Noemi: fijn dat Ray nu minder spuugt :dance:
Amy: tuurlijk ben je ongeduldig, dat was ik ook, het is veel leuker dat mensen kunnen zien dat je zwanger bent :lol:
Bij mij kwam de buik al heel snel dus ik hoop dat dat bij jou ook zo is
:lol:
Francis: wat ben je fanatiek zeg! al dat eten moet er zeker af :mrgreen:
Gerdy: vandaag is de grote dag? hopelijk is dat het voor jou nu oook je zult het wel helemaal zat zijn hé :hug: Balen dat het stippen niet geholpen heeft!
Nog ff en je hebt je kleine wonder in je armen, en bent hopelijk dan van je hoofdpijn af
Heb je die hoofdpijn ook als je niet zwanger bent?
Loessie: jij ookal druk aan de oefeningen? Zullen we dat nu de rest van ons leven moeten doen? :think:
Ik moet me er vaak wel toe zetten om ze te doen.
Angel: wat goed dat je zo flink aan het sporten bent, fanatiek hoor!
Gelukkig dat het met Luna al weer beter gaat.
ik ga btw morgenochtend bloed laten prikken en 11 maart hebben we weer een echo! volgens assistente van gyn was ik dan nog op tijd, hoewel ik dan wel 13wk2dg ben :think:
Amy: waarom bloed laten prikken?
ik moet morgen naar de tandarts beetje bang voor de tandarts
angel; wij gaan die combinatietest laten doen, om te kijken hoe hoog de kans is op een kindje met downsyndroom. dat is een combinatie van bloedprikken/nekplooimeting, vandaar
:dance: zo ik had geen gaatjes :dance: zelfs nog voor de zekerheid een foto gemaakt omdat 1 kies toch wel vervelend doet maar niks te zien :dance:
Luna heeft dezelfde ideeen over de tandarts als mij :lol: :lol: we waren nog maar net binnen of ze wou alweer naar buiten :thumbup: :lol: Darius was het daar alleen niet mee eens :snooty:
we hebben nog geprobeerd om te kijken of de tandarts haar tandjes mocht tellen maar dat wou ze dus absoluut niet :shifty: en toen kwam natuurlijk het zo was zij vroeger ook naar mij wijzend :shifty:
oh en ik heb spierpijn in m’n buik vandaag maar geen buikspieren doen denk ik
Amy: oh vandaar nou hopen maar dat er niks uit komt dan
Wij zijn ook weer terug.
Eerst naar de chirurg geweest die dacht aan een cyste kon verder geen kwaad ging vanzelf wel weer weg hij wist het anders ook niet :doh:
dus toen ik vroeg wanneer het dan weer weg zou gaan had ie geen antwoord en kwam er een stommelend ‘je zou eens naar een uroloog kunnen’
Dus hij gelijk een afspraak laten maken met een uroloog.
half uur later heeft hij gekeken en die kwam tot de conclusie dat Thijmen zijn voorhuidje wat te strak zit en dat er vuil (smegma/vet wat niet weg kan) onder zit.
Het is niet gevaarlijk maar het hoort niet en moet daarom ook weg.
Het kan namelijk gaan onsteken en dat is niet de bedoeling.
Dus over een paar weken word Thijmen geopereerd en zullen ze zijn voorhuidje wat los maken en het bultje weghalen.
Hij hoeft niet besneden te worden (tenzij wij dat wilden)
Nu nog even wat leuke feitjes met in het achterhoofd mijn uitgerekende datum :mrgreen:
6 mrt hebben we een gesprek met een anesethist (??? )
die moet goedkeuring geven.
(mams is dan ruim 36 wk)
Daarna zullen wij bericht van het ziekenhuis krijgen over wanneer thijmen geholpen kan worden.
De assistente dacht vanaf dan aan een paar weken :mrgreen:
Gelukkig is de kraamafdeling een verdieping hoger zullen we maar zeggen
:lol:
Joseetje: fijn dat het niets ergnstigs is en hopelijk word hij snel geholpen
Joseetje: Heel veel sterkte met Thijmen. Hopelijk is de operatie niet net als jij aan het bevallen bent. Zou toch vervelend zijn. Maar het is natuurlijk wel nodig dat er iets aan gedaan wordt. Veel dikke :hug: voor jullie.
Joseetje wat vervelend allemaal voor Thijmen zeg. En het komt nu inderdaad lekker uit :lol:
Gerdy moet jij nog niet bevallen? Volgens mij wordt het wel tijd :mrgreen:
Angel wat een goed voornemen zeg elke dag sporten. Ik hoop dat je snel resultaat ziet. Wanneer moet je weer terug naar de gyn? Als je voldoende afgevallen ben?
Ik heb maandag weer een goede echo gehad. Alles zag er prima uit. Ik mag nu ook over naar de verloskundige. Ikke is dus helemaal blij
Luna: idd als ik voldoende ben afgevallen mag ik weer terug maar ik ga binnenkort weer naar de dokter
en dan ga ik kijken dat we naar dat andere ziekenhuis kunnen eindelijk wou vorige keer al maar toen was ik ziek geworden :?
fijn dat je weer een goede echo heb gehad
Amy: succes met bloedprikken :thumbup:
Wat lekker dat je bijna weer een echo krijgt :dance:
Angel: Fijn dat je geen gaatjes hebt, wel minder dat Luna ook al angst heeft voor de tandarts, maar dat hebben de meeste kinderen volgens mij :think:
Joseetje: Arme Thijmen :hug:
Maar toch fijn dat jullie misschien straks tegelijk naar het ziekenhuis kunnen!
Luna: fijn dat je een mooie echo hebt gehad :dance: en fijn dat je nu naar een verloskundige mag!
Angel, super geen gaatjes!
Luna, heerlijk dat je een goede echo hebt gehad en nu naar de vk mag!!
Joseetje, achgossie, arme Thijmen. Hoop dat er snel een afspraak gemaakt kan worden na het gesprek met de anesthesist!
Amy, hoop dat het bloedprikken goed ging!
Wanneer ga je het ook alweer vertellen op je werk?
En bijna naar New York!! :dance:
noémi; ehh 10 maart ga ik het vertellen, dan ben ik weer terug na mijn vakantie ben dan ‘alweer’ 13 weken en een dag hihi
SCHOP Francis schopt zichzelf nu naar de sportschool… maar ik ben heel moe en wil liever in bedje duiken :?
Als ik een uur xco en een uur steps heb overleeft en ik heb nog energie over dan kom ik ff kleppen :-*
hihi succes francis :mrgreen:
Daar ben ik weer. Ik kreeg geen meldingen meer en daardoor ook het nieuwe topic gemist, maar nu weer gevonden! Ik heb het allemaal gelezen, maar niet alles onthouden :shifty: .
Gerdy, sterkte met de laatste loodjes. Wat vervelend dat de boel nog potdicht zit :hug: . Sterkte! :-*
Amy, spannend hoor! Fijn dat het nog steeds goed gaat! :dance:
Francis, lekker gesport?! Knap hoor!
Joseetje, jij ook sterkte met de laatste loodjes. Wat naar voor Thijmen, maar goed dat je toch doorgevraagd hebt, nu gaan ze er tenminste iets aan doen.
Hier gaat het goed. Ben alweer tweeenhalve week aan het werk en ben het nu alweer spuugzat :lol: . Verder heeft Perrin de afgelopen anderhalve week diarree gehad. Dat was echt niet leuk :sick: . En nu heeft manlief de griep . Dan valt het met mij weer mij: ik ben alleen meer heel erg moe
.
Maar ik denk: toch maar weer even wat van me laten horen!
Lady C: fijn dat je even iets van je laat horen. Agossie, 2 zieken in huis en jij maar rennen en vliegen en dan ook nog werken. Heb medelijden met je :hug:
Francis: volgens mij ben je nu nog aan het sporten. Het gaan vond ik meestal vreselijk, maar als ik er was en bezig, dan was ik altijd blij dat ik toch was gegaan.
Angel: ook jij lekker aan de sport :thumbup: Gaat de gyno uit van je BMI of van je omvang? En idd naar een ander ziekenhuis gaanis misschien ook een goed idee. Natuurlijk wel gewoon doorgaan met sporten hoor! Dat is altijd beter voor je conditie.
Luna: Vind je dat nu echt? Dat ik ondertussen wel eens mag bevallen???
:mrgreen:
Amy: spannend hé? om het al bijna te mogen zeggen. Heel veel plezier op je vacantie.
Heb weer 2 aanvallen gehad vandaag. Heb zowat de hele middag voor pampus op de bank gelegen en dat ga ik zo ook weer doen. dat het morgen een stuk beter gaat.
LadyC: een moeder heeft altijd het meeste werk hé, 2 zieken en ook nog werken? knap hoor :thumbup:
Gerdy: kom op bevallen jij!!!
francis: ik kan me goed voorstellen dat je geen zin hebt om te sporten, maar als je er eenmaal bent…
Gerdy, :hug:
LadyC, jeetje, 2 zieke mannen in huis, je bent er maar mooi klaar mee … :mrgreen: Beterschap voor ze hoor!
En alweer aan het werk, kan me voorstellen dat je het alweer zat bent!
Amy, mooi gepland dan die vakantie! :mrgreen:
Ben je al uit de kleur van de babykamer? :mrgreen:
Francis, het zal je wel deugd doen gaan sporten, hoewel je daarna waarschijnlijk wel weer klaarwakker bent (tenzij je nog de sauna ingaat, hihi).