1e kw 07 | we zijn *compleet*, 4 zwanger en 19* geboren #33



Ons show-topic

zo Luna is lekker pleitte :smiley: die is bij opa en oma logeren :dance:



en m’n huis ziet er weer lekker ontploft uit :zzz: heb heelweinig zin om op te ruimen ben beetje :sick:

m’n platy is vandaag bevallen :dance: :dance: heb 8 jonkies over (is niet veel ze gooien er rond de 20-30 maarja die stomme beesten eten dus de jongen gelijk op als ze de kans krijgen :doh: vorige keer had ik maar 1 jonkie over… :roll: )

Angel: Hoe lang ben jij al wel niet overtijd??? Als ik het lijstje bekijk had jij al lang bevallen moeten zijn . Of zie ik het nu niet goed!!! :shock: :shock: :shock: :shock:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: fijn excel die vult dus alles zelf verder aan en ik heb verder niet gekeken :doh:

zo nu heb ik weer heel lang te gaan :wink:

Hoor net dat Francis tot vrijdag geen internet en tv heeft!

Balen meid!

En het gaat gelukkig beter met Chayenne, ze heeft bijna geen koorts meer! :dance:



Angel, hopen dat deze jongen blijven overleven!





Vandaag kriebelhoest, grrr, dat is zoooooo irritant!

Ga vanavond vroeg mijn bed in. Ons mannetje is al 2 dagen op een rij om 5u wakker, hij valt daarna wel weer in slaap, maar ik niet echt meer.

Erg vermoeiend dus!

jeetje tot vrijdag geen internet en tv pffffffffff succes met afkicken Francis :hug:



Noemi: ja deze jongen blijven wel leven zitten apart :wink:

AAAAAAAAAAAAHHHHHHHH YES YES YES

ANGEL GEFELICITEERD!!!

WAT GAAF ZEG!



dat is nog snel gegaan zeg met die Clomid

super, ik ben helemaal blij voor je, eindelijk gerechtigheid en zijn we allemaal zwanger/bevallen.

ik heb gewoon kippenvel hier!!



:dance: :dance: :dance:

bib!



en tóch ben ik benieuwd hoe het met sabje25 is… :think:

Esther: dankje :smiley: en idd snel gegaan :D:D



Amy:ja ik ben ook benieuwd hoe het met sabje is

zo lag ik net heerlijk te slapen gooien ze het ikea boekje naar binnen :o :shock: :o :shock:

zat dus gelijk aan het plafond geplakt :twisted: :twisted:

Darius dacht minstens dat ik ergens m’n nek over brak :lol: :lol:

oh ja lekker is dat he! :? ik heb dan ook nog is zon hond die dan meteen begint te blaffen dus dan zit je ook recht op in je bed~!!





haha over een paar weken wordt het voor jou ook buikkie showen angel!!!

ben benieuwd



wil je eigenlijk weten wat eht gaat worden???

Loessie:haha buikie showen… ik hoop dat ik snel wat kan showen maar ben bang dat dat nog wel even gaat duren (ik heb natuurlijk al een behoorlijke buik nu :shifty: :oops: )



ja ik denk het wel bij Luna wisten wij het ook en ik moet zeggen dat we daarna nog maar de helft aan ruzies hadden over namen :lol: :lol: :lol:

@Amy82 wrote:

bib!



en tóch ben ik benieuwd hoe het met sabje25 is… :think:




o ja even helemaal niet aan gedacht…

ik heb haar nog een keer ge-pb’t en ook antwoord gehad, toen was alles nog hetzelfde…



Goed dat je aan haar denkt Amy!

middag



zo net met Luna naar beatballet geweest :lol: :lol: ze vond het geweldig :thumbup:

dus grote kans dat we nu elke woensdag aan het dansen zijn (nouja zij dan ik kijk wel toe haha)

zal de volgende keer ook foto’s maken deze keer helemaal niet aan gedacht :oops: (was natuurlijk ook afwachten hoe ze het zou doen natuurlijk)

zo het is hier wel heel stil ineens he :eh:

Angel: gefeliciteerd! wat super dat je zwnger bent.

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Hellen: dankje :D:D

hoe gaat het met jou en de kleine?

ja hellen hoe ist meid en alles goed met de kleine



zijn er al fotos in omloop van jart!!