1e kw 07 | we zijn *compleet*, 5 zwanger en 20* geboren #34

Amy: ja heel aparte droom misschien bang geen naam te hebben straks en hard hopend diep van binnen op een meisje :think:

of een wakker schud droom omdat ik denk dat het dit keer een jongen is van hallo het is een meisje :pray: :inlove: :oops:

haha angel, ik heb ook steeds over meisje gedroomd genaamd amy of megan maar het werd dus gewoon een knul :inlove:

oja is waar :mrgreen:

Zo zie je maar “dromen zijn bedrog” :mrgreen:

Ik was er ook heilig van overtuigd dat het een meisje zou worden :wink:

Angel, grappig die droom :slight_smile: . Hub en ik waren er bij Elliott ook van overtuigd dat het een meisje zou worden :mrgreen: .

Balen dat Luna nog steeds uit haar ritme is.

ik ben er nu van “overtuigd” dat het een jongen word gewoon omdat de zwangerschap zo heel anders is dan toen bij Luna (alsof dat zo heel veel zegt :lol: :doh: ) maar ik hoop over 8 weekjes te horen dat er een meisje in m’n buik zit :pray: :pray:

toen ik zwanger was van Luna hoopte ik op een jongen maar paar dagen voor de pretecho was ik er ineens helemaal van overtuigd dat het een meid was en dat was ook zo :lol:

Grappig, toen wilde je een jongen en nu heb je een meid en hoop je op nog een meid :mrgreen: .

:mrgreen: :mrgreen: ja lijkt mij leuker voor Luna maar die wilt een broertje :roll: :lol: :lol:

Angel: maar dan is het toch juist leuk om nu een jongen te krijgen?

En jongens zijn veel liever :mrgreen:

ohhh ik heb zo geen zin in de kraamweek wat een regels tegenwoordig zeg :sick:

heb vandaag de papieren binnen gehad van de kraamzorg :sick: :hand:

Moet je je nu nog niet druk om maken joh! het valt allemaal best wel mee.

Maar wat staat er dat je niet aan staat dan?

Ik vond het wel meevallen, ik kreeg 7 dagen a 7 uur per dag.

een hele waslijst wat je moet aanschaffen :shock:

je bed die je moet verhogen :hand:

ze bepalen zelfs de hoeveelheid kraamverband en maandverband voor je :hand: (van ieder 4 pakken ik weet niet wat ze van plan zijn hoor maar zoveel heb ik na de bevalling van Luna ook nooit gebruikt en zeker niet in 1 week)

krijg bijna het id dat ik een kinderopvang ga beginnen :lol:

alle kabels moeten in orde zijn alle traplopers moeten goed zijn

oh en de arbo regels hebben ze ook bij gevoegd :lol: :lol:

@Angel & Luna wrote:

een hele waslijst wat je moet aanschaffen :shock:

je bed die je moet verhogen :hand:

ze bepalen zelfs de hoeveelheid kraamverband en maandverband voor je :hand: (van ieder 4 pakken ik weet niet wat ze van plan zijn hoor maar zoveel heb ik na de bevalling van Luna ook nooit gebruikt en zeker niet in 1 week)

Dat krijg je allemaal van je zorgverzekeraar, ik kreeg een hele kist vol :mrgreen:

Enne 4 pakken was ik zoo doorheen, Gerard moest zelfs nog een heleboel bij de kruitvat bij halen :shifty:

:shock:

ja ik weet dat ik een hoop krijg ik heb bijna die kraampakket van Luna nog compleet :lol:

maar gewoon die regeltjes staan mij niet aan wat een gedoe lijkt wel of ik een kinderopvang begin ipv ga bevallen over een 28 weken

de arbo regels :shock:

AMY :inlove: :inlove: :inlove: JAYDEN IS CUUUUTTTEE!!

ANGEL: maak je niet druk joh al die regels meeste dingen nemen ze niet zo nauw hoor!

FRANCIS: beterschap voor chayenne.

enne wat dromen betreft ik had gedroomd dat het een meisje zou worden bij mij dussse soms komen ze wel uit

(al dacht ik zelf dat het een jongen zou worden)

ik ga lekker bankhangen en is vroeg naar bed morgen weer werken

fijne avond meiden

Francis, beterschap voor je meisje!

Loessie, lekker bankhangen en alvast weltrusten.

Bigsby, lieve foto’s van je ventje :inlove:

Angel, poeh wat een lijst zeg!

En nog een 8 weekjes en je weet het geslacht :mrgreen:

Ben benieuwd!

Heb een beetje een onstoken oog :? . Hoop dat het morgen over is.

Loessie: oh dus ik heb nog een klein beetje hoop dat het toch een meisje word/is haha

Noemi: ja ik ben ook heel benieuwd vooral naar wanneer ik die 20 weken echo ga krijgen :mrgreen:

auw… ontstoken oog hoop dat het gauw over is :hug:

:wall: :wall: :wall: Luna komt net naar beneden aangekleed en al :wall: :wall: :wall:

fijn hoor een kind met jetlag :zzz: :zzz: (of zijn het gewoon verveeltjes :think: )

Hihihi :silenced:

Vervelend hoor. Hoop dat ze snel jetlag af is.