1e kw 07 | we zijn *compleet*, 5 zwanger en 20* geboren #34

Francis: De vk hoort bij de vk-praktijk. Dus ja mijn eigen vk. Ze had volgens mij niets vervelends meegemaakt, want ze deed de hele zaak af met een grapje: “Dat moet je ook niet doen, flauwvallen, hahahahaha.”

En dan nog, persoonlijk vind ik het geen profesionele opstelling van haar. Ik voelde me behoorlijk in de kou staan.

Waar brengt de oefening je volgende week naar toe? In ieder geval: heel veel plezier. En Ja uitslapen, dat is een woord uit een ver verleden.

Inge was er vanmorgen weer redelijk goed aan. Ze heeft zelfs een half uurtje liggen spelen ipv. bij mama op de arm liggen. Gaat dus de goede kant op. Maar fit is ze zeker nog niet.

Angel: voor jou komt er dus een spannende periode aan. Heel veel sterkte.

Loessie: Ook jij heel veel sterkte. Hoe gaat dat in zijn werk die band opvullen?

Als je klachten hebt over het weer, dan moet je in het zuiden gaan wonen. Hier schijnt de zon volop 8)

mogguh

zo als het meezit krijg ik vandaag m’n bebe sound binnen :dance: lijkt me erg leuk

en morgen mag ik naar de vk :dance: hard hopen dat ik nog een echo krijg :pray:

vandaag ben ik met hoofdpijn opgestaan Luna was alweer heel vroeg wakker :?

en die zit nu lui te zijn op de bank :?

:wall: :wall: af en toe ben ik echt blonT :oops:

heb het net met Darius over een nieuw bed kopen ik zo ja kunnen ook in mei voor een nieuw bed kijken :smiley: met het vakantiegeld

hij ja maar lijkt me handig dat het bed er staat voor het kind er is :doh: oja ik ben zwanger :wall: :wall: :wall: en in het voorjaar uitgerekend (Luna en Darius zijn in november jarig en ik in december dus mei past er niet erg bij :oops: )

oja gisteren hebben we eindelijk te horen gekregen dat sinterklaas de 22e bij Darius op z’n werk langskomt

lekker vlot weer allemaal :wall:

ik had al een paar keer geroepen toen ik hoorde wanneer is het dan?? maar nee ze komen ermee nadat ik dus het kinderfeestje heb gepland voor Luna :wall:

ach nu gaan we “leukere” dingen doen de 22e lekker naar ballorig :dance:

uitslapen lees ik hier? jayden was gister om 8.15 uur wakker, vanmorgen om 8.45 uur :inlove:

heb trouwens weer jaydenspam geplaatst bij septembermama’s, onderaan http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=60944&start=1965 en op de volgende blz :slight_smile:

noem je dat uitslapen Amy :silenced:

gisteren werd ik om 10.30 m’n bed uit gebeld :lol: :lol: Luna lag heerlijk naast mij in bed te slapen :inlove:

maarja vanmorgen stond ze alweer om 7.15 naast m’n bed :zzz: en was ze wakker :?

nou voor een baby noem ik dat uitslapen ja :inlove:

:mrgreen: das waar

en hopelijk geld jong geleerd is oud gedaan en kan je dadelijk in de weekenden en vrije dagen ook goed uitslapen :pray:

laten we hopen :pray:

trouwens jij alweer bijna 14 weken zwanger :shock:

ja :smiley: en ik heb totaal geen gevoel van ik ben zwanger :oops: :oops: :oops: op de bi na dan

nou beter toch :dance: ik had ook nergens last van… heerlijk!!

:lol: ja alleen daardoor vergeet ik af en toe dat ik in mei weer een kleintje krijg :oops: :oops:

in de avond word ik er dan wel weer aan herinnert door de pijn in m’n bekken :lol: maar verder…

ach nog ff en dan voelen we schopjes :pray: :pray: :pray:

leuk hoor, de eerste schopjes :inlove: je zal zien dat het straks ook zoooo snel gaat… vooral als je van vkbezoek naar vkbezoek toe gaat leven :slight_smile:

ik wil ook best weer nu voor een 2e, maar alex zegt dat we toch eerst van Jayden moeten gaan genieten, omdat we dan teveel van hem gaan missen :eh: ach ja heeft hij ook een punt :inlove:

ik ben verliefd op dit mannetje en deze foto :inlove:

:inlove: :inlove:

volgend jaar kan je zelf weer zulke foto’s maken :inlove:

ja idd en dan zal ik er vast weer veeeelste veel gaan maken haha van Luna heb ik ook al teveel foto albums :oops: :oops:

Amy: ahhhh wat een schatje :inlove:

Ik wil oooook :inlove:

Angel: wat fijn dat je bijna nergens last van hebt, mag je blij mee zijn :mrgreen:

Luca zegt de hele tijd: mama, mama, papa, papa, mama, mama, papa, papa :inlove: :inlove:

Monique: leuk dat Luca mama en papa begint te zeggen :inlove:

ahhhh luca :inlove:

monique; volgend jaar heb jij ook weer een kleintje in je armen :inlove: net zo klein als jayden bedoel ik dan :wink:

Amy: dat moet je altijd nog maar ff afwachten maar ik hoop het :pray:

Al moet ik zeggen dat Luca juist nu op zo’n leuke leeftijd zit :inlove:

Behalve het omkleden waarbij hij op zijn rug moet liggen :roll: dan blijft hij maar rollen :roll: