1e kw 07 | we zijn *compleet*, 4 zwanger en 19* geboren #33

ik baal gewoon dat hij al zo groot is terwijl de baarmoeder nu misschien net 10 cm is ofzo :wink:

beterschap voor de kleine en slaap lekker :-*

Noemi: hoe gaat het met de kleine man? hebben jullie nog een beetje kunnen slapen?

Angel: heb je nu alweer zo’n grote buik? :o

Als Luca wakker is kan hij ff eten en dan gaan we de stad in, ik moet nog 2 cadeautjes kopen, en nog een paar andere dingen.

en hij wordt nog veeeeelll groter angel :mrgreen:

nu heb je tenminste een excuus!!! :mrgreen: :mrgreen:

9 maanden ontzwangeren nou jippppie zou ik dan eindelijk minder saggie worden en moodswings hebben (naja dan nog 1 keer per maand)

amy wat een poepieeeeeeeeeeeeee !!

oh klapper klapper de eierstokken!!!

:mrgreen:

Monique: :lol: ja :lol erg he

ik loop nu dus al in positiekleding omdat m’n broeken te strak zitten :?

m’n moeder die maakt er nu al een 6-ling van :o :shock: :lol:

haha Angel een tweeling zou wel genoeg zijn toch?

loessie: haha nog steeds niet van je hormonen af?

Goedemorgen

Het is mij… Francis :?

Nou verdorie ik had me voorgenomen op een avondje op de bank met de laptop maar nee hoor! Een of andere zieke geest op mijn werk had een briefje onder de deur door geschoven van mijn enige vrouwelijke collega( met behoorlijk schunnige tekst) en tot dat de persoon zich gemeld had moesten we allemaal op de kazerne blijven Ik snap heel goed dat ze dat zo gedaan hebben hoor maar de dader heeft zich niet gemeld de slappe zak :evil: :evil:

Wij vertrekken vanmiddag met mijn hele schoonfamilie naar een huis in de ardennen om te vieren dat M zijn grootouders 60 jaar getrouwd zijn. We komen pas maandag middag weer terug.

Echt de hele fam gaat mee we zijn geloof ik met meet dan 60 man :shock:

Francis: fijn weekend!

haha zo’n weekend doen wij ieder jaar met G. zijn familie, en dan komen we ook altijd op zo’n 60 man :shock: dat is wel erg veel!

Wat een kl*te grap van die collega zeg! moeten jullie daar dan de hele nacht ook blijven?

Het was eigenlijk wel de bedoeling van de Kapitein om ons net zo lang binnen te houden tot de dader zich gemeld had maar we zouden allemaal vrij zijn vandaag en hij vond het te ver gaan om 139 man die er niets mee te maken hadden op die manier te straffen dus 's avonds mochten we gaan.

Francis, daar ben je dan mooi klaar mee zeg :?

Gelukkig dat jullie 's avonds uiteindelijk toch naar huis mochten.

Maar wel slap dat de persoon zich niet gemeld heeft. Zouden ze er nog achter komen? Zoja, wat gebeurd er dan met die persoon?

Heel veel plezier in ieder geval op het familieweekend!!

Bigsby, succes met shoppen!

Angel, een 6-ling? Nee, dat geloof ik niet :mrgreen:

Ik denk niet dat ze er nog achter gaan komen, ze hebben namelijk al van iedereen de handschriften vergeleken.

Mochten ze er nog achterkomen wie het is geweest dan denk ik dat hij hoe dan ook een geld boete krijgt en misschien wel een schorsing omdat hij het niet eerlijk heeft opgebiecht… :twisted:

Ja, wat een l*l dat hij zoiets gedaan heeft, zou zijn verdiende loon zijn …

Maar het leger is dus toch niet zo hard als gedacht :mrgreen: Dat de kapitein jullie naar huis stuurde … :mrgreen: (gelukkig voor jou natuurlijk, hihi).

Ons mannetje krijgt tandjes! Onderin zit een heeeeeeel scherp streepje en is wit! Dus nog even en dan zit er ook een tandje.

Noemi, De goede man heeft zelf ook een vrouw en kinderen thuis :wink:

Jij hebt pauze zeker :stuck_out_tongue:

Daaaaaaaaaaag dames ik ga jullie verlaten tot maandag :-*

Francis: fijn weekend :smiley:

en wat een ei jammer dat ze er niet achter zijn wie het was

Monique: een 2-ling is zat idd

Noemi: nee ik ook niet hoor :wink:

ik had bij trekpleister een hele leuke ooievaar gezien die je kan opblazen en dan word die 180cm :smiley: heb hem nog niet genomen eerst de echo maar afwachten

zou vandaag paspoort maken voor Luna maar het is hier allemaal weer zo goed geregeld in dit ***** land paps moet erbij zijn om toestemming te geven dat dat kind een eigen paspoort krijgt :wall: :wall: :wall: (word tijd dat we gaan emigreren :angel: )

Angel: uhm mooi balen dat je voor niks bent gegaan :?

Francis: het was dus mooi eigen belang van die goed man :wink: gelukkig maar dat jullie naar huis mochten.

Noemi: jeetje krijgt Ray nu zijn eerste tandje? :dance:

Ik zei toch dat Luca er een tandje boven bij kreeg? nou er zit er ook 1 beneden nieuw bij :shock: hij heeft dus nu 6 tandjes :dance:

Monique: ja nu gaan we 1oktober voor we naar de echo moeten (op hoop van zegen dat het dan vlug gaat want ik wil Luna eigenlijk niet mee hebben naar de 1e echo :oops: )

zo gaat hard met de tandjes

Angel: lijkt me wel handig als je Luna niet meeneemt naar je eerste echo, ze bebt er waarschijnlijk alleen maar door heen :roll:

Ik denk dat ik nu maar vast zeg: fijn weekend allemaal!!

Misschien dat ik zondag nog ff langs kan komen maar morgen gaat me echt niet lukken.

:smiley: Luna weet wel wanneer ze stil moet zijn maar toch vind meer iets voor mij en Darius :oops:

fijn weekend

francis (je leest nu nietmeer maar toch ) FIJN WEEKEND

mm angel hoe zou je dat nou vinden dan een 2 ling???

zou best nog kunne met extra hormonen !!

woo die tanden gaan hard idd

eline heeft er nu 3 en de 4 e komt er ook door en als ik me niet vergis komen de tandjes naast de midden boven tandjes ook door

dus heeft zer binnekort ook 6 !!

GAAT ECHT VEEEEEL TE HARD !!

mm angel en waar wil je dan heen emigreren naar aruba ofzo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Loessie: ik denk dat ik het geweldig zal vinden een 2-ling :inlove:

ik ga alleen naar Aruba als we daar gaan rentenieren :wink: (daar is weinig of geen werk voor Darius namelijk)

maar als we ooit gaan emigreren word het wel een warm land jah 8) :lol: