1e kw 07 | nog 3 te gaan, 7 zwanger en 12* geboren deel 28



Ons show-topic

oh hier is dat nieuwe deeltje dus

mijn vehaal net gedaan in andere deeltje nog :?



gr loessie

ik zal de spits maar afbijten (tenminste als ik nog de 1e ben heb zo’n verhaal zitten typen :oops:)



Amy: heb je al een afspraak gemaakt bij de vk voor een echo?



Monique: hoe gaat het met het spruw? word het al minder of duurt dat even?



Gerdy: fijn dat de babykamer af is ben benieuwd naar de foto’s :wink:



Karin: heb je al een ei gespot met de ovulatietesten?



Francis: hoe gaat het met jou? en de tweeling?



Sabje heb ik geloof ik al een tijdje niet gezien toch :think: hoe gaat het met afvallen??



Luna: hoe gaat het bij jou?











hier gaat het afvallen redelijk goed de shakes zijn goed te drinken

en ik ben vanaf maandag begonnen met sporten dat gaan we nu ook 3x per week doen (ik en m’n moeder)

m’n ouders hebben zelf een aantal apparaten en ik had ook wat dingetjes die hebben we bij m’n ouders in een kamer gezet en dan gaan we gezellig samen sporten :thumbup: nu hopen dat we het allemaal gaan volhouden :wink:



Luna heeft ringworm :frowning: maar heeft daar verder gelukkig geen last van hoort heel erg te jeuken maar ik zie haar niet krabben gelukkig

gisteren is ze ook weer voor het eerst naar school geweest was weer huilen geblazen :frowning: mocht niet eens haar rugzakje afdoen en jas uit :? schreeuwde echt de hele boel bij elkaar

en 5 minuten nadat ik wegwas ofzo heeft ze het weer heel erg naar haar zin gehad met spelen met de kindjes

ff voor Loessie gekopieerd :wink:



@Loessie wrote:

amy: van harte meid dat je over 8maanden maar een gezonde baby in je armen mag houden!! en ik zou me niet inhouden om naar disney te gaan hoor gaaf hoor (zou alleen bij de 8banenuit de buurt blijven) nou hou ik daar al niet van dus zou voor mij geen probleem zijn :mrgreen:

en als je twijfelt ik wil ook wel in jou plaats gaan hoor :lol:



angel :hoest met luna heeft ze er erg last van de ringworm(was toch ringworm) en hoe is t gegaan met de beestjes bij de DA (dierenarts)

en hopen op goed nieuws morgen ik :thumbup: :thumbdown: voor jullie



gerdy: heb je al fotos van de baby kamer ben erg benieuwd

en hoest met de migraine.



vandaag is mevrouw van het cb geweest eline is lekker gegroeid

ze weegt nu 4150 :dance:

ze was heel enthousiast over eline en verbaasde zich dat ze al zo helder was enzo allert en ze volgde haar helemaal met haar oogjes

moeten nu gaan afbouwen met voedingen en om de 4 uur gaan geven want ze moet nu in een regelmatiger patroon van voeden komen .



me hub is ziek die viel gsiter zo van de trap had een black out gehad

hij ligt al de hele dag op bed en eet en drinkt bijna niks.

de rollen worden hier dus snel omgedraaid en ik mag nu voor hem gaan zorgen iplv hij voor mij

ik heb dus nu ineens 2 kids en moet de hond ook nog eens doen !!!



mannen kunnen zich zo lekker aanstellen als ze ziek zijn he!!! :?

naja ik ga maar is kijken of hij nog wat nodig heeft en wat eten maken voor mezelf.

fijne avond

gr loessie

joepie ik heb morgenavond al een echo!! wel heel snel maar ja wel beter!



en angel laat mij nog maar even bovenstaan, morgenavond laat ik je het weten :wink:

Loessie: jeetje wat balen dat je man ziek is :hug: en idd mannen kunnen zich behoorlijk aanstellen als ze ziek zijn :silenced: (ben dan meestal wel blij als Darius boven op bed zielig gaat liggen zijn hoef ik er niet tegen aan te kijken :silenced: )

maar ik zou niet voor hem zorgen hoor tenminste niet meer dan als hij op z’n werk zit als hij iets wil pakt hij het zelf maar :shifty: (dus wil hij eten of drinken weet hij waar het staat ja toch :think: als wij ziek zijn moeten wij ook nog gewoon het huishouden draaiende houden :hand: )




fijn dat Eline zo goed is gegroeid



bij de beestjes is niks geen schimmel gevonden (ringworm) wou wel kweekjes laten nemen tot ik het bedrag van 170 euro hoorde :shock: :shock: (ok dat was incl enten van de hond zonder de hond was het 120 ofzo)

kwam bij de kassa dat is dan 170 euro mevrouw :shock:

ik zo nou ik hoop dat dat nog op de rekening staat :lol: (bijna einde maand :oops:) stond er dus niet meer op

ik zo dan moet ik het in termijnen betalen :lol:

toen maar gevraagd hoe duur dat testen wel niet was dat kwam op ongeveer 26 euro per beestje excl btw en verzendkosten :shock:

ik zo laat die kweekjes maar

zij dan moet u wel de tandenborstels betalen :lol::lol: (daarmee waren de kweekjes genomen)




Amy: fijn dat je zo snel een echo krijgt m’n duimen draaien hier voor goed nieuws :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

is goed hoor ik hoor het morgen wel van je :thumbup:

Loessie, balen dat je man ziek is. Hoop dat het een beetje lukt om voor hem te zorgen zo net na de bevalling.

Maarre, een blackout en van de trap gevallen? Dat klinkt toch niet helemaal lekker. Weten jullie al hoe het kwam?



Angel, goh, wat een rekening …

Kan je niet preventief alle dieren medicijnen geven? Of zijn die ook heel duur?

En ben heel benieuwd naar foto’s van het kamertje van Luna.

Duim voor goed nieuws morgen voor Darius! (onderzoek als sollicitatie).

Succes met het sporten en afvallen.



Amy, fijn dat je morgen al je echo hebt!! Ga voor je duimen.

Noemi: het schijnt heel hardnekkig te zijn als dieren schimmel hebben dus zal dan ook behoorlijk in de kosten gaan oplopen :?

maar tot nu toe zijn er gelukkig geen sporen gevonden dat het van de katten of hond af :? komt

Maar waar heeft ze het dan wel opgepikt?

ringworm kun je helaas echt van vanalles krijgen :frowning: sommige mensen krijgen het al als het maar even warm weer is :wall:

dus geen id ik dacht dat het van beesten af moest komen maar de dierenarts zei dat dus

maar het gaat gelukkig al een stuk beter het plekje word al lichter :thumbup:

Ooh, dat is wel fijn om te horen! Maar is het dan ook niet besmettelijk voor jou en Darius?

volgens internet zijn alleen jonge kinderen en oude mensen wat gevoeliger voor besmetting dus dat hoop ik maar van harte :pray:

Ah, ok, dat is dan toch “positief” om te lezen! Duim met je mee!

Trouwens wel balen dat Luna zo moest huilen toen ze naar de psz moest. Lijkt me zo moeilijk om haar dan achter te laten, ondanks dat je weet dat ze na 5 minuutjes alweer aan het spelen is en niet meer omkijkt.

ja is heel moeilijk maar hou dan wel in m’n achterhoofd dat ze het naar haar zin heeft op school zou ze de hele dag zou aan het huilen zijn dan zou ik haar pas na een aantal weken ofzo weer laten gaan om te proberen

denk ook niet dat de juffen het zo leuk zouden vinden als ik haar bracht terwijl ze het niet naar haar zin zou hebben :think:



wat wel weer heel leuk was :inlove:

ik liep het schoolplein op en ze had mij blijkbaar al gezien was ze op d’r knieen op d’r stoeltje gaan zitten en maar naar buiten kijken :inlove:

en toen keek ze door het andere raam en toen zag ze mij staan rent ze naar dat raam toe roept ze keihard MAMA!!! en springen en blij doen :inlove: :inlove:



was wel niet helemaal de bedoeling dat ze voor het raam stond te springen als een gek want de juf kwam haar weer halen en op de stoel zetten :lol: maar toch lief ondanks het op stelten zetten van de hele school toen ik haar bracht

Aaah, dan smelt je hart toch gewoon als je haar dat ziet doen.

Wel leuk dat de juf haar weer kwam halen omdat ze dat eigenlijk niet mocht doen :mrgreen:

ja idd :mrgreen:

ze moeten volgens mij einde van de ochtend / middag netjes aan tafel gaan zitten wachten tot de ouders binnen komen (ze zitten namelijk altijd aan tafel als ik binnen loop :lol:)

@Angel, jemig wat een dure rekening pfff.

Ik heb vorige week vrijdag en zatedag en zondag mijn ei gespot. 3 dagen dus :think: daarna niet meer.



@loessie en ja mannen kunnen idd heel erg zielig doen als ze ziek zijn

Karin: spannend ik duim voor je hoor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Wauw Amy :dance: duidelijker dan deze test kan niet :mrgreen:



Angel hoe is het bij jou? wanneer moet je weer naar de gyn?

Wat een hoge rekening zeg. niet normaal :shock:



Loessie die van mij zegt dan elk kwartier ongeveer: “ik voel me ziek” :roll:



Hier nog in de wachtweken. Heb ergens eind volgende week NOD. dan nog 1 ronde Clomid en dan weer naar de gyn. en dan gaat het denk echt gebeuren met de mmm.

karin; spannend hoor!!! wel beter dat je iig je ei gevonden hebt!!



was je vorige keer eigenlijk snel zwanger? weet nog wel dat we vorige keer samen op het wachtbankje zaten, en jij toen zwanger was, en ik de maand daarop…