1e kw 07 | nog 3 te gaan, 5 zwanger en 15* geboren deel 29

Wie weet :mrgreen:

:lol: :lol:

zo Luna is weer naar school geweest en daarna zijn we even bij opa & oma langsgegaan :smiley:

en toen wou ze niet meer mee naar huis :naughty: dus heb ik haar lekker bij opa & oma achter gelaten :lol:

eerst even gekeken of ze echt niet mee wou want vorige keer was ze ook aan het zeggen dat ze niet mee wou en uiteindelijk ging ze toch mee maar vandaag wou ze echt bij opa & oma blijven

zelfs toen ik haar spulletjes bracht was het weg mama dag mama :naughty:

ach ik heb nu lekker ff rust 8) en morgen gaan we ff lekker naar de mini kermis in de wijk :mrgreen:

JAAAAAAA GEFELICITEERD EJB EN GERDY!!!

Angel balen dat je ongi bent geworden, maar wel fijn dat je cyclus korter wordt. Op naar de volgende ronde!

Angel: balen dat je ongie bent geworden :hug: maar fijn dat je cyclus nu korter was. Hopelijk is het de volgende ronde wel raak :pray:

Wat lekker dat je nu ff rust hebt :lol:

Sterre: en heb je het leuk gehad met je logé’s

Hopelijk was wat je voelde de innesteling :pray:

Ejb: van harte gefeliciteerd met je dochter!!!

Joseetje: hoe gaat het met jou? jij bent de volgende en idd dan staat het niet meer gelijk :lol:

Ik had een beetje een dip dag, en de katten waren erg vervelend :evil:

Luca was was vannacht zo aan het spoken, hij kwam eerst om 3:15 en toen om 5 uur was hij aan het brullen en wou niet meer slapen. Hij had geen honger, geen krampjes, waarschijnlijk een wakker moment?? :think:

en om half 8 wilde hij weer eten :wall:

Dus vanmiddag heb ik nog ff lekker geslapen

@bigsby wrote:

Sterre: en heb je het leuk gehad met je logé’s

Hopelijk was wat je voelde de innesteling :pray:

Ja dat besef ik me ook ineens, dat dat het wel eens zou kunnen zijn… normaal heb ik dit nooit!

Ik herken het gevoel alleen van het gevoel alsof ik ongi moet worden maar dan minder erg!

Hebben jullie de innesteling gevoeld van jullie kindjes?? :oops:

Ik heb een hoop te lezen gehad vandaag en dwaal steeds af met m’n gedachten terwijl ik dit schrijf weet ik al niet meer waar ik op moest reageren bij wie en waarom ook alweer… heb niet zo’n heel goed korte termijn geheugen door medische redenen … sorry alvast voor toekomstige blunders :oops:

Ow en ja… :smiley: heb het erg gezellig gehad met m’n logees afgelopen weekend…

Pff… zie je wel eerste helft van twee regels vragen alweer vergeten :oops: :oops:

Sterre: ik open altijd 2 velden anders onthoud ik ook niks hoor :wink: :lol:

Ik weet niet of ik de innesteling heb gevoeld maar mijn eisprong voelde ik wel heel duidelijk en ik had een hele regelmatige cyclus dus ik wist precies wanneer ik wat had (de laatste keer dan)

Noemi: het drinkt misschien nu pas tot mij door maar Ray en luca hebben het zelfde pakje, kijk maar :lol: Ik heb hem al voordat hij geboren werd gekocht!

Dit is ff de enige foto die ik kan vinden waar hij dit pakje aan heeft, ik heb er vandaag ook nog wat gemaakt met dit pakje maar die heb ik nog niet op de comp gezet :mrgreen:

haha lief hé, dit is al wel een hele oude foto

Wat een liefie :inlove:

Ik twijvel al een tijdje of ik foto’s van mijn sterrekindjes ga plaatsen hier op K.O.K.

Ik heb ook geen idee hoe een innesteling zou moeten voelen trouwens want van Lars en Tom heb ik er niks van gemerkt!

Bigsby, goh, wat toevallig! Ik heb dat pakje ook gekocht voordat hij geboren werd en … hij heeft het vandaag ook aan :mrgreen:

Sterre: het enige wat je kunt doen is afwachten, ik duim in iedergeval voor je :thumbup:

Je kunt ook een topic openen voor je * sterretjes* ?

Noemi: haha heel toevallig :mrgreen:

@bigsby wrote:

Sterre: het enige wat je kunt doen is afwachten, ik duim in iedergeval voor je :thumbup:

Je kunt ook een topic openen voor je * sterretjes* ?

Noemi: haha heel toevallig :mrgreen:

Ja ik hoop niets, want dat heb ik inmiddels wel afgeleerd.

En wat bedoel je precies met een nieuwe topic openen en waar moet dat?

Angel, haha, Luna is wel een meisje met een eigen willetje eh?

Hoop dat ze nu wel heel de avond bij je ouders wil blijven!

Hoe gaat het met het sporten?

Sterrenmama, bij vlinderpraat kan je een topic openen.

En nee, ik heb nooit een innesteling gevoeld.

Bigsby, minder dat Luca zo aan het spoken was vannacht en dan de katten ook nog eens, bah!

Gelukkig heb je vanmiddag wel een beetje kunnen bijslapen.

EJB gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!!! :inlove: :inlove:

Hier geen innesteling gevoeld. Ik duim voor je Sterre! :pray:

Angel, balen dat de ongi doorzette, maar hopelijk blijft je cyclus nu op de 31 dagen, dan heb je tenminste een eisprong! :pray:

Hier gaat het z’n gangetje. Ben erg moe, maar heb ook wat teveel gedaan afgelopen weekend :naughty: :wink: . Perrin groeit als kool. Volgende week maandag naar het CB en dan krijgt hij weer prikjes, dus dat wordt vast brullen! :frowning:

Noemi: ja ze is gebleven :smiley: met slapen had ze wel even zoiets van hey maar dat wil ik niet ik wil beneden bij jullie zitten :lol:

ik had Luna ook eerder vanavond even aan de telefoon haha en toen vroeg ik haar ga je bij opa en oma slapen zegt ze nee :eh: ik zo ga je bij mama slapen dan zegt ze ja :inlove: ik zo maar je bent nu toch bij opa en oma :lol:

als ze naar huis had gewild had ze gewoon pech gehad hoor :angel:

alleen als het met slapen echt echt niet zou gaan zou ik haar wel ophalen ze wou immers zelf bij opa en oma logeren dus dan blijft ze daar ook maar gewoon :wink:

ja met sporten gaat het lekker vandaag weer gesport

volgende week ga ik kijken of ik het met 10 minuutjes kan verlengen :smiley:

ik doe nu 20 minuutjes steppen en 5 minuten ongeveer buikspieren (ene keer gaat het wat vlotter…lees wat minder pijnlijk haha… dan de andere keer)

en dan wil ik kijken of ik er toch weer bij kan fietsen of roeien want dat ging even niet zo lekker dus ben ik alleen gaan steppen en buikspieren

oh over dat eigenwilletje… als iets haar niet aanstaat is het een echte meid hoor ze slaat en krabbelt er gelijk op los :lol: gewoon een lekker pittig ding dus waar je je handen echt aan vol hebt :wink:

LadyC: ja best balen vind ook helemaal niet leuk :oops: ben gewend aan 1x in de 2 bijna 3 maanden menstruatie nu :oops: en nu ben ik het gewoon alweer lijkt wel vorige week :oops:

ik hoop ook echt dat m’n cyclus zo kort blijft en hij volgende keer weg blijft :lol:

ik zit eraan te denken deze maand weer ovulatietesten te gaan gebruiken in de hoop dat m’n cyclus weer kort is :pray:

zo nu ik toch ben begonnen met typen :angel: 8)

m’n menstruatie is echt vreemd :eh:

vanaf gisteren heb ik bruin verlies nu vanavond is het gewoon rood geworden uiteindelijk maar het is gewoon heel anders dan de andere keren

“normaal” is het gewoon rood

zou dit nu komen omdat ik nu wel een eitje heb gehad dat het zo anders is dan de andere keren?

in het algemene buikenshowtopic staat een paar foto’s van moi :mrgreen:

Joseetje, mooie buik hoor! En wat een verschil met je buik die je met 36 weken had toen je zwanger was van Thijmen!

Angel, en?? Heeft Luna goed geslapen bij je ouders?

Is ze weer naar de psz?

En heel slim dat je de oefeningen en de tijd langzaam opbouwt bij het sporten! (haha, hoor wie het zegt, miss-ik-zit-lekker-op-de-bank-en-kom-daar-niet-van-af :mrgreen: )

LadyC, achgossie, prikjes. Hoop dat het meevalt!