Angel: voor jou vandaag dus geen buikspieroefeningen?
En kon je uitslapen vandaag?
Noemi: lekker kereltje zeg!
goeiemorgen
zo ik heb lekker uitsgeslapen Luna was al om 8 uur wakker en toen lag ik nog rustig te slapen :thumbup:
strakjes naar het ziekenhuis met Darius dan krijgt hij de uitslag vn de scan zal mij benieuwen wat er uit komt
ga gelijk maar eens vragen hoe het nu komt dat hij het s’nachts krijgt (opzich denk ik laat hem het maar lekker thuis krijgen dan weet ik waar waar ze het evt niet herkennen…)
Monique: nee vandaag ga ik lekker rustig doen met sporten straks 2 dagen op m’n beentjes staan
hoe is het met slapen gegaan vanacht met Luca?
Gerdy: en???
Hallo damens. Hier toch nog een BIB. Voor zolang als het nog duurt Als jullie het niet erg vinden, willen jullie dan mijn verhaal bij de 9 maanden mama’s lezen. Heb geen puf om het opnieuw te typen. Is een lang verhaal. Alles is wel goed hoor, dus niet schrikken!!!
@bigsby wrote:
Sterre: jeetje dus ze gaan ook nog experimenteren straks?
Kunnen ze het de volgende keer wel voorkomen dan?
Ik zie het niet als experimenteren hoor, ze zijn pas na Tom er achter gekomen dat ik ziek ben en er zijn een heleboel mensen die ook S.L.E. hebben die wel gewoon kinderen hebben gekregen!
We hebben wel afgesproken, (mijn vriend en ik) dat als het dit keer onverhoopt weer mis gaat(wat mijn grootste angst is) we het hierbij laten!
Want we zijn ook maar mesnen en kunnen het niet aan om door te blijven gaan, hoe groot onze wens ook is!
Angel, haha, dus jij moest toch om 8u opstaan … :mrgreen:
Ikke om 6u, want toen wilde de kleine eten :mrgreen:
Hoop dat de uitslag van Darius goed is en dat ze jullie nog antwoord kunnen geven op jullie vragen.
Sterre, hoop dat het goed blijft gaan als het raak is en dat ze meteen de juiste medicijnen voorschrijven. Zijn er verschillende medicijnen die je kan innemen? Want dan is het natuurlijk gokken of ze je de goede geven of niet ??
Gerdy, ik heb bij onze maandmama’s een antwoordje geschreven!
Succes hoor! :hug:
Ik heb vanmorgen ff ruzie met de buurvrouw gemaakt :? want ze maakt altijd zo’n herrie ik word er gek van. Ze is niet helemaal lekker in de bovenkamer, ze heeft meerdere persoonlijkheden en mankeert nog veel meer. Iedereen heeft al zovaak over haar geklaagt maar het helpt niet echt, maar ik had met haar afgesproken dat als ik last van haar zou hebben er eerst met haar over zou praten.
Vanmorgen wat ze weer op haar muur en vloer aan het slaan met een hamer (zo klonk het maar zij ontkent dat het een hamer was) en constant met de achterdeur aan het slaan, ze gilt en scheld ook heel hard (tegen haar zelf) Dus toen ik vanmorgen mijn melk in de vriezer (die staat in de schuur) wilde doen heb ik gelijk ff op haar raam bij de voordeur geklopt om met haar te praten maar ze begon gelijk te gillen en zei “donderop”. Dus toen ben ik maar weer naar binnen gegaan. Nog geen 10 minuten laten stond ze bij mij aan de deur, en vroeg hoe ik het in mijn hoofd haalde om op haar raam te kloppen :shock: dus toen zei ik dat dat heel normaal was en dat ik met haar wilde praten over die herrie, nou ze werd me toch boos!
Dus ik heb haar alles voor haar voeten gegooit en gezegt dat als Luca er steeds wakker van word dat ik daar wel heel erg pissig van word.
Toen is ze weer weggelopen en een half uur later toen ik onder de douche vandaan kwam stond ze weer aan de deur, ze wilde haar excuus aanbieden voor wat ze allemaal gezegt had. Dus heb ik haar ff rustig verteld waar ik allemaal last van had, en uiteindelijk heb ik gedreigt om heel veel problemen voor haar te maken als ze daar niet onmiddelijk wat aan zou doen :roll: :shock: :oops:
Ik ben echt niet zo’n zeikerd maar die herrie is heel erg en zij is heel hard leers, de buren boven haar pesten haar heel er maar ik heb gezegt dat ik daar niet aan mee zou doen maar dat ik het heel anders zou aan pakken! Ze dimde gelijk in en vroeg mij heel temide of ik de volgende keer bij haar wilde komen als er weer wat was voordat ik dat zou doen. Dus ik heb met haar afgesproken dat we over 2 weken er weer over zouden praten.
Wij hebben in de straat allemaal rijtjes woningen maar er staat een appartementen complex tussen van 4 hoog (moeilijk uit te leggen) maar wij wonen dus tegen haar appartement aan.
Sorry het is een heel lang verhaal geworden, al heb ik het heel erg ingekort :oops:
Angel: doe dan maar lekker rustig aan, want je hebt dus al een druk weekend voor de boeg.
Ik hoop dat jullie straks een goede uitslag krijgen
Sterre: laten we er maar niet van uit gaan dat het nu weer mis gaat, gelukkig weten ze nu wat er mis is, alleen balen dat ze dat niet eerder wisten voordat je zoiets 2x moet doormaken (1x is al erg genoeg)
Maar ik kan me voorstellen dat als het nu weer mis gaat dat jullie er dan mee stoppen.
Noemi: Werd Ray pas om 6 uur wakker? niet eerst om 3 uur of zo?:shock:
Wat lekker zeg!
Luca krijg gisteravond om 11 uur eten en kwam om 3uur weer en toen om kwart voor 7 weer.
Gerdy :hug:
Komt ze net weer aan de deur om te vragen of het zo wel goed is :evil:
en dat als ik haar de volgende keer wil spreken niet meer bij haar aan de deur wil komen maar gewoon als ik haar opstraat zie :shock:
Dus ik zeg" maar je belt wel constant bij mij aan, wil je dat ook niet weer doen" Het is toch erg zeg! gelukkig ging de telefoon en kon ik haar verder afkappen! :evil: :evil: :evil: :evil:
:wall: ze hebben de verkeerder scan gemaakt in het ziekenhuis :lol:
nu had hij een afspraak voor 25 april gemaakt :shock: maar werd ook op de lijst gezet voor als er eerder plaats is
nu kan hij dus om 16.00 in de scan :dance: en dan krijgen we volgende week weer de uitslag :lol:
tenminste als ze nu wel contrast vloeistof in z’n aderen gaan spuiten anders mag hij nog een paar keer in de scan tot ze het wel goed doen hahahaha
verder dus geen nieuws heb wel gevraagd of het toeval is dat hij het s’nachts had gehad maar het komt s’nachts gewoon vaker voor
Noemi: nee Darius was/is thuis 8) dus ik kwam 10 uur uit m’n bedje :lol:
Heb bij de 9 maamnden mama’s een update geschreven.
Groetjes Gerdy
Monique: jeetje fijne “buurvrouw” hoop dat je het toch een beetje kan oplossen met haar
Gerdy: balen hoor dat het vandaag niet kon :hug:
hoop voor je dat het morgen wel kan hoor
zo drukke dag gehad vandaag heel anders allemaal dan ik had gepland natuurlijk
ik wou ten eerste al niet dat m’n schoonmoeder langer dan een uurtje op Luna zou passen :shifty: uiteindelijk is dat dus 5 uur geworden :twisted:
tussen de ziekenhuisbezoeken door nog gevraagd aan m’n schoonmoeder of ze wou blijven eten Darius en ik hadden allebei begrepen dat ze bleef eten (wat dus niet zo was…)
schijnt het weer vasten te zijn voor pasen :twisted: (als ze dat nou gewoon zegt… dan haal ik niet zoveel eten in huis…)
nouja nu maar hopen dat de scan nu dus wel goed is geweest want ze hebben weer geen vloeistof gebruikt terwijl Darius er toch een aantal keer om gevraagd had enzo…
Angel: dat schiet lekker op zeg! wat balen dat je nog niks weet!
dit weekend word de allerlaatste beurs waar ik zal staan
en van de zomer de allerlaatste markt…
de beurs daar stopt ermee
en m’n ouders gaan dit jaar alles uitverkopen en er dus ook gewoon mee stoppen…
ofwel extra hard genieten dus dit weekend of gewoon sparen en andere jaren naar beurzen gaan om gewoon te kijken 8)
Bigsby, wat een buurvrouw zeg!
Angel, hopen maar dat het nu goed gegaan is met de scan.
Amy, lekker aan het genieten? :mrgreen:
Oooh, en nog gefeliciteerd gisteren 8) (was het even vergeten, sorry!)
Na een rustige/goede nacht hier nog een BIB
Angel: oh wat jammer dat ze het gaan verkopen, of vind je van niet?
Geniet er dus maar extra van.
Gerdy: Hopelijk is het vandaag zover
De vk heeft vanmorgen gebeld, dat er al een bevalling gaande is. Ze belt mij zodra die bevalling achter de rug is en of ze dan nog iets voor me kan doen. Anders moeten we wachten tot morgenvoeg. Dus aub duimen voor me :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Angel, hoe was het op de beurs? Ergens ook wel speciaal nu je weet dat het de laatste keer was?
Gerdy, balen zeg!
Gerdy: ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je.
Gerdy: spannend hoor allemaal :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Monique: sja jmmer aan de ene kant maar ik zie het ook niet zitten om ermee op de markt te gaan staan ofzo hoor
ik wil het wel voor ze via internet proberen te verkopen maar dat is ook alles
Noemi: ja weet nu niet zeker meer of het echt de laatste keer word :lol:
hebben zoveel aan de kraam gehad die vroegen of wij ook bij hun op de beurs wilden komen staan :lol:
dus even afwachten of m’n ouders dat willen het is wel lekker verkopen op zo’n beurs en leuk
Hallo allemaal.
Met Chayenne en Joël gaat het al een stukje beter maar Joël huilde vandaag 2 uur lang ook bij mij op mijn arm gelukkig was het toen etens tijd en nu slapen ze beiden :dance:
Angel, Jammer dat ze stoppen hoor geniet er nog maar ff van dan
Gerdy, Nog geen baby in aantocht jemig wat zul jij ongeduldig zijn zeg.
Ga ff verder uri geller kijken…