Luca gaat vanmiddag naar mijn ouders en blijft daar tot morgenmiddag, Gerard en ik gaan vanavond eten en naar de bioscoop :dance:
En morgen ga ik met mijn schoonzussen naar de spelletjesbeurs in Zwolle :dance:
Nou dit gaat ook niet helemaal meer door want mijn moeder is ziek, dus nu komt mijn schoonvader vanavond oppassen. En morgen neem ik Luca wel mee naar de spelletjes beurs.
Chayenne en Joël, gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag!
Angel, laat gepland hoor dat Sinterklaasfeest op Darius zijn werk :naughty: . Leuk zeg dat je een echo hebt gehad bij de vk :dance: ! Hopelijk is een operatie dan gewoon niet nodig voordat je bevallen bent :-* . Ahhh, wat lief, Luna als zwarte Piet :inlove: :inlove: .
Amy, wat een geweldige lieve foto van Jayden :inlove: :inlove: !
Monique, lief dat Luca zoveel papa en mama zegt :inlove: :inlove: ! Amayra kon al even mama zeggen, maar weigerde al een aantal weken dienst :mrgreen: (papa was toen favoriet ), maar sinds eergisteren vindt ze mama zeggen ineens ook weer leuk :mrgreen: .
Loessie, beterschap voor Eline :hug: .
Ik ben gisteren op nacontrole geweest bij de chirurg. Alles zit goed dicht gelukkig! Heb nog gevraagd of ik weer mag tillen (Elliott had het zo gehoopt), maar dat is echt niet verstandig totdat het 6 weken geleden is, dus sm komt hier voorlopig nog elke dag door de week. We mogen wel alweer zwanger worden :dance: (ze zei ‘ik zou er lekker weer voor gaan hoor’ :mrgreen: )! Gisteravond gelijk onveilig gedaan, terwijl we tot januari zouden wachten :oops: .
Vanochtend zijn we naar de intocht van Sinterklaas geweest, was erg leuk, beide kids hebben hun ogen uit gekeken en Amayra viel op het laatst bij papa op de arm in slaap :inlove: .
Vanavond gaan we naar een verjaardag (past sm weer op) wordt de eerste keer dat ik Amayra niet zelf haar laatste voeding geef, gek hoor…
zo net het grote aquarium een beetje anders ingericht hopelijk word ie nu wat overzichtelijker ipv een groot doolhof waar alle beestjes zich kunnen verstoppen
ik heb ook alweer een aantal garnalen gezien nu hopen dat ze te zien blijven
foto’s volgen wel een keer als het aquarium weer helder is :lol: :lol:
Ejb: dus jij gaat er ook stiekem nu al voor :naughty: :mrgreen:
Fijn dat alles goed gaat, nog ff en dan mag je zelf alles weer doen :dance:
Wij zijn gister naar Eagle Eye geweest, dat was een leuke film.
En toen we om 24:00 uur thuis kwamen lag Luca net op bed :shock: hij weigerde zijn flesje om half 7 dus werd hij om 23:00 uur van de honger wakker :roll:
Hij heeft net ontbeten en ligt nu weer in bed, hopelijk gaat hij zo gelijk slapen tot 12:00 uur want on half 1 worden we opgehaald voor de spelletjes beurs :dance:
Luca heeft vanochtend hooguit een half uurtje geslapen en toen moesten we gaan, hij heeft daar niet geslapen. Luca heeft het wel naar zijn zin gehad, om 18:00 uur lag hij pas in bed :shock: hij is dus erg lang opgebleven. We hadden verwacht dat hij door de drukte nooit in slaap zou vallen, maar hij sliep gelijk :o
Wij zijn vanmiddag naar de spelletjes beurs geweest, het was daar erg leuk. We hebben zelfs nog een nieuw spel uit geprobeerd, die heeft mijn schoonzus en zwager ook gelijk gekocht :mrgreen: Dus gaan we waarschijnlijk volgend weekend daar spelen :lol: :lol:
OH ik heb nog vergeten te vertellen dat ik een brief heb gekregen van het werk, ik heb donderdag een interne sollicitatiegesprek :shock:
De vorige keer zei ik toch dat ik nooit in aanmerking zou komen, maar dat ik het toch maar ging proberen? nou donderdag heb ik dus het gesprek :shifty: Het is nogal formeel, er zijn zelfs 4 mensen bij aanwezig (en ik nog) :shifty: :shifty: :shifty:
francis al beetje bijgekomen hoe was t feestje van c en j
bigsby oh wow wat spannend zeg heel veel succes hoor meid ik :thumbup: voor je !
eline ligt al weer een uur op bed die was helemaal kapot nogsteeds niet helemaal lekker ze was nog wat warm maar mn thermometer heeft t net begeven dus weet niet of ze echt koorts had morgen gelijk een ander halen !!
ik ga ff verder kijken en dan maar even kijken of er nog wat leuks op tv komt vanav !
zo wij zijn vandaag naar een rommelmarkt geweest en Luna was echt stront vervelend ze leek wel dat ****kind uit de reclame die op de grond ligt te rollen bollen en brullen omdat ze d’r zin niet krijgt (gelukkig kan ik mij daar goed over heen zetten en heb ik sch**t aan de omgeving 8) )
ben wel geslaagd heb een heel leuk keukentje voor Luna gevonden (krijgt ze toch nog iets voor d’r verjaardag :lol:) en weer een heleboel houten puzzels voor maar 0,50 cent per stuk :lol: dus dat worden leuke schoen cadeautjes (morgen krijgt ze er wel een streng briefje bij van Sinterklaas 8) :lol: dat ze toch een cadeautje krijgt maar voortaan wel lief moet luisteren omdat Sinterklaas anders geen cadeautjes meer komt brengen)
zal mij benieuwen of het indruk op haar maakt :lol:
:think: valt me wel op dat Luna wel heel erg braaf in bed blijft liggen (afgelopen nacht ook al) denk dat ze graag wilt dat de sint langs komt :lol: :lol:
normaal is het water drinken en nog ff dit en nog ff dat en nog ff zus en nog ff zo :lol: :lol:
Angel, haha, volgens mij mag Sint wel wat langer blijven van jou dit jaar als Luna er zo goed van in bed blijft :mrgreen: . Leuk dat je op de rommelmarkt zo goed geslaagd bent :dance: .
Loessie, wat vervelend dat Eline nog ziek is. Hopelijk is ze morgen weer beter en hoef je je nieuwe thermometer niet meteen te gebruiken :-* .
Monique, spannend hoor, ga voor je duimen! Lekker hoor dat Luca het zo goed volgehouden heeft vandaag!
haha ben benieuwd hoe lang luna hetvol gaat houden angel om lief te blijven voor de kadootjes van sint zal ze dan na dat ie weg is gelijk weer gaan boeven!!!??
gleukkig is eline weer beter maar voor hoe lang donderdag moeten we naar het cb voor prikjes hoop dat ze daar niet weer ziek van gaat worden!
ben een boek aan het maken voor eline later dat ze alles terug kan lezen dingen over mn zwangerschap haar geboorte en erna enzo
maar ben nu pas bij het verhaal over mn bevalling pfff moeilijk hoor om er iets leuks van te maken ben al niet zon crea bea figuur!!
naja hierna een heel jaar op papier zetten pfffffffffff wordt al meo als ik aan denk
tja moet maar zien of ik het af ga krijgen hoor maar voor ze het huis uit gaat zal dat wel moeten lukken denkik :lol:
plak er ook allerlei dingen in zoals consertkaartjes en beurzen kaartjes vakantie fotos en bewaarde dingen enzo maar hoop dak alles nog kan vinden :oops: