LadyC, ga voor jullie duimen dat Perrin morgen helemaal opgeknapt is :thumbup: :thumbdown:
Geniet van jullie vakantie en tot over 2 weekjes!
LadyC: hopelijk tot over 2 weken
Noemi: ik ben bang dat mijn galblaas heftiger reageert nu(het kwam nogal onverwacht ik let zo goed op wat ik eet namelijk als ik iets een tijd niet heb gegeten laat ik dat gewoon staan)
nu net 39.6 gemeten . HAP gebeld, maar mogen gewoon met hem vliegen. Even paracetamol erin voordat we opstijgen… :think:
Dus wij gaan toch gewoon vliegen. Tot over twee weken :dance:
mogguh
ik kan gelukkig vanmiddag bij de ha terecht helaas niet bij m’n eigen ha want dan zou het pas donderdag worden :?
LadyC: je leest het vast niet meer maar fijne vakantie :-* hoop dat de kleine niet te ziekjes is tijdens de vakantie
Volgens mij heerst het ziek zijn. Ons kleine meiske is ook behoorlijk ziek. Had gisteravond 39.0 en vanmorgen 39.4 graden. Slaapt gelukkig wel erg veel. Is alleen maar goed natuurlijk. Moet wel opletten dat ze voldoende blijft drinken.
Ben me vrijdagavond een hoedje geschrokken. Ik had net Inge uit bed gehaald en op het speelkleed gelegd in de huiskamer. Wilde de maxicosi pakken om haar naar oma en opa te brengen (wij zouden een avondje naar Rowen Heze gaan) en het volgende dat ik weet is dat ik gestrekt in de keuken op de grond lig. Ben dus flauw gevallen. Meteen Willian gebeld dat die naar huis moest komen omdat ik me behoorlijk duizelig voelde. En de vk gebeld: Jeetje wat deed dat mens afstandelijk en koel tegen me. Moest maar wat soep en een boterham eten. Waarschijnlijk te lage bloeddruk en suikerdip en met die informatie kon ik het doen. Vroeg niet eens hoe het met me ging :thumbdown: :thumbdown:
José :hug: :hug: :hug: .
Lady C, hopelijk knapt Perrin snel op en kunnen jullie lekker van jullie vakantie genieten :-* .
Gerdy, schrikken zeg, hopelijk blijft het bij één keer :hug: . De vk had wel wat belangstellender kunnen reageren zeg :naughty: .
LadyC: balen van de koorts maar gelukkig mag je toch gewoon vliegen :dance: Fijne vakantie!! (al leest ze dit natuurlijk niet meer)
Gerdy: jeetje wat schrikken zeg! maar wat een kt reactie van je vk zeg :evil:
Angel: Hopelijk was dit de laaste keer dat je daar last van had
Noemi lekker een weekje vakantie :dance:
schop weer aan het werk :mrgreen: :shifty:
Gerdy: jeetje wat schrikken en wat een vreemde raectie van je vk
Monique: ja ik hoop het ook maar goed vanmiddag even overleggen met de ha
Angel:succes dan vanmiddag.
Hopelijk is het nog ff te doen totdat je bevallen bent
ja ik hoop het van harte maarja als ik dadelijk niks meer kan eten schiet het ook niet op (scheelt dan wel met kilo’s na de bevalling :lol: :lol:)
haha scheelt straks idd weer lijnen
Maar nee dat is ook niet gezond voor je beeb.
Ben je al naar de dokter geweest?
ik ga toch voor operatie omdat de kans steeds groter word voor perforatie
vrijdag 14.20 mag ik weer naar de chirurg hopelijk willen ze me nu helpen want op een perforatie door die rottige stenen zit ik ook niet te wachten
Maakt dat voor je zwangerschap niet uit? de operatie bedoel ik?
nee 1e 3 maandenmag je niet geopereerd worden en die ben ik al voorbij
jee angel das minder hoop dat alles nog goed komt!
Angel, sterkte ermee, kan me wel voorstellen dat je nu voor een operatie is, een perforatie is natuurlijk helemaal heftig :-* .
Noémi, heb je van je eerste vakantiedag genoten?
Ik heb heeerlijk uitgeslapen :mrgreen: Luca was vanochtend om 6 uur een keer wakker, toen heeft Gerard zijn luier verschoont en weer lekker terug gelegd. Hij was nog erg moe, en ik heb hem er om 8:45 uitgehaald :mrgreen: Nu is hij lekker zelf aan het spelen :inlove:
Hij is trouwens nu niet bang meer voor dat ballending, hij vind het nu wel leuk als die ballen eruit vliegen :lol:
Vanmiddag wil ik nog ff langs een vriendin gaan die hier in de buurt woont, maar dat zal wel na de lunch worden als Luca nog ff heeft geslapen.
Hallo allemaal
Sorry maar ben erg druk de laatste tijd, zowel thuis als op het werk.
Volgende week ben ik weer de hele week op oefening dus dan zullen jullie mij ook niet veel zien.
Angel, Nou succes er mee zeg, hopelijk heb je niet te veel last van die operatie nu met je dikke buik!
Gerdy, Nou de reactie van de vk is niet echt leuk he maar misschien was er net iets gebeurd waardoor ze even haar medeleven niet goed kon opwekken :? Was het je eigen vk?
Bigsby, Oh hou op ik wil ook uitslapen!!!
oh man wat een dag vandaag wat en kaa uuu tee weer!!
moet huissie poetsen maar heb geen zin :?
t is weer om lekker in je bed te blijven liggen !!
moet vanmiddag weer werken en vanavond naar beverwijk om me maagbandje te laten opspuiten ben best wel zenuwachtig daarvoor eigenlijk!!
kleine is weer beetje bijgekomen van het weekend we zijn zondag naar de efteling geweest bedrijfs feestje van me werk!!!
was echt heel erg leuk en eline vond alles heel intressant en heeft haar ogen uitgekeken naar alles maa rwel heel vermoeiend maar ze heeft zich echt enorm goed gehouden heeft heel even een half uurtje geslapen in de buggy en toen kon ze weer verder !!!
vandaag weer naar het kdv en gelukkig morgen weer vrij !!
hebben er al mensen ideeeennnnn voor de meeting
wannneeer EN waaaaaaaaaaaaar !!
(sorry beetje ego bericht)
:oops: