ja heel vervelend ik val half in slaap en zij is klaar wakker :lol: :lol:
ze staat nu met de wii fit te spelen ze is aan het skiien :inlove:
Ah, lief!
Maar zou toch ff checken wat je het beste kan doen ivm de jetlag. Want Luna moet natuurlijk wel wennen dat ze niet nu op kan staan.
ik denk het beste haar vroeg uit bed trekken (maar dan lig ik ook nog helemaal voor pampus :oops: )
Haha Angel, jij wil voor Luna graag een zusje terwijl ze zelf graag een broertje wil :mrgreen: . Voor Elliott leek een broertje me ook leuker, maar als ik zie hoe gek hij vanaf de eerste minuut op zijn zusje is…
Kan me voorstellen dat het niet echt overkomt van de kraamzorg met die arbo regels, etc. erbij. Het valt straks allemaal wel mee hoor en hoeveel je in huis moeten hebben dat zijn vooral richtlijnen, ze tellen het heus niet na hoor en als je zelf denkt dat je minder nodig hebt haal je toch minder, als je toch meer nodig hebt is dat allemaal zo gehaald. Balen van Luna haar jetlag. Beste is inderdaad zo snel mogelijk weer in het nieuwe ritme ‘proppen’ :mrgreen: , al kan ik me goed voorstellen dat je geen zin hebt daar vroeg je bed voor uit te komen :? .
Monique, leuke nieuwe avatar!
Zit CNN te kijken ivm de presidentsverkiezingen in Amerika.
EJ, poeh, dat je wakker kan blijven :mrgreen:
Ik lag toen al lang op 1 oor!
Angel, ja, zo snel mogelijk in het gewone ritme proppen anders blijft ze zo spoken :?
Heeft ze vannacht wel weer in haar eigen bedje geslapen?
Hier heerlijk geslapen tot 7u.
Oog is ook niet meer zo ontstoken :dance: beetje rood nog, maar dat zal nog wel wegtrekken.
Noémi, was helemaal op je oog vergeten te reageren :oops: :oops: , fijn dat het alweer een stuk beter gaat.
mogguh
Luna had vannacht weer een fijne droom :wall: die zat om 5 uur geloof ik ineens te krijsen en gillen ze had een spin “gezien” (dat had ze gedroomd dus :roll: ) wou gelijk niet meer in d’r eigen bed slapen :?
Noemi: fijn dat het beter gaat met je oog
EJB: ja het is idd zo gehaald allemaal winkels zijn hier nog geen 5 minuten vandaan :mrgreen:
Alles gaat goed met ons, maar heb gewoon geen tijd om te internetten. Tot snel weer eens.
Groetjes voor iedereen
Angel :lol: :lol: :lol: :lol: :silenced: :shifty:
zoef
:twisted: kijk net op mijn postbank zie ik dat Darius lekker heeft zitten lunchen in de mac :drool: :drool: :drool: IK WIL OOK!!!
Angel, Darius even bellen dat hij straks voor jou ook mee neemt . Balen dat Luna vannacht weer zo vroeg wakker was :? .
ja is wel een id maar denk niet dat hij dat doet :think:
:dance: :dance: hij gaat wel halen :drool: :drool:
:dance: :mrgreen:
Fijn dat Darius naar de Mac gaat voor je!
Heb je er nog steeds trek in?
ja lekker een kip 20 met zoet zure saus :drool: :drool: :drool:
Hoe was het Angel?
:lol: ja was erg lekker :lol:
hij had ook patatjes meegenomen die waren net echt te eten meer
en mac chicken die vond ik “koud” lekkerder dan warm :lol:
en Luna heeft ook goed gegeten haha
Angel, lief hoor van Darius, lekker dat je zo genoten hebt!