1e kw 07 | nog 3 te gaan, 7 zwanger en 12* geboren deel 28

Luna ik mag pas weer naar de gyn als ik 6 kilo ben afgevallen ofzo :?

maar eerst even afwachten hoe het nu met Darius gaat verlopen (misschien dat we dan al eerder mogen :think: )



spannend hoop dat het toch nog raak is voor jullie de mmm gaan

Ik was in Maart gestopt met de pil en in April zwange van Daan, ja dus vrij snel :mrgreen: ga er nu niet vanuit hoor

ja lichtelijk vrij snel ja :mrgreen:



nou ik hoop het echt voor je meid :pray: :-*

Karin, 3 dagen je ei gespot? Nou, dan hoop ik dat jullie daar goed gebruik van gemaakt hebben :mrgreen:



Amy, hoe laat moet je voor je echo morgen?



Luna, voor jou dus ook spannend weer in de wachtweken te zitten.



Bigsby, hoe gaat het met de spruw en met Luca?



Francis, FOTO’S van de tweeling!!! :mrgreen:



Angel, hihi, leuk dat ze aan tafel moeten zitten.

Blijf het flauw vinden dat ze jullie niet willen helpen voordat je 6 kilo afgevallen bent … :snooty:

Noemi: ja ach ik vind het op dit moment niet zo heel erg dat we moeten wachten moet ik eerlijk zeggen :oops:

noémi; om 19.10 uur pas!!! :wall: :mrgreen: dus morgen nog even zenuwpeesje spelen :wink:



enne, ik ben het met je eens:



Francis; waar blijven nieuwe foto’s van Cheyenne en Joël?!!??? :inlove: :mrgreen:

Jaaaa FOTO’S



Succes dan nog met afvallen Angel :thumbup: Ik vind het eigenlijk ook niet zo erg dat ik nog niet zwanger ben. Ga over 3 weken met een nieuwe baan beginnen. We gaan lekker 2 weken wintersporten in Canada in maart.

Amy, zo laat pas … pff, kan me voorstellen dat je dan heel de dag zenuwachtig gaat zijn. Moet je werken? Hoop het eigenlijk wel voor je, dan gaat de dag toch wat sneller vooruit.



Angel, ooh, nou des te beter dan toch? Moet je toch geen :oops: voor schrijven! :hug:





Ooooohja, goed nieuws! Maandag is mijn vervanger begonnen op het werk (tenminste, hij vervangt me tijdens mijn zwangerschapsverlof en hopelijk vervangt hij daarna stinkie (dat is wel het plan, maar of mijn bazen dat uiteindelijk durven uit te voeren …)) en hij doet het al heel goed! Is al direct mee met dingen en hij wil ook echt dingen weten! Vraagt veel uitleg, laat mij alles nakijken wat hij opgeschreven heeft, … Echt 1000x beter dan stinkie! Kan dus straks met een gerust hart alles achterlaten (en dat al na 3 dagen :mrgreen:)

Ik moet nog maar 29 dagen … 39 dagen in totaal (ze laten je hier in het ziekenhuis niet langer dan 10 dagen overtijd gaan). Spannend!



Luna, ooh, wat lekker naar Canada. Over de wintersport kan ik niets zeggen, want dat heb ik nog nooit gedaan :mrgreen: In Canada ben ik ook nog nooit geweest hoor, maar dat lijkt me een heel mooi land.

noémi!!!



jeetje kijk idd naar je banner, morgen alweer 36 weken :shock: wat gaat dat hard!!!

ik ‘moet’ gelukkig morgen werken!! en het is lekker druk dus de dag zal snel voorbij zijn :mrgreen:



en oja, fijn van die nieuwe collega!! hoop écht zo dat ie stinkie gaat vervangen :mrgreen: :pray:

Noemi: oh dat is lekker dat ze je daar niet langer dan 10 dagen overtijd laten lopen hier heb je zelfs kans op 3 weken overtijd te lopen :shock:

Amy, ik hoop mee dat hij stinkie gaat vervangen :mrgreen:

Ja, gaat hard eh? Schrok er zelf ook van :roll:

Wel fijn dat je morgen een drukke dag hebt! Ik ga voor je duimen. Hoop dat je al veel verder bent dan je denkt!!



Angel, ja lekker he? Mijn gyn vond het ook maar niets dat de vrouwen in NL zo lang overtijd gaan, vond hij alleen maar gevaarlijker voor de baby.

Nou, je hoort mij niet klagen …

@Noémi wrote:

Amy, ik hoop mee dat hij stinkie gaat vervangen :mrgreen:

Ja, gaat hard eh? Schrok er zelf ook van :roll:

Wel fijn dat je morgen een drukke dag hebt! Ik ga voor je duimen. Hoop dat je al veel verder bent dan je denkt!!




nou, met een beetje mazzel.. ik kan nu max 6,3 wk zijn.... want de 28e heb ik nog echo gehad en toen was er niks, want was de 24e ongi geworden... dus maybe....

morgen een boontje met kloppend hartje, al ga ik er niet vanuit :mrgreen:

Spannend hoor! Maar ben het wel met je eens dat je er niet vanuit gaat, is toch zelfbescherming en ook omdat je natuurlijk echt niet weet wanneer het nu raak was …

:thumbup: beter hoor vind dat overtijd lopen alleen maar eng (gelukkig kwam Luna op de uitgerekende datum :D) net als bevallen overigens dat is dus op het moment ook even de reden dat ik best blij ben niet zo vruchtbaar te zijn hier :silenced:

Amy: spannend hoor zou wel mooi zijn maar dan had je denk ik al eerder een positieve test moeten hebben toch? dus zou er idd ook maar niet vanuit gaan dat je al zover bent dan kan het alleen maar meevallen :think:

ja klopt, heb de 31e negatief getest (wel met cbdigi overigens). zou toen 5,2 wk geweest zijn. dus denk dat ik nu ongeveer 5,5 ben. enne, als het nog maar 4 is… dan was dit echt een luckyshot, want alleen 2 weken voor mijn nod hebben we echt gericht geklust :mrgreen:

Amy, ok, dus dan ben je waarschijnlijk toch 5.5 weken ofzo …

Nouja, even morgenavond afwachten voor wat duidelijkere informatie :mrgreen:



Angel, snap wel wat je bedoeld hoor!

Maar de baby moet er toch uit bij mij :shifty: 8)

Noemi: ja word gewoon tijd dat we met een luikje in de buik worden geboren :shifty:

ik heb bij Luna op het laatste moment het ziekenhuis nog vervloekt hier dat ze me geen keizersnede gaven :silenced: :shifty:

Hahaha, die Angel! :mrgreen: