1e kw 07 | nog 3 te gaan, 7 zwanger en 12* geboren deel 28

:oops:

stom he dat ze er niet net zo makkelijk uit komen dan dat ze erin gaan :shock: :shock: :lol:



ben erg moe valt niet mee hoor voor 2 kids zorgen

1 die steeds loopt te miauwen mm alles doet zo zeer :wall:

en de ander die is lief en loopt behoorlijk scheetjes te laten EN STINKEN DAT ZE KAN

maar vandaag erg veel wakker is geweest dus hopen dat ze vannacht lekker veel slaapt !

ze heeft nu iig veel krampjes dus hoop straks wel een kadootje in de luier te vinden anders wordt t nog een lange nacht denk ik



naja morgen reageer ik weer even ben ik nu ff te moe voor

weltrusten voor straks iedereen



gr loessie

Loessie: :lol: :lol: :lol:

:hug: hoop dat je man snel beter is

haha Luna kan dat ook zo goed ja :mrgreen: en dan gaat ze heel ondeugend zitten kijken haha en dan zeg ik ooooohhhhhhhh wat hoordde ik daar :lol: en dan begint ze hard te lachen de ondeugd :inlove: ('t is maar goed dat ik niet kan ruiken :wink: )

Angel, hoop voor jullie op een goede uitslag morgen! En sneu voor Luna dat ze ringworm heeft, wel fijn dat ze er weinig last van lijkt te hebben.



Amy, super dat je morgen al voor een echo mag!



Noémi, fijn dat je vervanger alles zo snel oppikt, hopelijk komt hij straks idd in de plaats voor stinkie.



Loessie, lekker hoor dat Eline zo goed is aangekomen! En leuk dat ze al zo helder om zich heen kijkt. Hoop voor je dat je hubbie snel weer beter is.

Op veler verzoek, helaas alleen Joël want van Chayenne heb ik nog niet echt een leuke recente foto op de pc staan maar die houden jullei tegoed

Met de tweeling gaat alles ok we zijn maandag naar het cb geweest en alles was in oprde ze komen lekker aan, ja wat wil je met 7 voedingen per dag :wall: maar goed :mrgreen: ze krijgen nu ook naast de 3 keer per dag bv voeding voor hongerige kindjes.





Amy, Veel succes morgen!



Angel, Dat is balen zeg die ringworm en zeker een hoop geld ja :wall:



Noemi, Nou ik heb nu toch aan je verzoek voldaan he :mrgreen:



Luna, Ik hoop dat je die mmm niet nodig gaat hebben :pray:



Loessie, Ja dat kan best stinken he :mrgreen: heb er hier ook zo een :stuck_out_tongue:



Gerdy, Nog steeds veel hoofdpijn las ik :frowning: een knuffel voor jou :hug:



Ik ga nu snel afkolven want ik loop over, ik lek dus nu :stuck_out_tongue:

Francis, lieve foto van Joël :inlove: .

Amy gefeliciteerd.

Ik hoop dat je er nu ook gewoon van kan genieten. :hug: :hug:

Ik ben er weer. heb een paar dagen afstand genomen en kom nu lekker kletsen. Het is alweer erg gezellig in dit deeltje. :slight_smile:



Angel: vanochtend tijdens het ontbijt al bedacht dat jij vermoedelijk een deze dagen weer de uitslag zou krijgn van darius. Blijkt vandaag te zijn. Hoop dat de uitslag beter is als vorige keer. Al hoewel er dan natuurlijk helemaal niets gaat gebeuren. Dus misschien beter ene slchte uitslag? :? :think:

Hoop wel dat alles goed gaat idt keer met bellen enzo. Is je telefoon opgeladen?



Amy:Heel veel succes vanavond met de echo. Ik hoop natuulijk dat je iets ziet, maar het kan natuurlijk ook nog erg vroeg zijn. Maar alleen al een vruchtzakje wat zich op de juioste plaats heeft ingenesteld is a heel wat. Ik :pray: dat je in augustus of september een kleintje in je armen mag houden.



Loessie: Wat een gedoe zeg, mannen… Maar hoe kan het dat hij van de trap gevallen is. Viel hij van de trap en daardoor een blackout, of kreeg hij een blackout en viel hij daardoor van de trap? En heeft hij dat wel vaker?



Sabje: hoe is het nu met jou? Hoe gaat het met het afvallen? Lukt dat een beetje, of moet je weer opnieuw beginnen na de feestdagen?



Francis: fijn dat ze goed groeien.





Gistern weer gewerkt en ik heb te horen gekregen dat er een reeeale kans is dat ik mag blijven tot de zomervakantie. :smiley: Het is nog niet zeker welke groep ik dan ga doen en welke dagen, maar ze wilde me graag og een tijdje houden. ik heb toen ook maar gemeld dat ik zwanger was.



Dionne ligt alweer in bed. Gister naar het KDV geweest en nu is ze bekaf. Om 6015 was ze wakker en om 8.30 wilde ze alweer naar bed. Nou dat mag. :eh: :mrgreen: :lol:

goedemorgen



Francis: wat een leuke foto van Joël :inlove:

fijn dat ze zo goed groeien



Hellen:fijn dat je grote kans hebt dat je mag blijven werken tot de zomervakantie



:lol: ja ze heeft nu huisnummer mijn mobiel en Darius z’n mobiele nummer dus moet goed gaan :pray:



en ik weet niet waar ik op moet hopen eigenlijk opzich zou een goede uitslag leuk zijn maar dat betekend dat ze niks gaan doen

een slechte uitslag denk ik ook niet dat ik blij mee zal zijn want dat betekend dan toch ivf ofzo

ik denk dat ik maar hard ga hopen op een paar zwemmers dat het nog kunstmatige inseminatie kan worden ipv gelijk ivf want daar zie ik best tegen op tegen zo’n uitslag :oops:

:dance: :dance: Darius heeft een vast contract :dance: :dance:

ze zijn erg blij met hem :dance: :dance: hij heeft 5% opslag aangeboden gekregen en hij heeft gewoon gezegt ik had gehoopt op 10% :o :shock: :o :shock: (ben wel trots op hem haha eindelijk durft hij gewoon meer te vragen ipv er zo maar accoord mee te gaan 8) :lol: )

ze gaan er nog op terug komen maar ze zijn iig heel erg blij met hem enzo :dance:



zo en dan nog 2 doelen behalen vandaag beetje leuke zaaduitslag en de jackpot vanaaf :shifty: :wink:

:dance: :dance: :dance: Super voor Darius! :dance: :dance: :dance:

En nee, die jackpot win jij niet, die win ik! :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

Luna naar school brengen ging weer lekker :liar:

toen ze doorhad dat we richting school gingen (was gelukkig pas halverwegen de weg naar school 8)) ging ze voor me staan armen omhoog en maar zeggen dragen :roll:

in school mocht ik haar dan ook niet neerzetten :eh: dus moest haar tas en jas uitdoen terwijl ik haar op de arm had (kind weegt gelukkig maar 13 kilo :x)

toen we de klas inliepen gevraagd of ze wou gaan spelen wou ze dus niet :? toen maar overgegeven aan de juf en heeft ze samen met de juf mij uitgezwaaid



maar 1 voordeel ze heeft vandaag niet gehuild :dance:

Angel: ini eder geval niet gehuild. het is toch ook veel veiliger voor haar om lekker van jouw arm over te stappen op de arm van de juf.

Geef het de tijd. Het hoort er gewoon bij. het betekent in ieder geval dat ze een goede binding heeft met jullie.

behoorlijk goede band ja :lol:

ze stond ne alweer tegen de juf waar is mama haha (die juf van vandaag is ook liever dan die van dinsdag :silenced: ) dus ze tilde haar op en vertelde Luna waar ik stond Luna weer helemaal hyper natuurlijk :inlove:



ohhh nog 9 minuutjes :pray: (uitslag)

Nu nog 6 ofzo.

:lol: 4 haha

:think: kok tijd is anders dan de tijd op m’n computer 15.50 word ik gebeld dus :wink:

Gaam ze dan om 15.47 precies bellen??? :mrgreen: