1e kw 07 | nog 3 te gaan, 7 zwanger en 12* geboren deel 28

Jij was eerder! :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: 15.50 dus hahaha mijn klokje loopt niet goed :cry: ach zal vast ook niet precies 15.50 zijn

Ik tel in ieder geval mee af. Nog 2.

:shifty: tijd hahahahaha (heb iig alle telefoons naast me liggen :D)

en ik ben al 3 minuten te laat. Zijn de telefoons al afgegaan?

nee nog niet :frowning:

Zouden ze daar geen klok hebben dan? :?

:hug:

:lol: :lol: of die loopt ook niet goed haha

:? nou… schiet niet erg op

Dat is niet leuk dat je zo lang moet wachten.

Goedemiddag allemaal,



Angel, Toe maar dat is voor een man heel wat schijnbaar om 10% te vragen ipv de makkelijke weg te kiezen … OK… ( mis nu een imoticon die dom uit zijn ogen kijkt) :stuck_out_tongue:



Hellen, Dat zou mooi zijn he als je toto de zomer kan blijven dan heb je voorl;opig tenminste een baan :thumbup:





Amy, Hoe ging het vandaag?? ik hoop zo op goed nieuws :pray:





Ik heb het vandaag maar druk :mrgreen: ze willen niet echt slapen vandaag, nou ja ze willen wel maar het lukt ze niet vandaag om zelf in slaap te komen en zeker bij Joel duurt het dan best lang lees een uur :mrgreen:

Francis: ja Darius nam echt altijd de makkelijke weg :? maar eindelijk heeft ie gewoon z’n mond open getrokken :dance:





ik hoop maar dat ze of uitlopen of Darius hebben gebelt :think:

:shock: :shock: 26 miljoen goed bewegend en weet ik het allemaal :shock: :shock:



hij heeft dus gewoon ineens normaal zaad :shock: :shock: :shock:



nou als ik nu dan een normaal ei heb dan zijn we zwanger :shifty: (tenzij ze het zaad hebben verwisseld :shifty: :silenced: )



ik snap er ff echt helemaal niks meer van met Luna had hij er krap 8 miljoen vorige keer nog niet eens 2 miljoen en niet bewegend

en nu is hij ineens normaal :think: (zonde dat hij het in het potje heeft gespoten :silenced: )

@Angel & Luna wrote:

:shock: :shock: 26 miljoen goed bewegend en weet ik het allemaal :shock: :shock:



hij heeft dus gewoon ineens normaal zaad :shock: :shock: :shock:



nou als ik nu dan een normaal ei heb dan zijn we zwanger :shifty: (tenzij ze het zaad hebben verwisseld :shifty: :silenced: )



ik snap er ff echt helemaal niks meer van met Luna had hij er krap 8 miljoen vorige keer nog niet eens 2 miljoen en niet bewegend

en nu is hij ineens normaal :think: (zonde dat hij het in het potje heeft gespoten :silenced: )


Dat is goed nieuws, Angel :dance: :thumbup:

Trying: ja al snap ik er maar weinig van ik hoop niet dat het iets eenmaligs is geweest

de kwaliteit van het zaad kan heel erg wisselend zijn. maar dat weet jij toch wel :wink: , Zo komen jullie toch ook aan Luna. :mrgreen:

Wel alstig hoor, er zal nu zeker geen actie worden ondernomen tot jij voldoende af bent gevallen. :cry:

Ik hoop gewoon dat het goed raak is geweest en dat ji heel snel positief test.

dat het verandert ok maar bij Darius is nooit meer als 10 miljoen getest :wink:

en nu ineens bijna 3 dubbele :shock:







hoelaat komt die staatsloterij trekking eigenlijk??

Hellen: voorlopig heb ik geen ei-tjes dus maar hard hopen dat ik nu een normale cyclus ga krijgen dan :pray:

nou meiden, net terug van de echo…



er was een slijmvlies te zien in de bm, en een zwart puntje (net als vorige keer eigenlijk in nov), goed voor 4 tot 5 weken zwangerschap… zou ook kunnen natuurlijk na die negatieve test van de 31e. wel weer bloed laten prikken op hcg, krijg daar morgen de uitslag van. en heb de 17e weer 's avonds een echo, om te kijken hoe het zich heeft ontwikkeld… niet echt het nieuws eigenlijk waar ik op had gehoopt :eh:

Mijn duimen draaien voor je, Amy! :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray:



Angel, wat een aparte uitslag. Op zich wel fijn dat zijn zaad goed is, maar balen dat ze nu eerst willen dat je afvalt. Succes :hug: . Ik hoop dat je snel een normale cyclus krijgt :pray: :pray: