1e kw 07 | we zijn *compleet*, 5 zwanger en 20* geboren #34

@Loessie wrote:

tja moet maar zien of ik het af ga krijgen hoor maar voor ze het huis uit gaat zal dat wel moeten lukken denkik :lol:

plak er ook allerlei dingen in zoals consertkaartjes en beurzen kaartjes vakantie fotos en bewaarde dingen enzo maar hoop dak alles nog kan vinden :oops:

Waar begin je aan :roll: :roll: :mrgreen: :thumbup:

Loessie, leuk zeg dat je zo’n website bijhoudt!

Is ook hartstikke leuk voor Eline later. Succes ermee en probeer het wel een beetje bij te houden, anders ga je er tegenop kijken en stop je er mee, dat zou zo zonde zijn.

Angel, haha, het briefje maakte indruk op Luna. Handig om daar mee te dreigen :mrgreen:

Bigsby, hoe was het knutselen? Is G. beter?

----

Hier is ons mannetje vandaag weer naar het kdv geweest na weer een weekje thuis met mama en papa. Hij was weer zo moe, dat hij na zijn fles zo in mijn armen in slaap viel. Ik wilde hem rechtop houden voor een boertje, meneertje mopperde wat, duwde zijn hoofdje tegen mijn borst en viel zo in slaap :inlove: :inlove:

Heb zo een half uur met een slapend mannetje zitten knuffelen en hem toen echt even wakker moeten maken om hem een schone luier te geven, pyjama aan te trekken en hem in zijn bedje te leggen.

Nog voordat ik zijn kamertje uit was, sliep hij alweer :inlove:

Angel, ben benieuwd hoe lang Luna onder de indruk blijft :mrgreen: .

Monique, hoe is het nu met Gerard, is hij nog meegegaan?

Loessie, leuk hoor, dat je dat voor Eline maakt!

Noémi, ahhhh, wat lief dat hij zo bij je in slaap viel :inlove: .

Luna gelooft helemaal niet in sinterklaas de kleine bijdehand :lol: :lol:

liep vanmorgen de trap af haalt zak snoep uit d’r schoen en zegt dankje mama :roll: :lol: :lol:

Angel: hihihihihi al die moeite voor niks :lol: :lol: :mrgreen: wel lief :inlove:

Noemi: ahhh wat schattig, zo moet je er ff van genieten hé, ze kunnen nu toch al zo moeilijk lief stil bij je liggen :wink:

Ejb: hij is meegegaan, en hij is nu ook weer aan het werk. HIj voelt zich nog niet helemaal beter maar toch…

Gerard is wel mee geweest met knutselen, we hebben een knuffel gemaakt van een washandje. Gerard heeft letters uitgeknipt maar ik heb alles erop genaaid :mrgreen:

Ik vond het wel leuk om te doen, we konden kiezen tussen een spiegel versieren, een dromenvanger maken of een krijtbord. Maar daar is hij allemaal nog te jong voor dus vandaar die knuffel :mrgreen:

Angel, hahaha wat grappig dat Luna dat zei!

Had ze je de snoepjes zien kopen misschien?

Bigsby, klinkt leuk wat jullie gemaakt hebben. Fotootje??

nee die zak snoep kwam het buurmeisje gisteren brengen :lol:

Oh, vandaar dat ze het wist! :mrgreen:

nee Luna lag toen al te slapen :lol:

Hmmm, mja, dan is het wel heel erg toevallig :think:

ja ach ik weet het ook niet hoor ik ga maar doen alsof m’n neus bloed en verder met spulletjes/snoepjes in d’r schoentje stoppen :smiley:

Nee, zou ook idd gewoon doorgaan met iets in haar schoen te stoppen.

Wie weet was het wel uit gewoonte dat ze dank je mama zei …

Ik ga slapen. Trusten!

mogguh

nou Luna was weer blij met haar kadootje in d’r schoen ze had alleen gehoopt op een puzzel :smiley: en heeft een placemat gehad van roodkapje maar die vond ze ook geweldig :inlove:

vandaag een drukke dag Darius is jarig en hoewel we niks aan verjaardagen doen (behalve die van Luna) heeft iedereen besloten om te komen :lol: :lol: :lol: komt omdat m’n schoonzusje weer eens in het land is :wink: (mijn broer heeft een meisje uit Hongkong)

nouja dan gaan we het maar gezellig maken he :dance:

strakjes uit lunchen met z’n 3-tjes gaan we Darius van z’n werk halen dan naar huis racen want m’n oma komt vrij vroeg en eten maken voor 9 personen :shock:

angel succes met koken vandaag veel plezier

en natuurlijk gefeliciteerd

k heb fotos geplaatst van eline haar plekken op haar benen in sf van december mamas en ziekenboeg topic misschien dat iemand het herkent!!

Angel: gefeliciteerd met Darius zijn verjaardag!!

Noemi: Gerard heeft wel foto’s gemaakt met zijn telefoon maar ik weet niet of ik die hier kan krijgen :think:

En anders komen de foto’s pas op 5 december want dan moet ik Luca s’ochtend naar het kdv brengen voor zijn sinterklaasfeestje :mrgreen:

Bigsby, pff dat is nog lang wachten :mrgreen:

Loessie, geen idee wat die plekken zijn. Het ziet er niet fijn uit.

Ben je al naar de HA gegaan?

Angel, fijne dag vandaag!

Felicitaties voor Darius.

@Noémi wrote:

Bigsby, pff dat is nog lang wachten :mrgreen:

haha beetje geduld hebben dus :wink: :mrgreen: :mrgreen:

Gaan jullie duimen voor mij? uik heb om 12 uur een interne sollicitatiegesprek :shifty:

:pray: :pray: :pray: hoop dat je zo goed nieuws hebt :pray: :pray: :pray:

Ik duim voor je Bigsby :thumbup: :thumbdown: