1e kw 07 | we zijn *compleet*, 4 zwanger en 19* geboren #33

Ik kom toch maar ff gedag zeggen :mrgreen: wij zijn al helemaal klaar met bakken en alles. Ik heb zelfs de keuken helemaal schoongemaakt :wink: Wij gaan ongeveer rond 13:00 uur naar de eerste verjaardag toe, als Luca dan wakker is. Hij was gister zo moe (van naar de stad gaan) dat hij er om 18:00 uur al in lag, hij is alleen rond 22:00 uur nog een keer wakker geworden om te drinken en heeft daarna doorgeslapen tot vanmorgen 8 uur :shock:

Angel: lijkt mij ook wel leuk om te emigreren naar een warm land, hier is de zomer ook ver zoek :evil:

Loessie: het gaat ook hard, Luca heeft nu 6 tanden en volgens mij komen er nog steeds een paar door :think:

hoi hoi

oohhhhhh ik voel me zo zwanger :lol: :lol:

ben echt helemaal gebroken van een dagje winkelen en Darius maar zeiken dat ik moe ben :naughty: (ei heeft het mij zelf aan gedaan :lol: )

gisteren was het lekker “drama” met Luna :lol:

's middags was ze zo goed aan het luisteren… :roll: dat ik haar maar in d’r bed heb gemieterd

toen 's avonds wou ze er niet meer uit om te eten en toen kwam ze om 20.00 naar beneden met de mededeling dat ze wakker was :doh:

toen om 22.00 had ik haar eindelijk weer zover dat ze naar bed ging :dance:

alleen toen ik net naar bed was en m’n ogen bijna dicht had kwam ze tussen in liggen :zzz: :zzz:

ik had echt geen fut om haar naar d’r eigen bed te brengen en Darius wou geen ruzie met haar maken :roll: dus lag ik heel fijn met een kind in m’n rug :twisted:

uiteindelijk heb ik haar om 0.00 ongeveer toch maar in d’r eigen bed gelegd weer

Dan heb ik een veel betere nacht gehad. Ik was gisteren echt aan het einde van mijn latijn. Gewoon omdat ik zo vreselijk moe was. Dus om 19.00 uur zegt Willian: “ga lekker effen op bed liggen”. Ok denk ik, voor een uurtje dan. Wordt ik vanmorgen :shock: om 7.15 wakker gemaakt door de meiden met de vraag: “heb je lekker geslapen mam?”

En het ergste van alles is: om 10.00 uur vanochtend kon je me alweer bij elkaar vegen. En ik moet vanavond nog naar de feestavond van de blaaskapel. Jippie, zo’n zin in :liar: :liar: Ik heb me al kunnen drukken voor het middagprogramma :silenced:

:lol: :lol: :lol: doe je goed Gerdy :lol: :lol: :lol:

Francis, yup, ik had pauze :mrgreen:

Veel plezier dit weekend!!

Angel, balen! Dus nog geen paspoort voor Luna.

Kan je Luna niet naar je ouders brengen als je voor de echo moet?

Pfieuwh, balen dat Luna bij jullie in bed lag! Dat zal echt niet lekker slapen. Gelukkig heb je haar toch kunnen overhevelen.

Bigsby, de tandjes bij Luca gaan nu dus ook hard!

Fijn weekend! En leuke verjaardag morgen voor G.!

Wat heb je voor hem gekocht?

Loessie, gaat zeker hard dan met de tandjes van Eline!

Gerdy, hihi, jij hebt idd heerlijk geslapen! Lekker hoor. Maar je had dus nog wel langer kunnen liggen. Gelukkig heb je je al onder het middagprogramma kunnen uitdrukken. Hoop dat het vanavond meevalt en dat je op tijd weg kan sneaken en je bedje in kan.

Gisteren op het werk voelde ik me opeens niet zo lekker, wel gewoon gebleven tot 17u, toen snel naar huis. Kleine opgehaald bij kdv, even een half uurtje mee op bed gaan liggen, hem toen om half 7 gevoed en om 19u zijn bed in en ik ben meegegaan. Om 22u heeft hubbie me gewekt, toen heb ik een kopje bouillon gedronken en om 23u weer gaan slapen tot vanmorgen 7u toen ons mannetje wakker werd voor eten. Daarna van 8 tot 11u weer samen met de kleine man gaan slapen.
Vandaag is hubbie ziek, die heeft hetzelfde als ik gisteren had maar dan een tikkeltje erger :?
En ons kleine mannetje is ook niet lekker, want die heeft net echt al zijn melk eruit gegooid Ook heeft hij 38.8, dus die ligt nu met een zetpil op bed. :(
Zijn 2 ondertandjes komen trouwens tegelijkertijd door, dus dat is nog eens extra afzien voor hem :(

noemie zo ja hier hebben we dat ook net gehad spugen koorts allemaal aan de tandjes te wijten !!

beterschap!!(voor jullie alle 3)

angel je voelt je zo ZWANGER :think: :think: zou dat nou komen

misschien BEN je wel ZWANGER :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

gerdy hoest meid nog geen migraine!!!

ik gok dan toch echt op dat het een jongen word!!

lekker geslapen jammer dat je dan zo snel al weer moe bent he!

BIGSBY veel plezier met de verjaardag van gerard en heb jee een leuk restaurant kunnen vinden??

Gister was best gezellig, s’middags heeft Luca heel veel geslapen. Om 17:00 uur was hij weer wakker geworden en om 17:30 gingen wij bij mijn ouders weg naar de wok, en we hebben daar tot 20:30 gezeten en toen was Luca het wel zat. Maar ik vind het harstikke goed van hem dat hij het zo goed gedaan heeft :dance:

En vandaag vieren we Gerard zijn verjaardag!

Vanmorgen om half 7 heb ik me toch een volle poepluier verschoont :shock: en om half 8 nog een keer :shock: volgens mij is hij nog steeds niet klaar met zijn tanden :eh:

Gerdy: zooo jij hebt lekker lang geslapen, dan heb je het vast nodig gehad.

Grappig dat je 3 uur later alweer zo moe bent.

Noemi: beterschap voor jullie alle 3 :hug:

Hoe gaat het nu met Ray? al die tanden die doorkomen is ook geen pretje voor zo’n kleintje!

Angel: haha jij bent er ook bij geweest hoor :wink:

Loessie: we zijn naar de wok geweest, we zouden eerst tapas gaan eten maar daar konden we niet met zijn 9e terecht.

En voor Gerard ben ik nog aan het kijken, hij wilde geen verjaardagscadeau maar ging liever uit eten.

Noemi: beterschap :hug:

Loessie: :lol: toen ik zwanger was van Luna had ik pas veel later allemaal kwaaltjes en nu heb ik alles al zo vroeg :shifty:

Monique: nee echt?? was ik erbij kan het mij niet meer herinneren :lol: :lol: :lol: :stuck_out_tongue:

arme Luca zo’n last van z’n tandjes

fijn dat het allemaal gezellig was

Morgen :zzz:

Hier was het 3.15u en half 8. Mannetje is echt niet lekker, zo zielig.

Bigsby, ohja, jullie gingen uiteten, gezellig!

En wat heeft Luca het goed gedaan!

Angel, oh, weet je niet meer dat je er bij was? Hmm, dat is ernstig :mrgreen:

Loessie, aah Eline dus ook overgeven met de tandjes. Hoop wel dat het hier eenmalig was, want het was zo zielig :frowning:

Noemi: zwangerschapsdementie :lol: :lol: :lol: :wink:

ach gossie arm mannetje :hug: hoop dat ie gauw weer beter s hoor

Angel, goh, begint die zwangerschapsdementie al zo vroeg?? :lol:

Ja, hoop ook dat hij snel beter is, dit is echt zo sneu.

:lol: :lol: :lol: ja bij mij wel hahahahaha

:dance: :dance: nog 10 daagjes :dance: :dance:

ben echt benieuwd naar de echo :smiley:

vooral ook omdat het er verdacht veel op begint te lijken dat m’n bi nu alweer is terug gekeerd :shock: :cry:

Jeetje Angel je begin wel heel vroeg met al die kwaaltjes :shock:

Noemi: ja wij gingen voor de 3e verjaardag uit eten :lol: :lol:

Arm kereltje :-*

Monique: ja dat vind ik ook :?

opzich vind ik het niet erg hoor de kwaaltjes tenminste soort van bevestiging dat het goed zit maar vind wel heel vroeg allemaal :?

Ach misschien is het straks allemaal weg na 12 weken

Angel, misschien is het ook wel omdat je weet dat je zwanger bent? Dus alles wat je voelt, wijd je aan de zwangerschap.

Bigsby, lekker hoor uiteten!

Noemi: het was ook erg lekker, jullie hebben zeker geen wok of wel?

Hoe gaat het in de ziekenboeg?

Bigsby, wij hebben wel een wok hoor!

En ook verschillende wokrestaurantjes in de buurt.

Ziekenboeg gaat beter … tenminste, ik ben beter :mrgreen:

Kleine man heeft nog last van zijn tandjes en de verkoudheid. Ook nog steeds koorts.

Grote man gaat gelukkig iets beter, maar voelt zich nog niet helemaal topfit.

Oh en Luca alweer 9 maanden! :dance: