1e kw 07 | nog 3 te gaan, 5 zwanger en 15* geboren deel 29

ff echo sorry ben namelijk idols aan het kijken :oops:

vandaag zwangerschapsbh gekocht, die zit gewoon veeeeeeeeeeel lekkerder! en mijn 1e positiebroek, een leuke bruine met zakken aan de zijkant, kan ik woensdag ook lekker aandoen als we gaan vliegen!! niet dat er veel buik in zit, maar het zit gewoon lekkerder dan mijn spijkerbroek :mrgreen:

Angel: je moet je spierballen showen :lol: :lol:

Noemi: het was dus gezellig? :mrgreen:

En het kolven gaat nu harstikke goed, ik doe dat iedere ochtend na de tweede voeding en er komt nu best veel uit, vandaag al 100 cc :dance:

hoe gaat het met Ray?

Amy: zooo je eerste zwangerschaps kleding al aan :lol: :lol:

Wij zijn gister wezen pokeren bij vrienden, dat was weer erg gezellig.

En vandaag komen andere vrienden van ons langs.

Maar eerst ga ik maar eens douchen en strijken want dat is me toch weer een berg :?

@bigsby wrote:

Amy: zooo je eerste zwangerschaps kleding al aan :lol: :lol:

kan mijn gewone kleren nog gewoon aan hoor, want buikje groeit nog niet ;) maar als ik 7 uur moet vliegen en zitten, dan zit die broek denk ik veel lekkerder ;)

@Noémi wrote:

Vandaag leuk bezoek gehad :mrgreen:

Dat het bezoek er vervolgens 2 uur over heeft gedaan om thuis te komen dat vergeten we maar ff he :mrgreen:

Sorry dames, ik heb al een aantal dagen niets van me laten horen maar vat het niet persoonlijk op maar heb nog al een drukke en vermoeiende week achter de rug.
Chayenne vond het donderdag nacht ineens weer leuk om om 5 uur wakker te worden en Joë de nacht erop vanmorgen sliepen ze wel tot 0830 maar ja ze waren veel wakker geweest overdag.

Mijn eerste weer werken zit er op het is me prima bevallen zelfs het hardlopen ipv 6 heb ik dan 4.5 a 5 km gelopen maar was wel met 21 minuten binnen dat viel me echt reuze mee ik kon wel merken dat ik niet meer rook :mrgreen: Dussse Angel het niet roken heeft toch nog meer voordelen :mrgreen:

Bigsby, Droogtrommel op antikreuk stand :mrgreen:

Amy, Nou wees maar blij dat je buik niet groeit nu geniet daar nog ff van :mrgreen:

Ik ga ff aan de schoonmaak hiero :mrgreen:

Francis, jullie tomtom werkt gewoon niet :mrgreen:

Volgende keer zal ik de route van onze gps opschrijven, dan doe je er niet meer zo lang over :mrgreen:

En wat goed dat je binnen de tijd binnen was, ookal heb je wat minder lang gelopen!

Amy, bijna vertrekken! :dance:

Bigsby, wat netjes zeg 100cc! Ik vandaag voor het eerst gekolfd en ik had 40cc! Eerst nu maar eens zien of de kleine dat wil opdrinken uit een flesje voordat ik weer verder ga kolven :mrgreen:

En met ons mannetje gaat het goed! Gisteren doodvermoeid van vriendje en vriendinnetje dat op bezoek geweest is :mrgreen:

We hebben hem na 5u wakker gemaakt om te eten, hij heeft 1 borst goed gedronken, bij de 2de was hij goed bezig en is gewoon in slaap gevallen (met alle melk nog in zijn mond en hij liet het er gewoon zo uit lopen ipv te slikken :slight_smile: ) en toen heeft hij weer 3.5u geslapen.

En vannacht is hij ook weer superflink geweest!

Hoe gaat het met Luca? Werkt de regelmaat?

Vandaag weer bezoek gehad en ons mannetje heeft zijn eerste zwembroek en zijn eerste spijkerbroek gekregen :inlove:

Monique: ik heb geen spierballen joh :wink:

@francis wrote:

Mijn eerste weer werken zit er op het is me prima bevallen zelfs het hardlopen ipv 6 heb ik dan 4.5 a 5 km gelopen maar was wel met 21 minuten binnen dat viel me echt reuze mee ik kon wel merken dat ik niet meer rook :mrgreen: Dussse Angel het niet roken heeft toch nog meer voordelen :mrgreen:

haha ja scheelt voor jou dat je niet zoveel kilo’s hoef mee te sjouwen als mij :stuck_out_tongue:

fijn dat je week werken goed is bevallen en minder dat ze weer snachts kwamen

zo vandaag weer eens naar de dierentuin geweest was lekker weer hebben niet naar de apen gekeken :stuck_out_tongue: en Darius zit voor z’n werk in Amsterdam :? morgen ook weer (ach beter dan engeland opzich :oops: maar daar zal hij in september weer heen gaan geloof ik :?)

Even een leuke foto van het bezoek gisteren :mrgreen:

Angel, je hebt verkeerd gequote :mrgreen:

Ik ren niet en heb nooit gerookt, hahaha!

En voorlopig hoef ik nog niet te werken :dance: :mrgreen:

Gezellig naar de dierentuin, het is idd heerlijk weer vandaag.

En balen dat Darius in Amsterdam zit, maar het is gelukkig niet een hele week!!

noémi; schattige foto hoor van die 3 beebs :inlove:

@Noémi wrote:

Angel, je hebt verkeerd gequote :mrgreen:

Ik ren niet en heb nooit gerookt, hahaha!

En voorlopig hoef ik nog niet te werken :dance: :mrgreen:

Gezellig naar de dierentuin, het is idd heerlijk weer vandaag.

En balen dat Darius in Amsterdam zit, maar het is gelukkig niet een hele week!!

:oops: heb hem verbeterd was vergeten Francis haar quote naar jou te verwijderen :lol:

Darius komt vanavond gewoon thuis dat is wel het voordeel van Amsterdam en het nadeel van Engeland :smiley:

hahahahahahaha heb hier kleine ringetjes staan om op internet te zetten zit Luna ze allemaal om d’r vingers te doen (precies haar maat :wink:)

:think: iemand nog iets van Gerdy vernomen eigenlijk? die heeft woensdag voor het laatst gepost

zou ze bevallen zijn :pray:

oh ze heeft nog wel bij de 9 maanden mama’s gepost…

ejb is ook al een dag overtijd, wat is dat dan hard gegaan he! nog even en jose is de eerstvolgende :wink:

gaat idd hard

IK WIL OOK!!! :cry:

Angel jou tijd komt wel heus :hug:

Noemi, Ren jij niet hoe kom jij dan aan dat dunne lichaam :eh: :mrgreen:

Francis, veel chocolade eten :mrgreen:

Angel :hug:

angel, jouw tijd komt ook echt wel :hug:

noemi; las idd dat je je oude broeken alweer past? da’s snel!! :clap:

ik hoop het met afvallen gaat nog niet echt lekker namelijk ok er verdwijnen cm’s maar toch ik wil de weegschaal omlaag zien gaan 8)

:-*

Amy, ja dat is idd heel erg lekker. Al mijn gewone broeken weer aan, heerlijk!

Angel, gewoon blijven sporten, gezond eten en veel water drinken!

ja…idd water… word tijd dat het warm weer word :angel: