Ons show-topic
Amy: :dance:
Joseetje :hug: hoop dat je je gauw beter voelt en zou toch even voor de zekerheid langs de ha gaan hoor
Joseetje, Dikke knuf voor jou!
Amy, Wanner mag je weer voor een echo?
Hier wat minder nieuws ik had toch wel eens verteld dat mijn beste vriendin aan een vet vast zit die slecht is oor der:
Nou die heeft ze al een tijd eigenlijk had ze ook nooit met hem moeten trouwen hij heeft al zo vaak gelogen en andere dingen gedaan die echt niet kunnen maar goed ze geloofde in hem.
Nu was er vorige week iets gebeurd wat echt de druppel was en ze stond huilend op de stoep dat het beter was te gaan scheiden, ik was opgelucht want ik zie dat ze kapot aan hem gaat.
Nou goed ze was een week heel standvastig en nu omdat hij zo zielig loopt te doen begint ze weer een beetje te twijfelen verstandelijk weet ze dat ze weg moet maar nu gevoelsmatig nog. Ik heb gister echt 5 uur met haar zitten praten maar ze zal het zelf moeten doen masar ik zit hier zo mee het is mijn beste vriendin en ik kan verder niets voor haar doen.
francis; balen dat je niks voor je vriendin kan doen :hug: hopelijk maakt ze de goede keuze!
en ehm, weet niet wanneer ik weer voor echo mag, medisch gezien heb je natuurlijk tussen 7 en 12 weken termijn echo, en heb die van mij met 8wk4dg gehad. gyn zag geen noodzaak om met 12 weken nog te komen. moet straks wel nog voor de combinatietest voor echo, dus dan heb ik er wel weer een :dance:
enne, zijn bij het kamertje wezen kijken, zag er echt super uit!! dus die is voor ons!! :mrgreen: gaan we 22 maart ophalen!!
Hey leuk die kamer die je me liet zien
ja!! :dance:
Francis, ik hoop dat je vriendin het toch eindelijk gaat inzien dat ze weg moet bij die vent!
Amy, super dat het kamertje voor jullie is!!
Joseetje :hug:
Angel, ik weet het niet meer :doh:
Karin, ik hoop voor je dat je gewoon te vroeg getest hebt
Hier vandaag voor het eerst naar buiten geweest :dance:
De kleine in de draagdoek onder papa zijn jas en zo in het zonnetje even de straat op en neer gewandeld. Was echt even heerlijk!
Angel: als hij getrouwd is is het helemaal vreemd dat hij jou een valentijnskaartje stuurt.
Had Luna s’avonds niet genoeg gegeten dan?
Amy: haha het schiet al lekker op hé :mrgreen: en zover ben je nog nooit gekomen toch? Voel je je al een beetje zwanger?
Wat lekker dat ze hem ook voor jullie uitelkaar halen :thumbup:
Francis: je hebt het nu dus voor de zoveelste keer geprobeerd en helaas kan niemand daar wat aan doen behalve zij zelf!
Noemi: wat lekker dat je weer naar buiten mocht :dance: nu kun je vaker gaan wandelen!
Wij zijn vandaag naar Gerard zijn oma geweest die in Edam woont (vlak bij Amsterdam) Zij wilde Luca ook wel eens in het echt zien en zij kan helaas niet meer bij ons komen. Ze wist niet dat wij kwamen dus was het een leuke verassing voor haar :mrgreen:
Monique: ach is gewoon lief bedoeld dat kaartje dus niks vreemds aan
leuke verrassing hoor
ja Luna wou niet erg eten eergisteren
Noemi: was lekker weer he vandaag
bigsby; zover ben ik idd nog niet gekomen nee :mrgreen: :dance:
heb nog weinig last van mn buik, groeit nog niet haha, en het trekt ook nog niet… verder moe, honger/trek, zere borsten… en sommige dingen lust ik echt niet meer bah :eh:
oja angel, je mag mijn datum naar 14 september zetten! :inlove: :dance:
net foto’s van kamer boven genomen en met grafisch programma eventjes wat kleurtjes op de muren gegooid :mrgreen: (tot nu toe wordt het appeltjes groen haha)
Amy, gefeli met je 10 weken!! :dance:
Joseetje, beterschap :hug:
En dat je urine donker is is ook een teken dat je te weinig drinkt dus te weinig vocht binnen krijgt.
als je wat drinkt hou je dat dan ook niet binnen?
dan moet je wel aan de bel trekken hoor, want anders loop je zo tegen uitdroging aan.
heb ik in het begin van de zwangerschap met Noa gehad, ik hield nog geen theelepel water binnen.
toen kreeg ik zetpillen tegen de misselijkheid en ging het beter.
op een gegeven moment weet je niet meer of je misselijk bent van de griep of van de zwangerschap he.
oja, heb van mn vriendin nog een klein pinguinknuffeltje gekregen :inlove: die komt op het kamertje, net als mijn andere 10 pinguins :mrgreen:
BIB
Heb het nieuwe deeltje gevonden.
Amy: gefeliciteerd met de dubbele cijfers.
Francis: Hoe is het nu met Brian? En ja, die vriendin. Het is moeilijk, maar zij moet de keuze maken. Dat kan jij wel voor haar willen doen, maar als zij het niet inziet, dan houdt het op. Dan kun je alleen maar een goede vriendin zijn en haar heel veel steunen. Ongeacht welke keuze zij maakt!!!
Angel: Wat een boef is die dochter van jou :mrgreen: Overdag niet willen eten en dan midden in de nacht eenboterham willen. Fijn dat Darius nog maar 1 keer per week hoeft te prikken.
Bigsby: Wat heerlijk dat jullie oma zo hebben kunnen verrassen. Is toch wel speciaal.
Noemi: Heerlijk als je eindelijk met je kleine naar buiten kunt. Al is het maar heel eventjes en het weer was ook geweldig!
Joseetje: bel de ha even om je urine na te laten kijken, want als je blaasontsteking hebt, dan moet die wel behandelt worden hoor. Op zich als jij minder voeding binnen krijgt is niet direct een probleem. De kleine neemt gewoon wat die nodig heeft. Het moet alleen niet te lang gaan duren. Vocht binnen krijgen en houden is wel heel belangrijk. Maar als je toch belt voor de urine leg je dit ook meteen even voor.
Wij hebben vandaag feest. Willian is 37 geworden. Vanmorgen in alle vroegte gezongen en kadootjes gegeven. Ga zo naar de bakker voor vlaai. Vanmiddag na school komen mijn ouders en de moeder van Willian op bezoek. Voor de rest hebben we niemand uitgenodigd. Had ik echt geen zin in. En Willian vind het geen probleem. De vader van Willian mag helaas niet komen. Vorige week hebben ze radio-actieve staafjes in zijn prostaat geplaatst omdat hij prostaatkanker heeft. En nu mag die niet in de buurt van zwangere vrouwen komen. Is ook wel vervelend als de kleine geboren wordt. Daar geld het zelfde voor. Er moet minimaal 1 1/2 meter afstand gehouden worden.
Vannacht dacht ik dat de bevalling begonnen was. Ik werd om 5.00 uur wakker met flinke pijn in mijn onderbuik. Ik dacht nog: YES!!! Maar de pijn bleef en zakte niet af. Nu denk ik dat het bandenpijn is geweest en hopelijk komt dit doordat de beeb nu volledig is ingedaalt. Morgen moet ik op controle en dan weet ik het. De pijn was tegen 7.30 uur weer weg.
Helaas niet te vroeg getest de ongie is gearriveerd
Karin, balen meid! Maar vol goede moed naar de volgende ronde :-*
Gerdy, gefeliciteerd met Willian!
Wat jammer dat je schoonvader niet in de buurt mag komen en ook niet bij de baby mag komen. Zal hij het wel moeilijk mee hebben en Willian waarschijnlijk ook.
Gehoortest van de kleine was goed en hij is over zijn geboortegewicht heen :dance: Hij weegt nu ... 4250 gram! Me is happy :mrgreen:
Gerdy gefeliciteerd met willian
Jammer dat je schoonvader niet in de buurt van de kleine en van jou mag komen.
Francis hoe is het met brian?
HIer weer vol goede moed naar de volgende ronde
Wij balen er ook allemaal van. Nog niet zo zeer vanwege Willian zijn verjaardag, maar wel als de kleine geboren is. Ze hadden nog gevraagd of het plaatsen van de staafjes niet na de geboorte kon, omdat het een heel langzaam groeiende vorm van prostaatkanker is (als hij 10 jaar ouder was geweest hadden de artsen er zelfs niets aan gedaan) maar omdat deze ingreep maar 2 maal per week uitgevoerd wordt (ivm de radio-activestraling waaraan het ziekenhuispersoneel wordt blootgesteld) wilde het ziekenhuis het persé nu doen. Dan heb je weinig keuze natuurlijk.
Karin: jammer dat je ongi is gekomen. Vol goede moed naar de volgende ronde meid!!!
ik snap het niet, gister begon het met licht rozig vanochtend wat meer rood en nu helemaal niks meer :roll: