pfffff wat een k*t gesprek zeg! ze vroegen allemaal dingen en daar moest ik voorbeelden vanuit het verleden noemen. Dat is best moeilijk, maar ik ben blij dat ik het achter de rug hebt.
Mijn collega kan elk moment terug komen en ik ben heel benieuw hoe het haar vergaan is. We krijgen zelfs vanmiddag de uitslag al :shock:
ojee… hoop dat het toch goed is gegaan ondanks dat het een k*t gesprek was
Ik heb er eerlijk gezegt weinig hoop vertrouwen in of ze vinden dat die functie wat voor mij is :think: .
Wij zijn het beide niet geworden, en we waren de enige 2 die gingen solliciteren :o Toen ik mijn afwijzing kreeg ging ik er vanuit dat mijn collega het was geworden :eh:
:think: vreemd
Ja dat vind ik dus ook :think:
Jammer Bigsby!
Maar niet zo gek hoor. Ze wilden gewoon eerst intern iedereen de kans geven. Nu bleken de interne niet te voldoen aan de eisen en nu zullen ze extern gaan zoeken.
nou m’n galblaas lijkt echt overgevoeliger dan voor de zwangerschap heb er weer een aanval opzitten :wall: :wall: :wall:
nog maar 25-27 weken te gaan :roll:
Minder Angel :?
ja en het leuke is ik heb echt totaal niks anders op dan anders :wall:
Angel: das balen :hug:
Zo ik heb mijn huis weer lekker schoon :mrgreen:
bibsby kom je hier dan ook :mrgreen:
Balen angel hopelijk kun je snel geholpen worden
Hier gaat alles nog zijn gangetje, tel de weken af :mrgreen:
ik word pas geholpen als ik ben bevallen of de pijn zo erg word maarja de pijn gaat gelukkig iedere keer weg na boven de wc te hebben gehangen
ik heb nu ook griepje te pakken en morgen heeft Luna haar kinderfeestje :wall:
gaat goed hier dus :lol:
Karin: hihihi ik ben blij dat ik hier klaar ben
Hoe gaat het nu met jou?
Angel :hug:
nou Luna is ook ziek die heeft koorts :?
ik zie het feestje steeds minder zitten…
angel :hug:
bigsby balen van je sollicitatie
Arme Luna :hug:
zo Luna heeft geen koorts meer dus we gaan feestje vieren even kijken hoelang ze het volhoud
Angel: gelukkig heeft Luna geen koorts meer :dance:
Veel plezier met jullie feestje!
Hier is het helemaal wit, ziet er heel mooi uit.
Vandaag hebben we een verjaardag van mijn moeder (die was maandag jarig)
Morgenochtend gaan we met Luca zwemmen, s’middags strijken, en eind van de middag gaan we naar vrienden om spelletjes te spelen :mrgreen:
Dus ik denk niet dat ik veel online zal zijn dit weekend
zo wij zijn weer thuis
ben helemaal gebroken maar de kids hebben het naar hun zin gehad :thumbup: