1e kw 07 | we zijn *compleet*, 4 zwanger en 19* geboren #33

ik hoop het :shifty:

vinnum ook vrij laat…

had nog gezegt maak je het niet te laat :oops: :shifty:

Joh, maak je nou geen zorgen.

Het eten moet maar later komen, lang wachten, kletsen, …

Voor je het weet is het laat en dan is het ooops, ik had gezegd dat ik niet te laat thuis zou zijn.

Als ik jou was, zou ik lekker je bedje opzoeken, rusten zal je goed doen, zeker omdat je moe bent. :hug:

ja je hebt gelijk :-* slaap lekker

Weltrusten! Ik ga er zo ook induiken.

Hoop dat je goed kan slapen, zodat je morgen weer fit genoeg bent om Luna bezig te houden :mrgreen:

:zzz: :zzz: :zzz: Darius kwam pas 0.00-0.15 thuis :twisted:

blijkbaar had hij geen bereik in dat gat waar hij zat dus daarom kreeg ik direct zijn voice mail…

was echt boos op hem gisteren :shifty: komt die idioot met ben je gewoon chagrijnig of ben je zwanger :shock: :naughty:

en toen kwam Luna net weer om7.15 bij mij liggen :twisted: om na 5 minuten te melden dat ze potje wou plassen :zzz:

toen we dat achter de rug hadden wou ze jungle book kijken :twisted:

heb haar toch nog zover gekregen dat ze 5 minuten d’r mond hield voor ze me ging melden dat ze naar beneden wou om een boterham te eten… :zzz:

ach nog 5 uur en dan gaat ze naar school :dance: :dance: :shifty:

sorry dat ik jullie verwaarloos, mag ik het goedmaken met Jaydenspam in sf septtopic? :inlove:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3002914#3002914

:inlove: :inlove: mooi mannetje hoor Amy

maar ons niet meer zo verwaarlozen hoor :wink:

Noemi: mooie jongen die R. :inlove:

Amy: ja hoor je komt er deze keer mee weg, wat een schatje :inlove:

Angel: en dat noemde hij niet laat :shock: is maar goed dat je niet op hem bleef wachten :snooty:

Het werken viel vandaag een beetje tegen, pffff ik ben dus toch nog niet helemaal beter!

Monique: ja het was hem niet opgevallen dat het zo laat was geworden :doh:

ze hadden het ook weer lekker geregeld die ei**** ze hadden een kookworkshop dus moesten hun eigen eten maken :? allemaal leuk id enzo maar meer voor een vrijdag ipv een doordeweekse dag maarja zo ver denken ze niet omdat ze allemaal in dat stomme gat wonen daar :doh:

Angel, ooh zie je nou wel! Niets om je druk over te maken. Boerengat had gewoon geen ontvangst :mrgreen:

En Darius had het wel wat liever kunnen brengen natuurlijk ipv zijn opmerking :naughty:

Amy, jaaaaaaaa, daar is Jayden :inlove:

Bigsby, balen dat het nog niet helemaal lekker ging vandaag.

Gelukkig bijna weekend, hoewel je dan ook niet kan aansterken met al die drukte natuurlijk.

Noemi: ja vond ik ook, was echt niet blij met z’n opmerking (ok ik weet ik ben een best wel bitch als ik zwanger ben maar toch :lol: )

Hahahaha :lol:

lach niet het is drama die hormonen :wink: :lol: :lol:

Hihihihihi :lol:

Ach, dat blijft nog wel anderhalf jaar zo, die hormonen :mrgreen:

(9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren 8) )

:dance: :dance: 1 1/2 jaar legaal bitch zijn hahahahahahahahahaha arme Darius en Luna en de rest :lol: :lol:

Hahahahaha LOL!

Waar je niet al blij mee kan zijn :mrgreen:

hahahaha nee hoor heb wel medelijden met de mensen om mij heen

en ik probeer wel lief te zijn :angel:

ik baal wel van m’n buik op het moment ik lijk wel gewoon weer 19+ weken zwanger nu

en dat terwijl ik pas nog kleinere broeken kon kopen :wall:

buik toen ik zwanger was van Luna 19,2 weken

Ach en dat ben je vast wel!

Straks als je de echo hebt gehad, baal je volgens mij echt niet meer van je buik!!

Ik ga slapen, kleine mannetje is weer heel erg verkouden (en net nu het beter ging :frowning: ). Als hij nu niest, komen de klodders snot zo mee :sick: :frowning: Zo zielig.

Hij heeft net ook weer wat gedronken, wat hij is echt niet lekker, beetje hangerig en echt zielig.

Dus ik zeg, weltrusten! :-*