Francis: fijn dat het met Chayenne al beter gaat
hopelijk gaat het met Joël ook gauw beter
Hier nog steeds een BIB. Ben benieuwd wat vandaag gaat brengen. Heb een klote gevoel (behoorlijk sjaggie) en barst van de koppijn.
Kom misschien straks nog even terug
Francis: fijn dat het eindelijk wat beter lijkt te gaan!
Gerdy :hug:
Gerdy: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Meer kan ik nu niet voor je doen.
Goedemorgen allemaal,
Gerdy, Ik kan me helemaal voorstellen dat je het hebt gehad zeg! Ik liep bij Brian ook overtijd maar dat waren 8 dagen jij zit nu al bijna op 2 weken. Waarom maken ze eigenlijk geen echte afspraak om in te leiden, ik bedoel niet op afroep dus?
Nou Chayenne en Joël hebben nu beide normale ontlasting gelukkig :dance: alleen werden ze om kwart voor 6 wakker voor eten :eh:
nou ja voor deze ene keer dan maar :mrgreen:
Ik heb ze ff in het show topic gezet
Francis, super dat ze normale ontlasting hebben!
Gerdy, balen meid :hug:
Angel, nou hopen maar dat je ouders dan toch nog overstag gaan!
Francis: wat fijn dat ze weer normale ontlasting hebben :dance: :dance:
Goed nieuws!
BUB!
Om 18.50u is Gerdy bevallen van een dochtertje. Ze heet Inge!
Gefeliciteerd Gerdy! Zoals ik al zei, het lange wachten is beloond!
Hellen bedankt voor je berichtje!
Gerdy, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Inge!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
Eindelijk het wachten voorbij en het genieten begonnen :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Gerdy, Willian, Kelly en Ilse gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje en zusje Inge!
Gerdy, Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah eindelijk, gefeliciteerd :dance:
Gerdy: leuk nog een dochter gefeliciteerd :dance: :dance: (mijn wens 3 dochters )
zo lekker gewerkt maar ben moe
als het goed is gaan we in mei naar Arnhem naar een gothic-beurs :dance: en daar treed dan omnia op :dance: :dance: :dance:
dus op hoop van zegen dat het door gaat :lol:
verder weet ik het ff niet meer hopelijk slaapt Luna morgen uit anders kan je mij opvegen :oops:
mogguh
volgens mij ga ik vandaag of morgen erachter komen wat die buikpijn vorige week was :mrgreen:
en dat zou dan betekenen maar 31 of 32 dagen
Angel, ik hoop het voor je! Hoe korter de cyclus, hoe beter toch? (tenminste, ik jouw geval!)
Noemi: ja alles onder de 37 is goed :thumbup:
ja ik ga even het lijstje aanpassen als Luna dat toelaat tenminste
Gerdy: eindelijk is het zover!! van harte gefeliciteerd met jullie dochter Inge
dan is het toch nog snel gegaan want s ochtends was ze nog online :think:
zo ik heb eindelijk eens gebeld met de huisarts 8)
maar je mag dus zonder verwijzing naar de gyneacoloog :lol: dus dan maar gewoon eens het ziekenhuis bellen :lol:
:think: meiden schop mij weer ff met beide benen op de grond
ongi is nog niet doorgezet :roll: en dat terwijl ik dacht vanmorgen dat ik het toch wel vandaag zou worden… ik had vanmorgen bruinverlies…
ja… en dan ga je dus lezen en zie je dat dat met zwangerschap te maken kan hebben :roll:
stemmingswisselingen… sja ik ben behoorlijk sago :oops: maar goed dat kan ook met de tijd van de maand te maken hebben 8)
spierpijn in de onderbuik schijnt ook een kwaaltje te zijn :roll:
heb het heel veel koud zo erg dat ik de kachel behoorlijk hoog zet met gevolg dat Darius steeds meer uittrekt :drool: :oops: en ik het nog steeds koud heb :shifty:
dus schop mij weer even terug op aarde 8)
O Angel, wat spannend, dat zou geweldig zijn!
ik zal voor je duimen :thumbup:
Gerdy, van harte gefeliciteerd met je dochter!!
Geniet ervan!