1e kw 07 | we zijn *compleet*, 4 zwanger en 19* geboren #33

Kom eigenlijk niet meer zo vaak hier maar af en toe nam ik een kijkje of Angel al zwanger is!



En wat zie ik…



Angel Gefeliciteerd en dat alles maar naar wens mag verlopen!

We zullen de postbode ook opdracht geven geen ikea boeken meer naar binnen te gooien :stuck_out_tongue:



Liefs

Vientje

Sorry nog steeds geen upc thuis :? :wall: morgen komt de monteur. Ik zit nu vanaf mijn werk snel snel te typen want er staan collega’s om me heen :mrgreen:



Vrijdag ben ik weer terug hoop ik :mrgreen:

bib



angel wow alweer 4 weken en 2 dagen zwanger :inlove:



voor je het weet ben je 39 weken en 4 dagen :angel:

Vientje: dankje :smiley:



Francis: nog maar 1 dag :dance: (lijkt mij echt vreselijk geen internet en geen tv 1 van de 2 ok maar allebei weg :shifty: :oops: )



Amy: ja en dan kijken hoeveel dagen ik “kado” krijg 1 oktober haha ik heb zo maar wat ingevuld eigenlijk in die banner :oops: maar de datum zal vast ongeveer kloppen (als ik de telling neem 1e cyclusdag + 40 weken ben ik vandaag al 5 weken :silenced: :shifty: )







:roll: de 1e rot reactie hebben we gisteren al gehad… :twisted:



Darius via msn tegen een vriend van hem

Angel is zwanger

hij waarom…

en is 1 niet genoeg…



heb hem gelijk even verteld hoe ik over hem denk :shifty:



zo jij mist echt een paar hersen cellen he J*S zeg dacht dat jij een goede vriend was van Darius en wel blij voor hem zou zijn men… wat heb ik mij in jou vergist :sick:



en toen zag ik hem ineens heel lief doen op msn tegen m’n man hahahahahahahaha de ei
l



zo moest ik even kwijt :shifty:

:shock: :o :shock: :o m’n zwaardrager is eindelijk bevallen geloof dat het een zware bevalling is geweest zitten 40-50 jongen in dat bakje :o :shock: :o :shock:

jee angel die bak wordt snel vol met al die guppies

vruchtbare grond bij jou thuis ineens :mrgreen: :mrgreen:



francis hoe is t met chayenne!?





amy nog geen rare weeen ofzo!?? :mrgreen:

angel spannend hoor! en wat een kl*te reactie van die ‘vriend’ :evil:



loessie nee nog niks :frowning:

Hoi Hoi,



Angel wil je toch even feliciteren, helemaal toppie :thumbup:

Geniet er van! :dance:



liefs sab

jaaaa fijn even wat van je te horen sabine!!! :-*

hey Sabje



dankje :*

hoe is het nou met jou? tijd niet gezien hier

we zijn nieuwsgierig naar jou!!! :wink: :mrgreen:

nog “maar” 249 dagen :lol: :lol:



gisteren was m’n oma bij m’n ouders op visite en die vroeg wanneer ben je nou uitgerekend :lol: :lol:

dus ik zo nou… misschien wel op uw verjaardag en als ik overtijd loop misschien wel op m’n moeders verjaardag :lol: :lol: (m’n oma is 16 mei jarig en m’n moeder 3 juni :D)

Hallo allemaal







Ik heb weer internet :dance: die dombo’s hadden ipv nr 30 nr 28 (wij dus) afgesloten :wall:





Verwacht alleen vandaag van mij geen berichten meer, Gisteren een personeelsfeestje gehad in Den Bosch



en ik had maar 8 wijn en 4 baco op :mrgreen: :oops:

francis welkom terug :mrgreen:



wat een stelletje sukkels, de verkeerde afsluiten :mrgreen:



heeft zeker wel gesmaakt die wijn en de baco’s :angel:

Ja het smaakte prima :mrgreen: het is dat we naar de bus moesten anders waren het er wel meer geworden…dus…

ohhhhhh ik ben helemaal hieper :dance: :dance:



van mijn ouders krijgen wij geen kadootje voor de baby maar…

































een vakantie naar ARUBA!!! :dance: :dance: :dance:

Francis: welkom terug

sja… upc he die zijn niet zo snugger :lol: :lol:

Zo Angel, dat is een leuk cadeau! :shock:

Lekker genieten dus!!



Francis, welkom terug!

Heb je gemist :mrgreen: :-*

Enne? Wat zijn dat nou voor ballen gehakt dat ze jullie afgesloten hebben?? Tssssssssss :doh:



Amy, ik opteer nog steeds voor de breinaald … :mrgreen:

ja erg leuk kado :inlove:

wij zijn alzo lang bezig dat we daar heen willen en elke keer komt er gewoon iets tussen (nu dus ook weer :inlove: )

dus hebben mijn ouders gezegd jullie krijgen niks voor de baby we gaan op reis hahahaha

en dat is dus al eind oktober :shock: dus maar hard verzinnen hoe en wat met die kleine dadelijk in het vliegtuig

Noemi, Ja stelletje domme loempia’s dat zijn het! ik mistje jou ook wel een beetej hoor :mrgreen:





Angel, Ik wil in je koffer :mrgreen:

@francis wrote:

Noemi, Ja stelletje domme loempia’s dat zijn het! ik mistje jou ook wel een beetej hoor :mrgreen:




Een beetje maar :shock: :cry:





enne, nog steeds afkickverschijnselen van de drank?? :stuck_out_tongue: