Hehe het zet eindelijk door :mrgreen:
Had toch 2 weken geleden verteld over dat bultje op Thijmen zijn piemel?
Moest vanzelf weggaan van de huisasrts, maar het was nog steeds niet weg.
Dus wij zijn teruggegaan en dit keer hadden we een andere arts.
Ze had zoiets nog nooit gezien en heeft ook de arts van de vorige keer erbij gehaald.
Die wist het ook niet meer en nu zijn we doorgestuurd naar de chirurg
A.s. woensdag kunnen wel al terecht…ppffff arm manneke
Angel: is Luna nu weer helemaal beter?
Heeft ze goed gegeten?
Amy: hahah echt zwanger dus :mrgreen:
Gerdy: gefeliciteerd met William zijn verjaardag :dance:
Wat balen dat William zijn vader niet mag komen, jeetje prostaatkanker, wat erg zeg :hug:
Karin: balen dat je ongie bent geworden :-*
voor de volgende ronde
Noemi: ohhhh wat doet Ray het goed :dance: :dance:
Joseetje: ahhhh arme Thijmen hopelijk is er niks ernstigs aan de hand
Hallo allemaal,
Nou mijn eerste werkdag zit er op en ik vond het weer heel leuk, ze hadden me erg gemist haha.
Marco bleef vandaag bij Brian die was nog een klein beetje grieperig.
Joseetje, Ah gut :hug:
Noemi, Nou hij heeft zijn eerste examen dus gehaald
Karin, Jammer zeg nou ja volgende ronde beter.
Nou heb vandaag een fot van mijn buik gemaakt en nu ga ik helemaal 3 keer per week sporten
:mrgreen:
Gerdy, ja, kan het geloven dat jullie er allemaal van balen!
Karin, “fijn” dat de ongi doorzet. Op naar de volgende ronde :-
Joseetje, achgossie je knulletje. Sterkte voor Thijmen.
Bigsby, hoe gaat het nu met je bekken?
Francis, fijn dat je eerste werkdag zo goed is meegevallen!
Enne, niet te snel te veel willen! Het komt echt allemaal goed met die buik en die buik valt echt reuze mee! :-
karin :hug: nou ja nu kan je toch nog mijn testen gebruiken :mrgreen:
joseetje; dikke knuf voor thijmen, zielig hoor! :hug:
gerdy; hoop voor je dat het binnenkort echt door gaat zetten
noémi; gefeliciteerd met ray’s gehoortest :dance:
francis; lekker hoor, weer gewerkt! zal toch wel weer eventjes wennen zijn! enne 3x per week sporten?? :shock:
hier alles ok, weinig te klagen eigenlijk op werk nog 6 dagen stil houden, dat gaat wel lukken… en over een week en een dag lekker naar New York!!
af en toe vraag ik me wel eens af of ik nog wel zwanger ben, aangezien ik mijn buik ook helemaal niet voel trekken… wanneer begon bij jullie je buik te groeien? Bij mn blaas zeg maar, daar begint het geloof ik wel iets ‘harder’ te worden…
Amy: nou niet zo ongeduldig worden hé, zo’n buik kan ook erg lastig zijn hoor daar kom je straks nog wel achter :mrgreen:
Francis: wat fijn om te horen dat ze je gemist hebben hé?
Fijn dat je eerste werkdag meeviel.
En ik vind je buik ook heel erg meevallen hoor :mrgreen:
Noemi: Met mijn bekken gaat het eigenlijk best goed, ik doe heel braaf mijn oefeningen :mrgreen:
Hoe gaat het met Ray? spuugt hij al wat minder?
Amy, het duurde bij mij heel lang voordat je iets zag … Het is dat ik echo’s kreeg, anders had ik het niet kunnen geloven dat ik echt zwanger was.
Enne, heerlijk, bijna naar New York! :dance:
Bigsby, gaat goed! Hij heeft helemaal niet meer gespuugd (ja, een klein straaltje terug uit zijn mondje, maar dat is echt bijna niets).
En super dat het goed gaat met je bekken, braaf je oefeningen blijven doen dus :mrgreen:
oja noémi; jij had zo’n mooie platte buik in het begin :mrgreen:
enne monique; ja wil best geloven dat je van die buik last kan krijgen, ik klaag ook niet, ben ook niet ongeduldig ofzo :liar:
ga nu america’s next topmodel kijken, doegdoeg!
Ik is net terug van de sportschool en ik voelt haar schouders nu al dus dat belooft wat voor morgen :mrgreen:
Enne het gaat niet om wat jullie van mijn buik vinden als ik hem zelf maar ok vindt en ik vind hem nu een beetje ok MAAR NOG NIET HELEMAAL :mrgreen:
Amy, 3 Keer is niet veel hoor op mijn werk ga ik ook nog
Noemi, Ga je van die 189 foto’s er ook nog en paar echt inplakken of is het net als hier, op een hoop tot ze zichzelf inplakken :mrgreen:
Bigsby, Dat is zeker fijn om te horen :mrgreen:
@francis wrote:
Noemi, Ga je van die 189 foto’s er ook nog en paar echt inplakken of is het net als hier, op een hoop tot ze zichzelf inplakken :mrgreen:
Waarschijnlijk net zoals bij jullie wachten tot de foto’s zichzelf inplakken :mrgreen:
Even een BIB melding vanaf hier. Vanmiddag moet ik weer naar de vk. Hoop dat ze opnieuw proberen te strippen. Willian gaat gelukkig mee vandaag. Heb me toch een hoofdpijn, niet normaal meer (eigenlijk voor mij wel :wall: )
Heb Kelly ziek thuis. Ze heeft oorpijn en iets verhoging. Houd haar vandaag nog thuis van school en hoop dat ze morgen weer kan gaan. Ze gaat vanmiddag wel naar mijn moeder als wij naar de vk. gaan.
Ga nu even douchen of in bad liggen. Weet ik nog niet precies. Tot straks.
Joseetje: een dikke :hug: voor Thijmen. Wanneer kunnen jullie terecht bij de chirurg? Hoop dat het niets ernstigs is. :hug:
Gerdy: beterschap voor Kelly. de rest staat in PB.
Noemi: fijn dat Ray nu niet meer zo spuugt.
Vandaag druk bezig met de administratie. Alles in de mappen aan het doen end an gaan de mappen naar de berging en zo begint de studeerkamer dan vanzelf leeg te raken. Als die leeg is, kan het eindelijk babykamer worden. Maar eerst nog heel veel opruimen.
hey iedereen
karin jammer dat je weer ongi bent geworden volgende ronde nieuwe kans!!
joseetje:joh wat vervelend en dom dat die vorige arts je niet doorgestuurd heeft zeg??!!
hoop dat t niet iets ernstigs is !
noemie: gaat goed met ray lekker hoor!!
bigsby wel blijven oefenen metje bekken he anders krijg je erecht last van geloof mij ik spreek uit ervaring ik ben nu ook ijverig oefeningen aant doen.
gerdy: jee vandaag uitgerekend en vanmiddag naar de vk hoop datt strippen nu wel t gewenste resultaat gaat geven want ik wil wel weer is een new born zien!!! :inlove: :inlove: :inlove:
en hoop dat kelly weer snel opknapt!!
angel is luna al weer een beetje opgeknapt???
hellen :succes met opruimen !!!
hier gaat alles goed
donderdag weer naar het cb
en vrijdag kijken bij het kdv waar eline 1dag heen gaat!
ik had haar vandaag op de gewone weegschaal gezet (grote mensen weegschaal) en die gaf 5.7 kg aan :inlove: :inlove:
naja hoe exact die is zullen we donderdag merken want dan wordt ze weer gemeten en gewogen.
gr loessie
hoi hoi
ben ik ook weer ff
Luna is redelijk opgeknapt en is vandaag weer naar de psz geweest ging redelijk goed voor de dinsdag :lol:
in begin weer moeilijk doen maar later ging het goed :thumbup:
ik ben sinds gisteren weer begonnen met sporten we gaan proberen elke dag te sporten :thumbup: dus hopen dat ik nu ook eens snel die buik kwijt ben
Joseetje: hoop dat het niks ernstigs is
Loessie: spannend hoor hoop dat het kdv bevalt
Hellen: succes met opruimen
Gerdy: nou hopen maar dat je snel ga bevallen en je eindelijk geen hoofdpijn meer hebt :hug:
Francis: goede instelling mijn buik zou ok zijn als er iets in zat
Amy: lekker bijna op vakantie
Gerdy, hoop dat je snel kan/mag bevallen!
Loessie, ben benieuwd of de “grote mensen weegschaal” een beetje accuraat is! En alvast veel plezier bij het kdv vrijdag.
Angel, succes met sporten, welke sport(en) ga je doen?
Hellen, veel succes met opruimen …
Noemi: bij m’n ouders steppen fietsen roeien en buikspieren dus soort van fitness haha
Vk heeft geprobeert om te strippen (zelfs 2 maal, want er was een stagaire bij, die ook wilde voelen en woelen) maar het zit nog steeds POTDICHT. Ik lag me daar toch een partij te balen Mijn bloeddruk was iets hoger dan de vorige keer dus ik ben nog doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een geruststellings ctg en echo. Alles gaat perfect met de kleine en moeders is gerustgesteld
. Mijn bloeddruk was perfect.
Mag vanavond een slaappil nemen van de gyno, omdat ik zo’n vreselijke hoofdpijn heb. Ik mag altijd bellen als ik me zorgen maak. Dat vond ik heel erg lief. Maar nu is het dus weer afwachten. Ik denk zelf dat ik volgende week dinsdag gewoon weer op controle kan bij de vk.
Ga nog even naar de 9 maanden mama’s en dan op de bank en op tijd naar bed.
Tot morgen
angel; fijn dat het beter gaat met luna! :dance:
gerdy; balen zeg dat alles nog zo dicht zit Hopelijk komt er snel schot in de zaak!!
hier alles ok Nog 5 daagjes werken! :dance:
enne…
het behang is er al bijna af in de babykamer :silenced: