1e kw 07 | nog 3 te gaan, 5 zwanger en 15* geboren deel 29

Angel: waarom heb jij je MSN niet aanstaan?? :snooty:

mijn msn doet het niet?!? ben hem aan het opstarten maar hij doet niet veel :cry:

En waarom heb je geen hyves meer?

Ik heb er geen tijd voor dus ga ik er ook maar niet aan beginnen want dan kom ik helemaal nergens meer aan toe :roll:

ik deed er niks mee :wink: dus heb ik hem afgesloten :smiley:

hmmm wat raar zeg!

Misschien doet hij het morgen gewoon weer, dat heb ik ook een keer gehad :eh:

of hij doet het nu gewoon weer :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol:

kletst makkelijker dan zo, wat is het rustig hier :think:

Er komen tegenwoordig niet veel mensen meer hier!

Ik kom even melden dat de vk vanmiddag behoorlijk heeft zitten rommelen . Er was iets ruimte. Dus duimen met z’n alle dat het effect heeft en dat ik snel Helen kan sms-en :wink:

Mocht het allemaal geen effect hebben, dan gaan we donderdagmiddag naar het ziekenhuis voor een ctg en echo en een datum afspreken voor inleiden. Natuurlijk hoop ik dat het inleiden niet nodig is, maar ben nu zover, dat ik ook wel in het ziekenhuis wil bevallen (had al mijn hoop op een thuisbevalling gezet).

Het rommelt wel wat in mijn onderbuik, maar niet zoveel dat ik denk dat er echt iets gaat gebeuren vanavond/vannacht. Heb zelfs Willian naar zijn broer gestuurd om te sleutelen. Hij heeft wel plechtig moeten beloven om de telefoon in de gaten te houden.

Francis: heel veel sterkte met de zieke kindjes. Hoop dat ze snel opknappen.

spannend hoor Gerdy ik hoop dat het toch goed op gang gaat komen :pray:

Monique: ja word steeds minder zijn ook niet zoveel klussers meer he

Gerdy: en heeft het vannacht doorgerommeld :pray: :pray: :pray:

BIB

Het heeft niet door gerommelt vannacht. Heb vreselijk onrustig geslapen en vaak wakker geweest, maar in mijn buik is het rustig (muv de beeb. Die lijkt zich prima te vermaken). Ik denk dat dit beebje rustig blijft zitten tot dat hij/zij er uit gedwongen wordt.

:hug: jammer hoor dat het niet heeft doorgezet Gerdy

Balen Gerdy :hug: , ik hoop dat beebje toch snel komt! :pray:

Francis, beterschap voor je kindjes! :hug:

Hier even snel voordat ik de kleine eten moet geven, want die is nu aan het wakker worden.

Vandaag naar cb geweest en ons ventje is nu 55.5cm en weegt 4.710gram. Is dus weer ontzettend goed gegroeid!

Gerdy balen dat het niet heeft doorgezet :hug:

Noemi: fijn dat jullie kleine kerel zo goed gegroeit is :dance:

Luca heeft zijn eerste prikje gehad vandaag, hij heeft alleen ff gehuild toen de prikjes in zijn beentje gingen en daarna was hij weer stil. Ik ben zo trots op mijn kleine man! en hij is nu 60 cm lang!Hij moet nu 24 uur zonder pacco slapen dus ik ben benieuwd hoe dat gaat.

ga even een paar foto’s plaatsen van mijn buik. Hopelijk bijna de laatste.

Iik ben sterre en ik ben ook sinds januari 2007 druk aan het proberen om zwanger te worden.

Ik had me al voorgesteld in het voorstellentopic maar ben via een omleiding dus hier terecht gekomen!

Hier kun je iets meer lezen over me!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=52143&highlight=

Ik ben een schrijver van gevoelens alleen vind ik het wel moeilijk om op een form mijn gevoelens neer te zetten.

Heb al wel een paar berichtten geplaatst waaronder een gedicht in het vlinderhoekje!

Sterre: welkom hoop dt je snel zwanger zult zijn en het deze keer wel goed mag gaan :hug:

goeiemorgen

Luna heeft weer wat verzonnen haha ze wil geen luier meer aan :shifty:

heeft ze al eerder gehad zo’n uitspatting maar nu houd ze het best lang vol

heeft al een paar keer op potje gezeten ook maar plassen doet ze nog niet ook niet op de grond gelukkig

ach ben wel benieuwd of ze nu dan zindelijk gaat worden of straks toch maar weer om haar luier gaat vragen :lol: