:lol: :lol:
het is niet echt een nadeel maar net lag ze maar te duimen en zeuren dat ze naar bed wou :? breng ik haar naar bed zit ik goed en welop de bank ik ze weer beneden :wall:
:wall: ze is gewoon nog wakker :roll:
Haar morgen weer vroeg uit bed trekken dus :?
nou ze ging gisteren om22.00 slapen :?
en liep vanmorgen om7 uur te spoken dus gaat al iets beter :dance:
ff klagen hoor :oops: :oops:
ik heb vannacht weer een galstenen aanval gehad
gelukkig was het dit keer vrij snel voorbij doordat ik hem al vroeg voelde opkomen en m’n vinger achterin m’n keel had gestopt :sick:
maar ben zo bang dat ik nu tijdens m’n zwangerschap geopereerd zal moeten worden
ik had zo gehoopt het tot na m’n zwangerschap te kunnen uitstellen door gewoon het eten te ontwijken waar ik last mee heb/had
maar gisteren heb ik dus iets gegeten wat ik wel vaker op heb :think: op de huzarensalade na dan maar dat waren minuscule hapjes
:hug: :hug: :hug: :hug: dat is niet leuk Angel. Wat vervelend zeg. Sterkte. :-*
Angel: wat balen zeg! hopelijk hoef je tijdens je zwangerschap niet geopereerd te worden
De meiden avond gister was heel gezellig, al voel ik nu een licht gedreun in mijn hoofd :roll:
We waren met zijn vijven, en de mannen zaten bij mij thuis te WII- en :lol: :lol:
Nu ga ik ff een berg strijken :shock:
ik ga morgen de huisarts bellen en overleggen wat nu het beste is want er zullen vast nog meer dingen komen waar ik deze zwangerschap tegenaan zal lopen misschien word het nog wel gevoeliger?
Angel, wat vervelend zeg, ik hoop echt voor je dat je niet tijdens je zwangerschap geopereerd hoeft te worden :hug: . Fijn dat Luna eindelijk weer een beetje in haar ritme begint te komen :dance: .
Monique, leuk dat je meidenavondje zo geslaagd was!
Hier tot nu toe een leuk weekend. Vrijdagavond bezoek gehad van een neef van hubbie (en toen zij een stuk aan het lopen waren buietn heb ik nog even lekker zitten KOKken :mrgreen: ). Gistermiddag zijn we lekker met de kids een stukje gaan lopen en 's avonds kwam mijn collega op visite met zijn vrouw. Vanochtend voor het eerst sinds heeeeel lang :oops: weer eens naar de kerk geweest, was een kerk-school dienst, dus er gebeurede erg veel en zowel Elliott als Amayra hebben hun ogen uit gekeken. Daarna zijn we nog even lekker naar het bos geweest en als de kids zo wakker zijn gaan we naar mijn oom en tante.
Ejb: dat klinkt als een gezellig weekend :thumbup:
Wij zijn vanmiddag ook ff met Luca in het bos wezen wandelen :mrgreen:
dubbel…
jeetje wat schrikken zeg! ik ga ook hier voor haar duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Wat goed van je Angel dat je het hier hebt geplaatst :-*
ja ik zag het toevallig normaal kom ik nooit in dat hoekje
ook hier een :hug: voor Joseetje hoop dat jullie gauw weten wat er is en ze gauw beter is
:hug: voor Joseetje en familie. Sterkte :-*
Dank voor het plaatsen Angel.
Hier een zieke Perrin. Hij heeft 38.8 koorts en dat terwijl we morgenochtend op vakantie gaan . Ik hoop maar dat de koorts morgen genoeg gezakt is, want ik weet eigenlijk of het verstandig is om met een ziek kind te vliegen :think: .
LadyC: jeetje wat komt dat slecht uit zeg! het is misschien niet verstandig maar je kunt toch ook niet zomaar je vakantie afzeggen :think:
Ik denk dat ik hem een zetpilletje zou geven en dan maar hopen dat hij lekker in je armen in slaap valt.
Hopelijk is hij morgen weer koortsvrij
LadyC:jeetje ik hoop dat hij morgen weer beter is
weet niet hoe laat je moet vliegen maar anders zou ik voor de zekerheid even de ha bellen en als je erg vroeg moet de hap :hug:
LadyC, hoop dat Perrin morgen koortsvrij is en dat jullie lekker van je vakantie kan genieten.
Angel, balen van die galstenenaanval. Maar nu is het toch weer een tijdje geleden? Kan je niet zeggen dat je de operatie (als die nodig is) wil uitstellen tot na de bevalling?
EJ, druk maar gezellig weekend gehad dus!
Bigsby, lekker hoor in het bos wandelen.
Joseetje, beterschap voor Mirthe :hug:
Ik heb een weekje vakantie :dance:
We vliegen 's ochtends. Om half vier gaan we naar schiphol. Gelukkig slaapt hij wel goed, dus ik hoop maar dat hij morgenochtend geen koorts heeft. Als hij hoger heeft dan 38 denk ik dat ik toch de hap maar even bel. Als het namelijk niet mag, dan heb ik van hun een doktersverklaring nodig dat we niet mogen reizen, anders krijg ik het geld niet terug via de annuleringsverzekering. :think: :? Inderdaad, leuk is anders, maar we zien het morgen wel. Moet ik weer hebben, denk ik dan… :oops:
Als alles goed gaat spreek ik jullie over twee weken weer! Doei!!! :dance: