1e kw 07 | nog 3 te gaan, 5 zwanger en 15* geboren deel 29

noemi ja goed gepland he, scheelt weer een week mijn mond moeten houden op het werk hihi :mrgreen:

en nee ben nog niet uit de kleur… alex wil limegroen, maar ik vind groen zo… (groen ja), zo standaard :eh: ik weet het nog niet… :think:

Groen is hartstikke mooi :inlove:

zo ik heb weer gesport :mrgreen:

kom ik aan bij m’n ouders heeft m’n moeder geen zin om te sporten :snooty: dus die heb ik gewoon mee naar boven gesleurd 8) hebben maar kort gesport maar goed alle beweging helpt zullen we maar denken

Francis: suc6 met sporten

Gerdy: uh geen id eigenlijk ik zei toen hoeveel ik woog en toen zei ze je moet 10% afvallen en volgens mij is m’n bmi dan nog te hoog :think:

balen dat je weer aanvallen hebt gehad :hug: hoop voor je dat je gauw bevallen bent hoor

LadyC: ojee nou hopen maar dat jij niet ook die griep krijgt hij is behoorlijk hardnekkig

@Noémi wrote:

Groen is hartstikke mooi :inlove:

ja vind ik ook, maar moeten nog even kijken wélke kleur groen :mrgreen:

Amy: ik vind groen ook erg mooi :mrgreen: maar dat is idd wel standaard.

Angel: Heel goed gewoon doorgaan ook al heb je geen zin :thumbup:

Heb je nu weer spierpijn?

mogguh

zo vandaag komt de schoolfotograaf dus binnenkort Luna’s 1e "klasse"foto :inlove:

met afvallen was het even niet zo goed gegaan :oops: maar ik ben nu alweer een kilo kwijt :dance: nog 1 te gaan en ik zit weer op het gewicht van vorige week :shifty:

Monique: heb nu minder spierpijn volgens mij dan gisteren :dance:

straks weer sporten als Luna op school zit :mrgreen:

Amy: groen is wel mooi maar wil je dan de hele kamer groen maken? dat lijkt mij uh…heel groen zeg maar :wink:

hihi nee angel :wink:

een kant wil ik wit houden… de raamkant zeg maar :slight_smile:

:lol: hier is de raamkant groen (nouja… de gordijnen dan alle muren zijn verder wit in Luna haar kamer)

:slight_smile: alleen bovenstaande groen gaat het niet worden, want die is zo hard…

moeilijk hoor :mrgreen: dit is trouwens wel het dakkapel wat we vorig jaar hebben laten plaatsen :mrgreen:

Amy, Appeltjesgroen, appeltjesgroen, appeltjesgroen 8) :mrgreen:

Mooie dakkapel trouwens!! :thumbup:

Angel, en hoe is de schoolfoto gelukt? Bleef Luna een beetje zitten of heeft ze er niets van verteld?

En rustig aan afvallen en sporten, komt echt goed!

Noemi: ja uh geen id hoe het afgelopen is met de foto :? weet alleen dat de foto van haar alleen waarschijnlijk niet zo heel mooi is geworden omdat ze de fotograaf eng vond :lol:

Angel: je zult merken dat iedere dag een stukje beter word, en minder spierpijn.

Wel ff de klassenfoto showen hé :mrgreen:

Amy: zooo jij bent al bijna klaar in de babykamer :wink: :mrgreen:

ziet er mooi uit hoor!

Haaai Dames,

mooi kamertje hoor amy,

ik mag nu 12 gips om mijn pols. Zit blijkbaa al bijna 2 jaar een breuk die niet wil helen. T was of gips of operatie. waarbij ze een stukje bot uit je bekken halen en dan in je pols plaatsen met schroef. Nou doe maar eerst 12 week gips. Kans zit er in dat het alsnog operatie wordt.

Mag gelukkig om de 3 week van gips wisselen.

Jeetje Karin, 12 weken in het gips is ook niet niks. Maarja, idd beter dat eerst proberen dan een operatie!

Angel, balen dat Luna bang was voor de fotograaf, hoop dat de foto’s toch nog een beetje gelukt zijn.

Karin: jeetje 12 weken in het gips lijkt me heel lastig, sterkte meid :thumbup: hopelijk hoef je niet als nog geopereerd te worden :pray:

zo wat een ramp dag was t donderdag zeg

t begon al met het feit dat mijn hub smorgens smste dat hij met geen mogelijkheid vrij kon krijgen van werk om mee te gaan naar het cb :shock: :shock:

shoot moet ik alleen en ben zelf al geen naalden liefhebber en dan gaan ze in me kleine meisje prikken :cry: :cry:

naja haasten haasten ja hoor zal niet waar zijn de klo*e bus gemist#@$%^&

gelukkig uiteijndelijk niet heel veel te laat bij het cb wel maar even netjes gebeld dak wat later was!!

daar aangekomen eline werd gewogen 5975 weegt ze nu en is 60cm lang

haar hoofdomtrek was ook 2 cm meer als vorigekeer dus haar hersentjes groeien ook :lol: :lol:

verder heel gesprek met die vrouw gehad over mij

was allemaal even beetje emotioneel die hormonen en ongi zijn helpen daarbij ook niet erg mee

:wall: :wall:

verder allemaal goed gegaan en geen rare dingen

kdv vandaag was erg positief en heb er een goed gevoel bij.

zijn daar erg relaxt en een beetje zoals ik zelf ook ben met alles

dus dat stemt alle maal goed op mekaaraf

me mams was ook mee en die vond t ook een erg leuk kdv.

verder voel ik me vandaag niet erg lekker

suizende oren pijn in me hoofdt en buik pijn

hoofd pijn

erg irritant allemaal!!

maar ja zal wel weer over gaan voor ik n jongetje ben

8)

ik ga me meisje eten geven en dan lekker me bedje in

morgen ben ik er weer wat wakkerderder (hoop ik)

groetjes loessie

Monique: ja idd gaat al elke dag iets beter met spierpijn gelukkig

en natuurlijk ga ik die showen :lol:

Karin :hug: hoop dat het helpt en je niet geopereerd hoeft te worden

Noemi: ja zal wel showen als ik de foto’s heb :mrgreen: ben echt benieuwd of die erg “mislukt” is

Loessie: balen zo’n rampendag maar gelukkig was alles goed op cb en was het kdv naar je zin

verder heb ik weinig te vertellen heb het zuur slaap slecht maar gelukkig is het nu weekend (alhoewel weekend…Darius gaat zondag naar een conferentie ofzo :? ) dus ook maar 1 dag makkelijk en dan weer 6 dagen in me uppie voor Luna zorgen :zzz: en het is nu ook nog eens vakantie

Ik ben ondertussen ff aan het kolven want ik moet zo voor het eerst weer naar zwangerschapsfitness voor mijn bekken, dus heb ik Luca om 7 uur eten gegeven, En moest dus extra vroeg opstaan pffff valt niet mee hoor maar gelukkig is het al licht, de fitness begint al om 9 uur, dat is toch geen tijd??? Zoveel heb ik niet geslapen, Luca wilde vannacht om 3 uur alweer eten :shock:

Loessie: arme Eline :-* Balen dat hubbie niet mee kon.

Voel jij je al wat beter?

Fijn dat Eline zo goed gegroeit is :thumbup:

Angel: Je bent lekker spierballen aan het kweken? :lol: Show me!!!

Balen dat je zo slecht slaapt :-*

@bigsby wrote:

Angel: Je bent lekker spierballen aan het kweken? :lol: Show me!!!

Balen dat je zo slecht slaapt :-*

wat moe ik showen? :shifty:

en idd dat is geen tijd zeg :zzz:

Vandaag leuk bezoek gehad :mrgreen:

Angel, ben benieuwd naar de foto, hoop dat die gelukt is!

Loessie, fijn dat Eline zo goed gegroeid is!

Bigsby, hoe ging het kolven? En hoe was de zwangerschapsfitness?