EJB: knap hoor dat Elliott zelf sinterklaas kapoentje zingt Luna zingt alleen mee maar niet uit haar zelf hoor hopelijk volgend jaar
en ook al zo’n ziekeboeg hier lopen we ook al een weekte hoesten :? beterschap :hug:
HOI HOI
eline is gelukkig weer helemaal van de vlekken af pff
dat hennochschonlein is me toch wat
moet voorlopig nog even steeds voor controle naar het zkh met haar
ze willen haar eiwitten in haar urine in de gate blijven houden
hier ook al een week aan t hoesten en gelukkig is eline er bijna vanaf met behulp van bisolvon hoestdrank nu ga ik dat spul ook maaris nemen denk ik
want i khou mezelf steeds wakker snachts door me gehoest heb bijna geen stem meer over
angel mooi aqua hoor :mrgreen:
voor elliot!!
Angel: mooi hoor :thumbup:
Zitten er nog veel vissen in?
Loessie: fijn dat Eline geen vlekken meer heeft, en weer beter is :dance:
Loessie: oh fijn dat Eline van de vlekken af is
Monique: ja zitten behoorlijk wat vissen in nog maar het is nu allemaal veel rustiger zelfs m’n neons die in de oude inrichting een zooitje waren zwemmen nu in een school :dance: :dance:
Ze hebben het nu dus beter naar hun zin? :eh:
ja gelukkig wel
Wij hebben net Luca zijn eerste sinterklaas gevierd, dat ging van Gerard zijn werk uit. We moesten er om 9:45 zijn, en het was 3 kwartier rijden.
Hij had het goed naar zijn zin daar, de zwarte pieten maakte er een echte show van.
leuk bigsby eline heeft nog helemaal geen sint of pieten gezien :?
ennuh heb je nog fotos gemaakt???
ja we hebben er foto’s van, alleen zit hij niet bij sint of schoot of zo. Er waren te veel kinderen. Waarschijnlijk ga ik vandaag de foto’s ff op de computer zetten
Maar heb je met Eline nog een kans om sint of piet te zien?
leuk hoor Monique
Luna krijgt vrijdag de sint weer te zien op school
gisteren was gelukkig niet zo heel druk geworden (maar wel altijd fijn als iedereen ook van te voren afbelt :twisted: )
Luna had zich prima vermaakt en de grootte ook :lol: een visje van mij besloot gisteren te gaan bevallen hahahahahaha dus zaten veel in het aquarium te gluren (uiteindelijk heeft ze zo’n 40 jongen gegooid :shock: ze was dan ook weer lekker dun vanmorgen :D)
Luna is ook weer lekker “verpest”
van ons heeft ze een dora dekbed en een keukentje gehad
van m’n ouders schoenen, kleding, een jas, een poppenbedje, een bob de bouwer pop
van m’n broer een “real” kat
van m’n schoonmoeder een schoudertasje en een real loving baby
van m’n oma een dora step een poppetje met elastiekjes voor in d’r haar een nachtlampje en een kerst poppetje
Zooo Luna is idd erg verwent
Is ze nu lekker met haar nieuwe speelgoed aan het spelen?
haha grappig dat je vis ook ging bevallen, van 40 jongen nog wel :shock:
Monique: ja al het oude speelgoed hebben we “afgepakt” dus ze is nu lekker bezig met haar nieuwe speelgoed :dance:
En over een tijdje is het oude speelgoed weer als nieuw :mrgreen:
Hier hebben we een eten drama, constant brullen en met zijn handjes weg slaan en wrijven :? Je moet hem echt dwingen om te eten, en na het eten is hij weer gewoon vrolijk :o
Hier nog wat leuke foto’s, en hij gaat verder op de volgende bladzijde :inlove:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=55076&postdays=0&postorder=asc&start=1710
Enne angel waar blijven jou buikfoto’s???
Monique: balen dat je nu al eet drama’s hebt met Luca :?
schattige foto’s maarre sinterklaas speelt wel vals he met die naambordjes :D:D
:think: buik ikke :think: :P:wink: ik zal eens kijken of ik een foto kan laten maken zo
Loessie: ook leuke foto’s
haha ja zo kan ik ook alle kinderen bij naam noemen :mrgreen: :mrgreen:
Hij zei ook wel eens “kijk Sara is er ook weer, en zie je Tomas is er ook”
ja zo kan ik het ook :lol: :lol: :lol:
Je moet je buik af en toe ook eens komen showen hoor, dat deden wij allemaal ook :naughty:
:lol: :lol: nou speciaal voor jou heb ik m’n bescheiden buikje geshowd in ons show forum
Even ego, zie hieronder:
Zo snel hadden we niet verwacht, maar één keertje echt onveilig, al maken die anderhalf á twee maanden natuurlijk niet uit. Ik was toch erg overrompeld, had helemaal niet verwacht zwanger te zijn. Had de afgelopen twee dagen niet zo’n eetlust en bedacht me ook ineens dat als ik meteen een mooie cyclus zou hebben ik vadaag weer ongi had moeten worden…deed de test dus meer om uit te sluiten… Hubbie was net weg om te fitnessen, maar die heb ik gebeld en is weer naar huis gekomen (ik moest het even verwerken, was echt aan het shaken :shifty: ), we hebben het vandaag gelijk maar aan schoonouders (daar was hubbie net om sv op te halen, dus die wisten het meteen), mijn ouders en zwager en schoonzusje verteld. Het besef begint geloof ik een beetje door te drinen, maar wel raar hoor als je er toch nog niet echt mee bezig bent (al wist ik in mijn achterhoofd natuurlijk wel dat het mogelijk was, maar echt rekening hield ik er niet mee).
Ejb: gefeliciteerd :dance: :dance: