He dames,
sorry dat ik zo weing van me laat horen, heb het momenteel erg duk. Kom erg weinig op KOk.
Gerdy is nog niet bevallen, want dan krijg ik SMS. Als ze bevalt maak ik het hier zo snel mogelijk bekend hoor! :mrgreen:
Oké dan een officiele BIB.
Sorry dames, dat ik jullie een beetje verwaarloost heb :oops: :oops:
Er is hier dus niks gaande. Dit kind wil er echt niet uit!!!
Angel: ik snap wel dat jij ontzettend baalt. Maar idd. jou tijd komt ook. En houdt vol met het sporten en afvallen. Vergeet niet, dat spierweefsel zwaarder is dan vetweefsel. Dus het is logisch dat je wel cm. verliest en niet zo zeer kilo’s. :thumbup:
Ga nu even douchen en dan naar de winkel. Zal wel weer een lang uitje worden hier in de buurtsuper. Iedereen spreekt me aan en ik wil niet onbeschoft doen, maar wel snel boodschappen :mrgreen:
Ik beloof dat ik netjes zal BIBBEN en als er iets te melden valt zorgt Helen daar inderdaad voor.
Wat ik nog even wilde melden is dat Kelly woensdag mag proefzwemmen voor haar b-diploma. Duimen jullie voor haar, dat ze zondag mag afzwemmen? want ze wil zo graag stoppen met zwemles! En dat mag ze pas als ze haar B-dilpoma heeft.
Gerdy: idd netjes komen bibben hier hoor
ik zal duimen voor Kelly dat ze mag afzwemmen hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Darius zegt ook iedere keer spierweefsel is zwaarder je moet nu naar je broeken kijken niet naar de weegschaal :lol: (maar ik wil die weegschaal omlaag zien gaan :oops: )
Amy: lekker nog maar 4 daagjes :dance:
Francis: haha anti kreukstand helpt nog niet helemaal :?
het blijft erg veel was iedere week, jij zal wel helemaal veel te strijken hebben of strijk jij niet?
Fijn dat je eerste werkweek meeviel, en zelfs het hardlopen is gelukt, heel goed :thumbup:
Noemi: haha hij vergat te slikken :lol: :lol:
Zaterdag had ik er zelfs 130 cc uitgehaald en vandaag 90 dus het verschild echt per dag wel, maar nu ik het iedere ochtend rond dezelfde tijd doe moet ik zeggen dat ik er steeds meer uit krijg.
En heeft Ray de fles leeggedronken? Luca pakt echt alles aan dus dat ging gelijk goed.
De regelmaat werkt hier heel goed, Luca slaapt er goed op.
Hoe gaat het bij jou met de regelmaat?
Angel: hoe lang zit Darius in Amsterdam dan?
Gerdy: balen dat jij nog steeds zwanger rondloopt zeg, je had je kindje al lang in je armen moeten hebben. Kom op baby je moet eruit!!!
Ik ga vast duimen voor Kelly :thumbup: :thumbup:
Monique: alleen gisteren en vandaag
BIB.
Vanmiddag weer naar de vk. Ben benieuwd of ze weer proberen te strippen. Heb weer migraine, dus ik houd het kort
Gerdy ik duim voor je dat ze nu kunnen strippen hoor
Gerdy: en hoe gaat het nu? Hebben ze je weer gestript? Je kunt toch niet nog steeds potdicht zitten? hoelang wil hij/zij nog blijven zitten :think:
Ik zou niet weten of de boel nog potdicht zit. Ik mag vanmiddag om 15.20 uur pas naar de vk. Ga er trouwens wel van uit dat het nog dicht zit. Meer om mezelf tegen een teleurstelling te wapenen.
Gerdy, balen van die aanvallen weer.
Hoop toch voor je dat er wat ontsluiting is of dat ze een afspraak maken voor een inleiding!
Angel, Darius weer lekker in de buurt aan het werk?
Hoe gaat het met Luna?
En ben je nog gaan sporten?
Bigsby, wel lekker dat het kolven steeds beter gaat! Hoe lang kolf jij per borst?
Gerdy: succes voor straks, ik ga vast voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Noemi: ik doe ruim een kwartier per borst, soms lijkt het net of er niks meer uit komt op het begin maar als je ff doorgaat begint die heel hard te spuiten.
Noemi: ja gelukkig wel dan is hij lekker optijd thuis ook nouja optijd 19.00
met Luna gaat redelijk loopt nog behoorlijk te snotteren
ja elke dag nog aan het sporten alleen vrijdag niet want dan gaan we voorbereiden voor de beurs lekker weer weekendje werken
Hallo allemaal,
Sorry beetej afwezig geweest maar ik heb hier 2 baby’s met buikgriep waarvan er een vannacht in het ziekenhuis heeft gelegen omdat hij gisteren zo aan het kreunen was van de koorts. Gelukkig zijn we nu allemaal weer thuis en heb ik ze alleen vandaag al 4 keer andere kleding aan kunnen doen omdat het geen poep is maar water :?
Gerdy, Ik hoop echt dat er wat te doen valt nu!
Noemi, Sorry geen msn hiero :wall:
Bigsby, Fijn zeg dat die regelmaat werkt zeg :thumbup:
Angel, Idd niet naar de weegschaal kijken maar naar je kleding maare ik kijk ook naar de weegschaal :mrgreen:
Francis: :hug: beterschap voor de kleintjes :-* hoop dat het gauw over is
Angel: 1 dag overslaan mag best, maar dat moet je volgende week dubbel inhalen :naughty: :naughty:
Francis: ahhh arme kleintjes :hug:
Wat schrikken zeg dat Joel naar het ziekenhuis moest, en dan moest je ook nog zonder hem naar huis :-*
En sinds die regelmaat slaapt meneer bijna alleen nog maar, maarja hij is wel lekker vrolijk en tevreden als hij wakker is, hij heeft nog wel een wakker moment iedere dag.
Morgenochtend krijgt Luca zijn eerste prikje, ik geef hem voordat we weg gaan maar een zetpil en dan maar hopen dat hij niet ziek word.
francis; arme kindjes, hoop dat ze snel beter zijn!!
verder ff kort; ik ga jullie gedag zeggen, een superfijne week toegewenst, geniet lekker van jullie kindjes, en ik spreek jullie volgende week woensdag weer!!!
en er gaan veel foto’s op mijn hyves komen hahahaha!!
:-*
Amy: fijne vakantie geniet ervan
Monique :lol: :lol: jij ziet ze helemaal vliegen haha dubbel inhalen :naughty:
Amy: heel veel plezier, en ik wil hier ook foto’s zien want ik zit niet op Hyves
Angel: kom op een beetje je best doen hoor :mrgreen:
@bigsby wrote:
Amy: heel veel plezier, en ik wil hier ook foto’s zien want ik zit niet op Hyves
Angel: kom op een beetje je best doen hoor:mrgreen:
helemaal mee eens want ik heb geen hyves meer

hahahahaha vind dit al meer dan genoeg hoor