1e kw 07 | nog 3 te gaan, 5 zwanger en 15* geboren deel 29

Ik heb weer een rotnacht gehad, Luca kwam om half 3 al, en om haf 5 was hij wakker, om 6 uur wilde hij eten en kon ik hem helemaal verschonen want ik deed zijn luier af en hij begon gelijk te plassen en te poepen en spugen :x

Dus alles zat onder ook zijn pacco, nu moet ik hem zo maar weer in luierdoeken wikkelen. Als hij zo nog wil slapen want hij is nog steeds wakker :shock: Hij heeft ineens veel meer wakkere momenten.

meiden, i’m back in Holland!!!

ben moeeeeeeeeeeeee hahahah maar we hebben het zoooooooooooooo gaaf gehad!!

net eerst even 3 pagina’s felicitaties op mijn hyves gelezen, ga nu even hier berichtje achterlaten dat ik terug ben en bijlezen en daarna verder reageren!!

wil wel gerdy en ejb alvast feliciteren met hun dochters!!!1 :inlove:

Eeeeeeh, vakantieganger!!

Heerlijk dat jullie het zo fijn gehad hebben!

Veel gekocht???

Enne, morgen toch je echo??

Bigsby, balen dat Luca alles ondergespuugd/gepoept/geplast heeft!

Enne, hij wordt steeds ouder, dus zal steeds iets minder gaan slapen neem ik aan?

Merk het hier al dat onze kleine wat vaker wakker is in vergelijking met het begin.

noémi; nee morgen naar de vk! volgende week dinsdag echo!

en eigenlijk weinig gekocht :eh: geen zwangerschapskleding te vinden!!! :think: :wall: wel 2 leuk vestjes (maat klein) gekocht, in het grijs en aqua, met New York, en een wit rompertje en wit mutsje van I love New York, en een schattig groen pakje voor $ 4,99 :inlove:

Amy fijn dat je het leuk hebt gehad :dance: en daar ook nog wat leuks voor de beeb gekocht :lol: je bent al weer 12 weken, wat gaat het snel :mrgreen:

Vanmiddag om 13:30 had Luca een afspraak bij de osteopaat, en om 14:15

ben ik maar naar de balie gelopen want het duurde toch wel erg lang voordat ik aan de beurt was. Is hij het gewoon vergeten hebben we gewoon voor niks daar 3 kwartier zitten wachten, maar ik moet morgen om 17:00 uiur en dan mag Luca ook gelijk, dus gaat hij langer doorwerken :wall:

Ik had beter in bed kunnen blijven vandaag

Noemi: Luca slaapt idd een stuk minder, hij is na elke voeding nu een tijdje op. Maar s’nachts een wakker moment hebben vind ik niet zo leuk eigenlijk :roll:

Bigsby, idd een wakker moment 's nachts is niet echt fijn :?

Hoop dat hij snel dat afleert!

En wat stom zeg bij die osteopaat, dan zit je daar maar te wachten en te wachten …

Amy, ooh ok, volgende week dinsdag. Spannend hoor!

En in NY zijn ze niet zwanger joh! Vandaar dat er geen positiekleding is :mrgreen: Wel leuk dat je voor de baby geslaagd bent!

hoi hoi

pfffffffff wat voel ik me beroerd zeg rot menstruatie lijkt wel heftiger dan als ik een lange cyclus heb :think:

vandaag lekker de hele dag opstap geweest eerst naar de markt groente en fruit gehaald en een spelcomputer voor Luna :shifty: (maar denk dat ik hem gewoon lekker apart zet voor haar verjaardag want het is vanaf 3 jaar en dalijk is het lekker weer dan heb ik liever dat ze in de tuin ravot dan met een computer zit te spelen)

daarna naar de mini kermis geweest hier in de wijk dar had Luna het ook aardig naar haar zin :thumbup: lekker in de draaimolen geweest en autootjes en ze heeft pony gereden :lol:

kwamen daar aan toen stonden de pony’s nog in de vrachtwagen dus Luna paard!! paard!! ik zo ja als ze strakjes klaar staan mag je er wel op rijden (ik ben doodsbang voor paarden / pony’s ach alles wat maar een beetje op een paard lijkt loop ik dus eigenlijk met een boog omheen :wink:)

dus de pony’s worden klaargezet ik heel stoer met Luna erop af 8)

dat vond ze nog leuk ik betaal voor 1 ritje en zet Luna dus bovenop zo’n pony (zal binennkort wel foto’s showen :wink:) begint ze me daar te krijsen en huilen :doh:

ik zo Luna komop is zelfde als een draaimolen alleen deze ademt :lol: m’n vader stond er ook bij en zei ja Luna deze doet het zonder stekker of batterijen :lol: :lol:

goed zij vond het dus totaal niks maar gewoon doorzetten hahaha beestje begint te bewegen en ze vind het gelijk allemaal prachtig :inlove:

en ik heb ook een klein beetje m’n angst overwonnen :angel:

Amy: welkom terug in Nederland :wink: leuk dat je bent geslaagd voor wat dingetjes voor de baby

Monique: balen dat je zo’n rot nacht achter de rug hebt

Noemi: ja Luna heeft goed geslapen bij m’n ouders

op woensdag is ze altijd vrij :wink:

ik zat ook altijd graag op de bank maar vind ook wel lekker om te bewegen eigenlijk (ben vroeger ook altijd wel sportief geweest geen wonder ook eigenlijk dat ik dicht ben gegroeid :oops: )

voor Darius ging ik altijd skaten heb zelfs met de wensday night skate hier meegedaan en das echt een behoorlijk eind haha

Joseetje: mooie buik hoor

even geknipt en geplakt uit ander topic :wink: :stuck_out_tongue:

net nadat ze in bad was geweest wilde ze weer geen luier aan en wilde ze weer op het potje plassen

ik dacht ja zal wel weer :shifty:

potje neergezet ze gaat zitten en jawel ze doet een plasje op het potje :dance::dance::dance:

samen het plasje weggegooid en zij mocht doortrekken en daarna een sticker uitgezocht Lachen ze wilde nog meer stickers :inlove: dus heb ik haar verteld als ze morgen weer op potje zou plassen ze weer een sticker mocht hebben :wink: (op hoop van zegen dat ze het nu door gaat zetten :pray: ) en anders van de zomer

Angel: wat goed van Luna zeg :dance: was dat haar eerste plasje?

Wat balen dat je zo’n last van je menstruatie hebt!

Ik wil graag een foto zien van Luna op de pony :mrgreen:

paar maanden geleden had ze ook plasje gedaan op het potje maar was anders dan nu toen had ik haar erop gezet en nu vroeg ze er zelf om en ging zelf zitten :thumbup:

ik zal morgen het kaartje van m’n vader pikken voor de foto’s :wink:

gerdy en ejb VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERS!!!

vandaag weer voor t eerst aan t werk geweest

en eline is vandaag een heel dag naar t kdv geweest en heeft daar zichzelf lekker ondergepoept :lol: :lol: :lol: haha hoeft mama die niet meer te doen :mrgreen:

ben alleen erg meo nu en me ogen vallen zowat dicht

was vanmorgen al om half 6 wakker want me hub moest er uit om naar een cursus te gaan in leusden en toen kon ik ook nie meer slapen

beetje zenuwen denk ik voor weer t eerst gaan werken en eline een hele dag naar t kdv.

sterre van harte welkom hier meid (weet niet meer of ik dat al gezegd had)

nou mensen ik ga :zzz: :zzz:

tot laters

gr loessie

EJB gefecliteerd met jullie dochter en zusje

Angel: En heeft luna weer om het potje gevraagd?

Loessie: en hoe ging het je eerste dat werken? viel het erg tegen?

Vannacht heb ik het wel redelijk goed gehad, hij had zijn laatste voeding om half 12 en kwam om 4:15, maar was om half 7 alweer wakker dus heb ik de speen erin gestopt een tussen ons in gelegt en daar heeft hij nog lekker liggen slapen tot 8 uur en toen wilde hij weer eten.

Hij heeft net zo’n plezier gehad met zijn muziekmobiel, er zit ook zo’n lichtshow op en dat vind hij zo geweldig, en maar kraaien :inlove:

goeiemorgen

zo net even meegedaan met nederland in beweging wel via internet want we waren best laat vanmorgen

Luna is de laatste tijd elke keer 8.15 wakker en vandaag pas 8.50

Monique: ja Luna heeft vanmorgen een paar drupjes gedaan op het potje :dance: (ze had natuurlijk de rest al in haar luier zitten :D)

maar later had ze weer in d’r broek geplast en wilde ze haar luier weer aan

:roll:

fijn dat afgelopen nacht weer een redelijk goede nacht is geweest :thumbup:

Ik heb hier veeeeeeel te lang mijn gezicht niet meer laten zien :oops: :oops: .

Heb nog wel wat gevolgd, maar was en ben erg druk. Angel, duim nog steeds voor je :-* . En Amy wat super dat je zwangerschap nu goed lijkt te verlopen! Karin, ik hoop heel erg voor jullie dat je heel snel zwanger mag zijn van een gezond kindje :pray: .

Wilde hier ook even laten weten dat mijn zwangerschap helemaal goed verlopen is, met als resultaat een gezonde dochter die op 4 maart geboren is. Ze heet Amayra Carmen Evedinah en woog 4280 gram en was 52 cm lang. Ik zal ook nog even een paar fotootjes toevoegen :inlove: :

Ejb: :inlove: leuke foto’s

Mooie foto’s EJB, ik had je al stiekum gevolgt bij de mama’s :mrgreen:

En waar ik wel beniewd naar ben, geef je nu borstvoeding uit beide borsten??

En wat een mooie naam hoor!

Angel: het begin is er :dance: het zal nog wel lang duren voordat ze helemaal zindelijk is. Je zult wel trots zijn op haar :mrgreen:

Monique: ja ben echt trots op haar ja :inlove: ze probeerd het tenminste en daar gaat het om toch ze hoeft niet direct helemaal zindelijk te zijn van mij (als ze het aar is voor ze 18 is he 8) )

zo net weer even wezen sporten ben blij dat we het zo lekker volhouden :thumbup:

m’n moeder zit maar we moeten ook weer gaan nordic walken (ben stiekum wel blij dat het nog van dat rot weer is :oops: )

en geloof dat ze ook wou gaan zwemmen :lol:

krijg het nog druk hahahahahahahaha