mogguh
zo weer een fijne nacht achter de rug :? Luna werd wakker toen wij naar bed gingen en wou toen niet meer slapen
dus vanmorgen heb ik haar maar wakker gemaakt om10 uur in de hoop dat het vanavond beter gaat en dan morgen weer een uurtje vroeger haar wakker maken
ze had er net zo veel zin in als mij om op te staan :lol:
ach vandaag nog ff-ies naar school morgen mag ze van mij nog thuis blijven en dan hopelijk vanaf maandag weer helemaal in het ritme
en dan mag ik heel hard gaan verzinnen wat voor traktatie ik ga maken voor op school :shifty:
Angel, hopelijk zit Luna volgende week weer in haar ritme. Op internet kan je trouwens best leuke ideetjes voor traktaties vinden.
ja heb ik gezien en ik heb hier ook een boekje voor traktaties maken (maar ik ben niet zo heel handig :shifty: )
Hihi, ja, dat kn lastig zijn, maar veel dingen zijn veel makkelijker te maken dan dat ze eruit zien :-* .
ik hoop het :lol:
Oh Angel, bedankt he :mrgreen: Jij begint over de mac en ik krijg meteen honger :lol:
Gisteren had ik de buikgriep van de kinderen overgenomen het was net als bij de kids water ipv normale ontlasting :wall: lekker praatje he :mrgreen:
Maar ik is eigenwijs en ik heeft al helemaal geen zin en tijd om ziek te zijn du sik is gewoon gaan sporten, ik moest het wel staken halverwegen :mrgreen: :wall: En ik ben vanmorgen gewoon gaan werken.
's middags was het ineens over en ik ben nu net terug uit het theater. Ik ben met een vriendin naar het Nationaal ballet geweest en het was echt een hele mooie voorstelling!
Nu ga ik snel slapen :-*
Francis, eigenwijs hoor :naughty: :mrgreen: , maar gelukkig is het weer over.
:roll: Luna heeft weer een fijne nacht gehad :roll: vanaf 4 uur was ze aan het klieren
en om 9.30 zijn we uit bed gegaan (althans ik heb Luna eindelijk na een half uurtje wakker schudden wakker gekregen)
en nu valt ze dus iedere keer in slaap :roll: fijn zo’n jetlag
en ik probeer haar nu wakker te houden maar pffffffff wat is dat moeilijk als ze d’r zinnen op slapen heeft gezet
Lastig Angel, sterkte ermee, hoe laat mag ze naar bed, 7 uur?
ja idd 7 uur dus nog ruim een uur te gaan :roll:
Sterkte ermee, maar verstandig dat je doorzet :hug: .
ja ik moet wel maandag wilik haar weer in het hollandse ritme hebben :lol:
Nog driekwartier :mrgreen:
ik heb opgegeven :oops:
ze ligt nu in bed ze heeft in ieder geval toch nog even gegeten
:wall: :wall: :wall: af en toe snap ik Luna niet :roll: zo lopen vechten naar bed te kunnen loopt ze nu de trap af :shock:
:? nou, dan toch nog maar even op houden tot 7 uur…
ja ze lijkt nu klaar wakker :lol: heeft d’r weer omgekleed :?
ach ziet Darius haar ook nog ff