebben dan van de andere :frowning:

spannend de echo ik heb “pas” 2 januari weer een echo (de 4e echo :lol: dus ik mag eigenlijk niet klagen maar ik wil zo graag naar binnen kijken :shifty: )

Amy: :think: tuurlijk mag je hier nog meeschrijven :wink:

ja het gaat idd erg snel vind het aan de ene kant niet erg en aan de andere kant wel want ik twijfel erg of er wel een 3e moet gaan komen :shifty:

ik mag nu al Luna niet meer dragen (doe ik af en toe wel stiekem :silenced:) en ik mag bijna geen trap meer lopen…

dus ik zie niet erg hoe ik dat dan dalijk met 2 kinderen zou moeten doen…

Darius heeft zoiets van ach dan vragen we gewoon wat meer hulp…

ik ga alleen de bodems op internet zetten zijn van die verstelbare dingen

fijn dat het prikje zo goed ging bij Jayden

:hug: geniet nog even van die 6 weekjes

zo ik heb het verder lekker druk vandaag

zo even naar de stad kijken voor laarsjes voor Luna daarna moet ik mij bezig gaan houden met het aquarium leeg halen die word morgen avond verplaatst (ik heb 7 personen die voor popey willen spelen dus moet goed komen :pray: :pray: )

en vanavond moet ik de heleboel hier gaan versieren want morgen is die ondeugende peuter alweer 3 :shock: (ach ik begin d’r wel steeds leuker te vinden dus dat is een voordeel ervan dat ze ouder word :inlove: (heb moeilijke start met haar gehad ik was niet zo’n moeder die gelijk moeder was / zich moeder voelde :oops: )

:zzz: :zzz: ik heb teveel gepland voor vandaag :zzz: :zzz:

ben 5 uur :shock: :shock: :shock: bezig geweest met de traktaties van Luna :zzz: :zzz:

nu nog aquarium leeg trekken en de boel versieren :zzz: :zzz:

succes morgen angel met lunas verjaardag en gefeliciteerd alvast

amy wat goed van jayden een echte vent he!! :mrgreen:

en wat een gaaf kado voor alex zeg :inlove:

eline is van de laatste fles af 2 slokjes en toen gooide ze m deruit!!!

smorgens gaat t nog redelijk maar ik denk dat ze liever een broodje heeft!

dus aan de ene kant wel lekker niet meer die dure troep maar aande andere kant ik vond het toch wel wat hebben die fles geven lekker knuffelen ze ligt dan tenminste ff stil op me schoot!!

naja op naar het volgende stadium!!

Angel: gefeliciteerd met Luna haar verjaardag :dance:

5 uur met een traktatie is wel erg lang :shock:

LadyC: als je de eerste echo maar gehad hebt hé :wink:

Amy: hihihih zo ook weer terug :snooty: :wink: :mrgreen:

maarre ik schrijf wel bij januari mee maar eigenlijk ben ik nu een decemberstopper :lol: :wink:

Wat knap dat je kleine man het zo goed deed met zijn eerste prikje :clap:

Loessie: De fles geven vind ik juist nog zo leuk, dan ligt Luca nog zo lief bij me :inlove:

jammer dat Eline die niet meer wilt :cry:

Angel gefeliciteerd met je dochter :inlove: hele fijne dag gewenst

dank jullie :mrgreen:

iedereen vond de traktatie geweldig :inlove: (zijn daar alleen zakjes met verschillende snoepjes gewend dus ja :mrgreen: )

zalvanaaf of morgen foto’s showen

zo het aquarium is leeg en het grind is gewassen :mrgreen:

gisteren avond dachten we om 0.00 zo alle visjes zijn er wel uit licht uit en op de bank gaan zitten zien we ineens weer een heleboel visjes zwemmen :shock:

hadden die krengen zich in het grind verstopt :wall: :wall:

en vandaag hebben we het meeste eruit geschept en gezegd alles wat zich nu nog heeft verstopt heeft pech gehad :shifty:

dus nu op naar vanavond naar het verplaatsen van het monsterlijke ding (naar de plek waar ik hem al gelijk wou hebben :silenced: :shifty: )

haha angel je blijft er maar druk mee hé :roll:

Ik ben benieuwd naar de traktatie (foto dan) :mrgreen:

Ik zoek ook nog een traktatie voor het kdv, voor Luca zijn verjaardag :think:

deze is het (van internet gepikt)

alleen heb ik smarties ipv krentjes want Luna lust geen krentjes :roll:

ja we blijven heel erg bezig als ik alleen al kijk wat ik over heb aan kikkers we hadden volgens mij 10 kikkers en heb er 3 :shock: terug gevonden…levend

en van de 20 vuurgarnalen heb ik er 2 terug gevonden… (als het goed is wel een man en vrouw dus die gaan ff apart zitten en verplicht lief zijn voor elkaar :D:D)

maar vanaaf wil ik hem heel “rustig” inrichten zodat we de beestjes wat meer gaan zien

Mooi gemaakt Angel :shock: :thumbup:

Waar heb je die neus van gemaakt?

danoontje :mrgreen:

deze heb ik gemaakt

haha danoontje :mrgreen:

Mooie gemaakt hoor Angel :thumbup:

dankje :smiley:

zo het aquarium was zo verplaatst :dance: :dance: scheelt dat ze met z’n 5-en eraan stonden natuurlijk :dance: :dance:

Ben ik ook weer eens :oops: , druk, druk en nog steeds alleen internet op de laptop, dus dan wordt KOKken af en toe lastig.

We zijn allemaal min of meer ziek geweest hier. Amayra begon vorige week maandag met koorts en hangerig zijn. Donderdag begon Elliott met hoesten en snotteren en we dachten eigenlijk dat het daarbij zou blijven, maar zondagavond werd hij ineens huilend wakker en moest hij overgeven. Vrijdag begon ik een beetje, maar ik hoest voornamelijk. En hubbie is al een paar dagen echt niet lekker en is vandaag voor het eerst thuis gebleven.

Verder ben ik druk met het maken van kleertjes voor Kerst, heb voor Amayra bijna een jurkje af en heb net een patroontje getekent voor een giletje voor Elliott. Dan wil ik als het lukt voor hub ook nog een giletje maken en voor mezelf een bolerojasje…

Verder gaat het goed, ik voel steeds minder van de plek waar ik aan mijn buik geopereerd ben. Volgende week woensdga mag ik eindelijk weer tillen!!

Tot nu toe weigerde Elliott trouwens om te zingen, maar…eindelijk, voor het zetten van zijn schoentje wil hij wel! Eerst vulde hij alleen het laatste woord van elk zinnetje van Sinterklaas kapoentje aan, maar zaterdag begon hij ineens zelf te zingen, erg leuk!

Woensdag hadden we Sinterklaas op mijn werk, hij heeft zijn ogen uit gekeken en handje geven vond hij nog leuk, maar op schoot werd huilen…

Heb wel alles gelezen, maar ben het meeste ook alweer vergeten, reageerd nog even op wat ik nog weet (en duik dan mijn bedje in).

Angel, nog gefeliciteerd met Luna! Leuk traktatie!

Monique, leuk, nog even en jullie gaan weer voor het echie dus, spannend!

Amy, goed hoor dat Jayden zo weinig van zich liet horen bij de prikjes!

Loessie, hopelijk is Eline snel helemaal van haar vlekjes af, wel lastig dat ze er niet achter komen wat het is.

Lady C, spannend hoor, weer bijna de eerste echo!

Ejb: fijn dat je bijna geen last meer hebt, en dat je van de week weer mag tillen :dance:

Ben je straks weer heerlijk alleen met je kids :mrgreen: of vind je het zo leuk om sm iedere dag om je heen te hebben?

Ja voor mij nog een paar daagjes :dance:

zo ff m’n mooie aquarium showen hoor :inlove: