nou ze is weer ff genezen :lol:
had haar de hele tijd gezegt als je moet plassen moet je op potje gaan zitten he
Luna jahaaaa
staat ze tijdje moeilijk te doen alsof ze moet plassen en ja hoor daar kwam de straal ze schrok d’r rot :shifty:
en toen was het luier aan luier aan :lol:
ach het begin is er weer even geweest :thumbup:
BIB. Vanmiddag moeten we om 13.45 uur in het ziekenhuis zijn voor de echo en een ctg. En dan duimen dat we een datum kunnen afspreken om in te leiden.
Sterre: Welkom hier en ik hoop voor jullie dat jullie snel zwanger zullen zijn en een gezonde beeb in jullie armen kunnen sluiten.
Angel: Het komt vanzelf het zindelijk worden van Luna. Het is alvast een goed teken dat ze er mee bezig is. Mijn meiden waren beiden bijna 3 1/2 jaar oud voordat ze zindelijk waren. En dat ging in een razend snel tempo. Binnen een paar dagen dag en nacht zindelijk :thumbup: Ik heb me er nooit druk over gemaakt en er ook nooit mee bezig geweest. Het ging vanzelf.
Welkom Sterre, hopelijk ben je snel zwanger en gaat het deze keer wel goed
Wat gaan ze doen als jij nu zwanger raakt? krijg jij dan medicijnen?
Angel: het begin is er dus? nog even en Luna hoeft geen luier meer om :dance:
Luca heeft gister en vannacht goed geslapen zonder pacco, hij is een stuk minder fladderig. Eerst wilde hij s’middags na zijn prikje wel vaker drinken maar later sliep hij gewoon door en kwam weer om de 3uur. Vannacht kwam hij om 3 uur en om half 7, dus dat is wat minder. Dat zal wel door zijn sprongetje komen!
Gerdy heel veel succes en hopelijk mag het nu snel gebeuren
Gerdy: spannend hoor hoop dat je snel ingeleid ga worden
ik ben er ook niet heel erg mee bezig hoor ik heb zoiets van komt het dan komt het komt het nog niet ook prima
(in tegenstelling tot m’n moeder :roll: die zeurt elke keer jullie waren met 7 maanden zindelijk :eh: en die vind Luna dus veeeeeeelste laat :lol: )
Monique: geen id of het begin er is misschien is ze wel weer even genezen nu
balen dat Luca vannacht weer kwam hoop dat het een sprongetje is en hij gauw weer de nachten doorslaapt
Angel: elk kind ontwikkelt zich op zijn eigen tempo, hoe meer je ermee bezig bent hoe langer het lijkt te duren. En je kunt haar toch ook niet dwingen!
Luca slaapt nooit door hoor maar hij kwam 2x pas na 6 uur en dat was wel erg lekker. Misschien slaapt hij wel nooit door, ik probeer me daar maar niet druk om te maken
THNX allemaal voor het welkom, ik hoop ook dat ik snel weer zwanger mag worden.
Wat gaan ze doen als jij nu zwanger raakt? krijg jij dan medicijnen?/quote]
Ja maar welke dat weten ze nog niet, ik moet in ieder geval als ik zwanger word wekelijks voor controle naar het ziekenhuis en als ik op de helft ben 2 maal per week!
zo net 2 uur gewandelt hopelijk geeft het maandag allemaal het gewenste effect al betwijfel ik dat…
dit weekend weer beurs en daar hebben ze zulke lekkere vis elke keer :drool:
Monique: van mij hoeft Luna nog niet zindelijk te worden hoor straks in de zomer als ze lekker in d’r blote kont robbelt zal het vast een stuk sneller gaan dan nu met al die kleren aan
sorry meiden heb weinig typzin…zit niet lekker in mijn vel.
Kleren zitten allemaal :thumbdown:
en ik heb veel jeuk enzo…
komt wel weer goed…mag ik toch hopen
@Angel & Luna wrote:
Gerdy: spannend hoor hoop dat je snel ingeleid ga worden
ik ben er ook niet heel erg mee bezig hoor ik heb zoiets van komt het dan komt het komt het nog niet ook prima
(in tegenstelling tot m’n moeder :roll: die zeurt elke keer jullie waren met 7 maanden zindelijk :eh: en die vind Luna dus veeeeeeelste laat :lol: )
Monique: geen id of het begin er is misschien is ze wel weer even genezen nu
balen dat Luca vannacht weer kwam hoop dat het een sprongetje is en hij gauw weer de nachten doorslaapt
Met 7 maanden zindelijk?? :shock:
Noa is ook nog niet zindelijk…
ben wel aan het oefenen, als ze uit bed komt en naar bed gaat, even op de wc.
ze kan er zelf op en af, potje is niet nodig.
maar er komt niks.
ze doet alles nog vrolijk in de luier…
baal er soms wel eens van, maar dwingen werkt niet nee.
@joseetje wrote:
sorry meiden heb weinig typzin…zit niet lekker in mijn vel.
Kleren zitten allemaal :thumbdown:
en ik heb veel jeuk enzo…
komt wel weer goed…mag ik toch hopen![]()
:hug: :hug: :hug:
Esther: ja :lol:
oh had ik al verteld ik ga eind maart een dagje uit met m’n mannetje :dance:
we gaan naar de musical tarzan in scheveningen (m’n ouders hadden kaartjes gewonnen hebben wij gekregen)
nu maar hard hopen dat het een beetje lekker weer is zodat we dan ook nog lekker over de boulevard kunnen slenteren :lol:
Welkom Sterre. Hoop dat het snel raak is!
Angel, gezellig zo’n avondje weg. Alvast veel plezier :mrgreen:
Joseetje :hug:
Bigsby, super dat Luca zo goed zonder pacco geslapen heeft. Ga je nu voortaan de pacco uitlaten of doe je die toch weer om?
:? Luna wil niet slapen
ze mist d’r vader :?
en nu is hij ook nog eens behoorlijk laat thuis :thumbdown:
wou dat ik gewoon erdoor had gedrukt richting Leiden te verhuizen…
Sterre: jeetje dus ze gaan ook nog experimenteren straks?
Kunnen ze het de volgende keer wel voorkomen dan?
Angel: Je hebt genoeg gesport voor vandaag?
Misschien is Luca straks van de zomer wel zindelijk, dan plast ze gewoon in plantenbakken in de tuin :lol: :lol:
Wat elkker dat je met je mannetje naar een musical gaat!
Joseetje :hug:
Noemi: ik heb hem de pacco vanmiddag maar weer aangedaan, ik weet namelijk niet of het handig is om er nu al mee te stoppen :think:
uuuh hoe laat had Gerdy vanmiddag die afspraak?
Alles zal toch wel goed zijn?
Hoop het maar
Joseetje :hug: (helemaal overheen gelezen net sorry :oops: )
hoop dat we zo berichtje krijgen dat ze is bevallen
pfff ik heb vreemde buik"spier"pijn onderin m’n buik en dat terwijl ik vandaag niet eens buikspieroefeningen heb gedaan :?
Angel, is Luna uiteindelijk gaan slapen?
Hmm, raar die buikspierpijn. Heb je gisteren of eergisteren buikspieroefeningen gedaan? Of iets getild?
Bigsby, ik heb geen idee, nl. geen ervaring met die paccodoeken.
Noemi: ja ze heeeft even met Darius geknuffeld enzo en toen is ze om 20.00 ofzo naar bed gegaan 2 uur later als normaal :roll:
ach hopelijk gaat ze morgen uitslapen haha
gisteren heb ik idd buikspieroefeningen gedaan maar dat ik dat dan vandaag nog voel…
Heb weer een fotootje geplaatst van mijn ventje.