1e kw 07 | we zijn *compleet*, 5 zwanger en 20* geboren #34

Amy, wat een lieve foto’s van Jayden :inlove:

Angel, wat zei de HA?

Bigsby, lief hoor dat Luca mama en papa zegt.

Loessie, fijn dat Eline weer beter is.

Succes met het inspuiten van de maagband. Wat wordt er dan precies gedaan?

Mijn kleine mannetje is ziek :(
Sinds zondagmiddag al koorts. Vandaag naar de dokter geweest en als hij vrijdag nog koorts heeft, moeten we weer terug komen.
Hij zit nu aan de medicatie, want de slijmpjes zitten op zijn longen. Mijn arme mannetje.

bigsby; ok dat moeten we wel hopen ja, maar dat gaat vast goed komen! :mrgreen:

noemi; beterschap voor R!

Jayden kwijlt op het moment zoveel… kan leuk worden als de tandjes door gaan komen :eh:

en bigsby jayden houdt er ook niet van om te liggen, vooral op aankleedkussen niet dan kan hij echt de boel bij elkaar krijsen :inlove:

Noemi: beterschap voor de kleine :hug:

de huisarts zei dat ik nog kon afwachten maar dat de kans op perforatie wel aanwezig is

dus nu moet ik gaan praten met de chirurg maar ik wil geen risico lopen met perforatie

misschien afwachten op nog een aanval maarja als de kans op perforatie aanwezig is… wie zegt dat dat niet een volgende keer is :shifty:

Noemi: beterschap voor R. ,je arme manneke :hug:

Amy: hij houd er wel van maar hij wil dan juist zoveel doen, en gaat dan rollen over commode :roll: hij kan zoiezo geen moment meer stil zitten, hij is veel te bang dat hij wat mist :lol: :lol:

@Angel & Luna wrote:

Noemi: beterschap voor de kleine :hug:

de huisarts zei dat ik nog kon afwachten maar dat de kans op perforatie wel aanwezig is

dus nu moet ik gaan praten met de chirurg maar ik wil geen risico lopen met perforatie

misschien afwachten op nog een aanval maarja als de kans op perforatie aanwezig is… wie zegt dat dat niet een volgende keer is :shifty:

Wat gebeurd er dan?

dan moet ik met heel veel spoed geopereerd worden is behoorlijk gevaarlijk geloof ik zo’n perforatie :frowning:

zo alweer 14 weken :dance: :dance: en zo naar de vk

hard hopen dat we gaan kijken of luisteren naar de baby :pray: :pray:

zo net bij de vk geweest zijn geloof ik 50 minuten binnen geweest :smiley:

ze nam echt de tijd voor mij :thumbup:

de standaard onderzoeken gehad bloeddruk wegen en bloed geprikt

en toen kreeg ik een echo :inlove: minime was lekker druk maar is niet erg foto geniek :frowning: ik heb wel een echo foto maar niet zo’n mooie :frowning:

en daarna hebben we ook nog naar het hartje geluisterd

gelijk de 20 weken echo afgesproken op 2 januari en 10 december mag ik weer op controle

Angel: joepie dus toch een echo gehad :dance:

Leuk dat je miniyou toch ff lekker gezien hebt :inlove:

Wel jammer dat hij/zij niet op de foto wilde :cry:

Angel, bah, perforatie. Idd alles maar even met de chirurg bespreken.

Lijkt mij voor hun niet simpel om te opereren als je zwanger bent. En misschien doen ze het niet eens (opereren).

Toch een echo gehad :dance: En miniyou dus erg beweeglijk, fijn hoor!

En het hartje gehoord, super! Heb je nu zelf met de baby sound geprobeerd? Meestal zeggen ze dat je moet proberen als je net het hartje bij de vk gehoord hebt, omdat als je het zelf probeert, je het hartje niet altijd meteen hoort. Aangezien zo’n baby sound minder goed is als een doppler in het ziekenhuis of bij de vk of bij de HA.

ja was idd erg leuk dat ik echo heb gehad :inlove:

ik heb net de bebe sound binnen gekregen en ga hem zo uitproberen (als ik batterijen kan vinden :oops: )

Ik heb toen ook regelmatig de doptone gebruikt maar ik kon het hartje wel altijd vinden. Maar het kan idd voorkomen dat je hem niet gelijk vind.

:? handig zo’n 2e hands ding zonder gebruiksaanwijzing :?

ff zoeken wat voor batterij er überhaupt in moet

hahahaha angel :mrgreen:

fijn dat je een echo hebt gehad van miniyou!! :inlove: staat ie al in sf? :angel:

:? ff batterij kopen dus zo’n batterij heb ik niet :lol: moet een 9 volt in :wall: wat is er mis met penlite… :shifty:

zalde echo foto zo scannen is niet veel bijzonders hoor minime is echt niet fotogeniek :frowning:

geeft toch niet? :slight_smile: alle echo’s zijn mooi :inlove:

nou is nog een heel karwei dat hartje zoeken :smiley: maar volgens mij heb ik hem wel ff te pakken gehad vanavond nog ff samen met Darius kijken of het lukt

foto van de echo staat in showforum

angel: straks als je wat verder bent is het veel makkelijker om het hartje te vinden :wink: gewoon ff zoeken vanavond!

:oops: :oops: zwangerschapsdementie slaat toe hier :oops: :oops:

was helemaal vergeten Luna drinken mee te geven naar school :oops: :oops: :oops:

maar gelukkig had ze wat van de juf gekregen :thumbup: