Angel, 14 weken alweer!! :shock: dat gaat snel…
:lol: ja het gaat idd hard
Angel, Ja zo’n vierkante batterij ik ben toen ook nog naar de ah gesjeesd :mrgreen:
Noemi, Veel beterschap voor R :hug:
Amy, Wat een lekker ventje!! :inlove:
Bigsby, Nou ja nu al praten goed zeg!!!
Ik heb het koud!!! :wall:
Angel, jeetje het was al een bevalling op zich om de juiste batterijen te vinden dus :mrgreen:
Francis, trui aan trekken :mrgreen:
Wij gaan straks frietjes eten. Duimen jullie allemaal mee dat de frituur (snackbar dus) straks open is?
Francis: kachel aan? :lol:
Noemi: ja heb even op internet gezocht welke batterij ik moest hebben en toen snel naar blokker gelopen :lol:
wij eten straks lekker hamburgers :drool: geen zin om te koken :oops:
Angel: haha wat een bak zeg! gelukkig hadden ze daar ook drinken :mrgreen:
Francis: ja Luca babbelt aan een stuk door, op het kdv moeten ze hem s’ochtends uit de slaapkamer halen omdat hij ligt te kletsen met andere kindjes :lol: :lol:
heb je het al wat warmer?
Frietjes waren :drool:
Angel hoe waren de hamburgers?
Bigsby, leuk zeg dat L. heel de tijd zo babbelt!
Hier is het nog maar enkel wawawawamamamapapapabababa :inlove:
de hamburgers waren erg lekker :lol:
pfffffffffff beetje zenuwen voor morgen…(afspraak chirurg :?)
ik word niet geopereerd ze opereren liever niet als je zwanger bent
dus alleen als het echt niet anders kan zal ik geopereerd worden en tot de bevalling gewoon zo voorzichtig mogelijk eten in de hoop dat ik geen aanval meer krijg en dan na de bevalling mag ik geopereerd worden
Angel, voorzichtig aan doen dus. Dacht wel al dat ze niet zouden opereren met de zwangerschap. Wanneer na de bevalling mag je gaan voor een operatie?
hoi dames
angel mooie echo hoor die van mij waren ook niet super duidelijk maar t gaat er om dat je je miniyou gezien hebt toch!!
bigsby
hier ook zon kletsmajoor hoor eline klept de oren van je kop af de hele dag door mamamamama papapaap ete ticki (ik denk nicci de hond)
psss (poes)
ook kan ze nu op commando klap is in de handjes en handjes in de hoogte en hoera doet zeook der armpjes omhoog!!
net met me schoonmoeder aan de telefoon
eline was vannacht heel erg aan t spoken geweest en is van half 3 to 5 wakker geweest en nu net krijg ik te horen dat ze al de hele dag aan t piepen is en maar 40 min over de hele dag heeft geslapen en niet willen eten en niks wil doen met alles gooit en koorts had
aaaaaaaaaaaaaaa ik wil me meissie bij me hebben :wall: :?
moet helaas morgen werken en hub ook dus moet ze daar wel slapen maar als het morgen nog zo is ga ik mooi effe langs de hap
ze heeft ook steeds donker plekje bij haar neus net alsof ze bloedneus heeft die is opgedroogd en dan is het zo maar weer weg
jullie enig idee wat het kan zijn!!!
ik ga vanav vroeg me bed in heb pijn in me buik en ben heel erg moe!!
Noemi: geen id eigenlijk wanneer ik dan geopereerd mag worden
ik ga iig voorzichtig doen en hard hopen dat ik de rest van de zwangerschap zonder pijn doorkom
Loessie: beterschap voor de kleine :hug:
ja ik ben zeker blij minime gezien te hebben en vooral zo beweeglijk :inlove:
snif snotter heb net alle visjes en stenen/decoratie uit het kleine aquarium gehaald
morgen gaat het kleine aquarium weg en houden we het bij 1 aquarium :shifty:
hebben besloten dat we die salamanders niet gaan nemen omdat we niet willen riskeren dat ze dadelijk dood zijn als we een weekje op vakantie gaan (sm vond het al erg moeilijk voor de katten te zorgen en m’n grote aquarium was 1 groot grasveld :roll: kon niet eens meer naar binnen kijken…)
dus we gaan mijn hobby maar weer indammen en mijn broer blij maken met een heel mooi aquarium (krijgt hij voor z’n verjaardag hij is vandaag jarig :D)
oh en binnenkort (ja we zijn gek gestoord en wat al niet meer :lol: :lol: :lol: ) gaan we het grote aquarium verplaatsen :o :shock: (helemaal totaal leeg was hij al bijna niet te tillen hahahahaha)
dan ga ik hem dus zo goed als leeg halen alleen de grind/voedingsbodem blijft erin
alle visjes en andere dieren ga ik dan verdelen in emmers (dat word emmers vragen voor sinterklaas hahahaha) en dan gaan we kijken of hij van z’n plekkie te krijgen is :shifty: (ik ga echt kijken :lol: de rest gaat werken 8) )
hey angel waarom verplaats je dat aqua dan niet nu dan kan je dat kleine aqua gebruiken om de vissen enzo in te stoppen
of zeg ik nu iets heel geks :oops:
zoveel visjes passen niet in dat kleine aquarium :oops: :oops: :oops:
oh en plus dat ik ongeveer de helft van water uit het grote aquarium moet behouden dus dat is 750 liter gedeeld door 2 = 375 liter :shock: en het kleine aquarium is niet eens 100 liter hahahahaha
Lieve C. en J., van harte gefeliciteerd met jullie 1ste verjaardag!!!
:-*
Chayenne en Joël van harte gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!!!
Luca gaat vanmiddag naar mijn ouders en blijft daar tot morgenmiddag, Gerard en ik gaan vanavond eten en naar de bioscoop :dance:
En morgen ga ik met mijn schoonzussen naar de spelletjesbeurs in Zwolle :dance:
er zijn er 2 jarig hoera hoera
dat kun je wel zien dat zijn Cheyenne en Joel
Dat vinden wij allen zo prettig, ja, ja
En daar om zingen wij blij:
zij leve lang, hoera, hoera
hij leve lang, hoera, hoera
zij leve lang, hoera, hoera
hij leve lang, hoera!