bigsby jee jammer joh van je sollicitatie
maar heb je het niet meer naar je zin waar je nu zit dan datje nog verder bij arbeidsburo gaat zoeken!!
angel wat hebben jullie allemaal gedaan met het feestje??
gerdy hoe is t met je ???
ik zit nogsteeds in het ziekenhuis met eline vlekken zijn gelukkig minder aan het worden en heb een klein beetje de hoop dat we morgen al naar huis mogen!!!
alle uitslagen van bloed en urine waren allemaal goed dus daar kan het niet aan liggen nu nog haar urine van vandaag goed en dan ga ik vragen of we dan morgen naar huis mogen!!
dokter zou vandaag komen maar heb nog niks gezien!?
erg snel zijn ze niet hier!
later meer
Loessie: ik heb helemaal gemist dat jullie naar het ziekenhuis zijn gegaan maar ik hoop dat jullie morgen naar huis morgen
wij zijn van 12.00-18.00 naar ballorig geweest (zo’n indoor speeltuin/ballenbak) en dat is voor mij gewoon te zwaar met die irritante bekken
Loessie: Ik hoop dat jullie intussen thuis zijn
Hoe gaat het nu met Eline? en met jou?
Ik heb het hier wel naar mijn zin, maar mijn contract eindigt op 1 februari.
Ik kon hier alleen maar blijven omdat ik iemand kon vervangen die met zwangerschapsverlof ging.
Luca vond het zwemmen vanmorgen zoo leuk, en hij was zo bekaf dus slaapt nu nog steeds :mrgreen:
Straks gaan we naar vrienden toe om spelletjes te spelen.
wij zijn weer thuis
eline is erg moe en heeft weinig gegeten maar we zijn weer thuis
ze is ook nog eens lekker verkouden geworden daar!
we moeten deze week nog een keer terug naar het ziekenhuis voor na controle en urine inleveren en hoop dat het dan ook echt klaar is want dan hoef ik voorlopig ff geen ziekenhuis meer te zien!
bigsby leuk dat zwemmen ik wil ook nogsteeds met eline gaan zwemmen maar heb er de tijd gewoon niet voor!!
Loessie: fijn dat jullie weer thuis zijn :dance:
IS Eline al van die vlekken af?
Kom me weer eventjes kort melden na een week afwezig te zijn geweest. Heb het weer lekker druk gehad. Vorige week dinsdag is Kelly 8 geworden. Woensdag was haar kinderfeest. En afgelopen zondag is Inge gedoopt en hebben we meteen voor de ooms en tantes van Kelly de verjaardag gevierd. Was gigadruk maar bere gezellig.
Met de zwangerschap en mij gaat het heel erg goed. Ben niet meer van mijn stokkie gegaan dus de dropjes doen goed hun werk :mrgreen:
Voel af en toe de kleine schoppen. Niet zo heel erg vaak, maar dat zal wel komen omdat de placenta tegen de voorwand ligt. Als ik de kleine voel, is dat ook altijd aan de zijkant.
Ga nu nog eventjes verder op het forum
zo wat rustig hier de laatste tijd :shock:
Loessie: fijn dat jullie weet thuis zijn weet je ook wat het nu is/was?
Gerdy: gefeliciteerd met Kelly nog
hier gaat het goed ik slaap de laatste dagen alleen erg slecht alhoewel ik afgelopen nacht echt heerlijk heb geslapen :thumbup: :dance:
ik heb ook een nieuw bed gekocht gisteren die krijgen we over 2 weken geleverd en dan hard hopen dat die heerlijk ligt
m’n buik groeit ook aardig :inlove: al is dat helaas nog niet echt te zien op de foto maar goed nog een paar weekjes geduld en dan zal er op foto ook wel duidelijk verschil zijn
Darius is vanmorgen hard gevallen na het uitstappen bij de tram scheen nogal glad te zijn bij de halte :twisted:
opzich wel grappig natuurlijk een grote stoere vent die onderuit gaat :silenced: :oops: ware het niet dat ik hem nu weer goed in de gaten moet gaan houden dankzij die rottige medicijnen van hem :? maar hard hopen dat het erg mee valt en hij niet over een paar dagen/weken weer “gek” gaat doen
Gerdy: nog gefeliciteerd met Kelly
Fijn dat alles verder goed gaat :dance:
Angel: ik ben er wel netjes een paar keer per dag :mrgreen:
Arme Darius, heeft hij zich geen pijn gedaan?
Ik voel me niet zo lekker, dat heb ik altijd op mijn eerste dag van de ongesteldheid. Ik heb alles gedaan wat ik moet doen, en verder zie ik vandaag nog wel.
Angel: jullie hadden toch een nieuw bed? :think:
Monique: balen dat je je zo slecht voelt maar nog even he (of zijn jullie al stiekem begonnen?)
ja hij heeft z’n achterhoofd nogal hard gestoten heeft nu een schaafwond :?
@bigsby wrote:
Angel: jullie hadden toch een nieuw bed? :think:
:lol: :lol: ja :oops: maar dat bed is echt niks :shifty:
ik dacht een ijzer bed lekker stevig… maar niet dus hij is heel gammel en daarbij komt nu dat ik de laatste week elke keer stroom krijg van dat *$&$^@&@ ding :twisted:
@Angel & Luna wrote:
@bigsby wrote:Angel: jullie hadden toch een nieuw bed? :think:
:lol: :lol: ja :oops: maar dat bed is echt niks :shifty:
ik dacht een ijzer bed lekker stevig… maar niet dus hij is heel gammel en daarbij komt nu dat ik de laatste week elke keer stroom krijg van dat *$&$^@&@ ding :twisted:
oh das balen zeg! ze je hem gewoon op MP :mrgreen:
Nee we zijn nog niet begonnen, daarom ben ik ook zo blij dat ik nu ongesteld ben. We beginnen over een weekje of zo :mrgreen:
oh spannend hoor :mrgreen: misschien heb je straks een leuk kerst kadootje of nieuwjaarskadootje :inlove:
Hier ook nog even een teken van leven
Ben net terug van twee weken vakantie. Was heerlijk!
Hier gaat verder alles goed.
Sorry dat ik verder even niet reageer, maar ben even stiekem via m’n werk ingelogd :mrgreen: :naughty: :silenced: hihi
Angel: zo’n cadeautje lijkt mij erg leuk
Als die kleine maar niet in december geboren word, dat wil Gerard nl niet :mrgreen:
Dus ik moet voor maart zwanger zijn anders moet ik waarschijnlijk een maand overslaan :think: :mrgreen:
LadyC: stouterd :naughty: :lol:
Hoe was je vakantie? en hoe gaat het met je zwangerschapsklachten?
Angel, ben benieuwd of je nieuwe bed beter slaapt.
LadyC, welkom terug!
Hoe ging het met Perrin? Is hij niet meer ziek geweest?
En hoe vond hij het vliegen?
Bigsby, dat is wel moeilijk plannen, want wat als je overtijd loopt of als de baby te vroeg geboren wordt? Als hij/zij in december geboren wil worden, gebeurd het toch
Noemi: haha toen ik dit in typte zei ik tegen Gerard “ik ga geen maand overslaan alleen maar omdat het anders in december geboren word” :lol: :lol: HIj wist niet eens waar ik het over had :lol: :lol:
Hahahaha, kort geheugen van hem dus :mrgreen:
@Noémi wrote:
Hahahaha, kort geheugen van hem dus :mrgreen:
haha hij vroeg net waarom ik niet een maand over wilde slaan, ik zei dat ik dat raar vond, dus hij zegt “oke” :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: maand overslaan
is toch ook leuk als sinterklaas de baby brengt ipv de ooievaar :lol: :lol: (nee ik schrok ook toen ik de 1e uitgerekende datum hoorde van Luna dat was 5 december :shock: :o later was dat gelukkig terug gezet naar 27 november en toen die tijd luisterde Luna nog perfect
8) :lol: :lol: )