Angel:
Hopelijk ben je nu zwanger!
Maar probeer niet teveel hoop te hebben hé dan wordt je alleen maar weer teleurgesteld (zo goed?)
:mrgreen: ik durf het niet te hopen maar heb wel zo’n id :shifty:
maarja wel vaker gedacht dat het zo was en was het ook niet zo…
@Angel & Luna wrote:
:mrgreen: ik durf het niet te hopen maar heb wel zo’n id :shifty:
maarja wel vaker gedacht dat het zo was en was het ook niet zo…

Gerdy gefeliciteerd met je dochter
helaas
maarja 31 dagen is ook al een hele verbetering toch hopen dat ik volgende maand weer een korte cyclus heb waarbij het wel raak is
@Angel & Luna wrote:
helaas
maarja 31 dagen is ook al een hele verbetering toch hopen dat ik volgende maand weer een korte cyclus heb waarbij het wel raak is![]()
is het doorgezet? :hug:
ja :?
ach ben wel blij dat het nu een korte cyclus is hoor
hoop dat het zo blijft dan heb ik tenminste nog een kans in de maand met die lange cyclussen heb ik geen eitje nu wel
en binnenkort maar eens het ziekenhuis bellen en kijken of Darius nog een paar testen kan krijgen kijken of ze echt zo hard zwemmen :silenced:
@Angel & Luna wrote:
ja :?
ach ben wel blij dat het nu een korte cyclus is hoor
hoop dat het zo blijft dan heb ik tenminste nog een kans in de maand met die lange cyclussen heb ik geen eitje nu wel
en binnenkort maar eens het ziekenhuis bellen en kijken of Darius nog een paar testen kan krijgen kijken of ze echt zo hard zwemmen :silenced:
ik

dankje :-*
samen nov mama’s 2008 worden (of val jij nog in oktober :think: )
:wall: december alweer dus
Angel, balen dat je ongi bent geworden, maar wel positief dat je cyclus weer korter word!
Op naar de volgende ronde en die moet gewoon raak zijn.
Enne, morgen gewoon de gyn bellen voor een afspraak!!
EJ is bevallen van een dochter.
Check feb’08 mama’s!
hoi hoi
Ejb: gefeliciteerd :dance:
pfffffffffff wat een ochtend Luna is echt helemaal uit haar ritme :wall: :twisted:
dit is al vanaf woensdag de dag dat ze zo graag Darius wou zien
gisteren ook weer ik sta te koken 16.30 - 17.00 en Luna zit rustig in haar stoel tv te kijken
draai ik mij om is ze in slaap gevallen :wall: dus die wou niet meer eten die wou alleen nog maar slapen
maar dan word ze dus 2 uur later weer wakker met gevolg dat ze verder niet meer wil slapen :twisted:
nouja na vanalles geprobeerd te hebben zijn we maar blokje om de wijk gegaan en is ze uiteindelijk om 22.30 naar bed gegaan
en dan word ze dus weer wakker om 8.15 en nu is ze weer moe maar slapen ho maar :? had haar naar bed gebracht en enigste wat ze doet is gillen als een speenvarken :shifty:
zit ik vanavond dalijk weer met hetzelfde gez**k
Sterrenmama: wil jij ook op het lijstje? helemaal vergeten te vragen :oops:
@Angel & Luna wrote:
helaas
maarja 31 dagen is ook al een hele verbetering toch hopen dat ik volgende maand weer een korte cyclus heb waarbij het wel raak is![]()
och shit, ik had het zo gehoopt voor je…

maar gelukkig een korte cyclus dit keer, dat is wel beter.
Hopen dat het volgende keer raak is!!
@Noémi wrote:
EJ is bevallen van een dochter.
Check feb’08 mama’s!
ooo Yes, gefeliciteerd!!!
Wat leuk, eerst een jongen, nu een meisje!
oh nu staan de jongens en meisjes weer gelijk in het lijstje :dance:
@Angel & Luna wrote:
Sterrenmama: wil jij ook op het lijstje? helemaal vergeten te vragen :oops:
Ja graag…
Ik ben wat minder actief geweest afgelopen dagen had logees. En ga vanmiddag alles even teruglezen en gied reageren!
Heb vandaag zeurderige buikpijn… lang niet zo erg als wanneer ik ongi moet worden maar wel hetzelfde gevoel. Terwijl ik nog niet ongi moet worden want das nog veel te vroeg.
Tot vanmiddag!!!
@Angel & Luna wrote:
oh nu staan de jongens en meisjes weer gelijk in het lijstje :dance:
Voor zo’n 28 dagen

ja en dan staan de meisjes voor toch Joseetje