angel; wat goed van luna zeg!!
hier gisteravond om 21.30 gaan slapen, en vanmorgen pas om 11 uur wakker!! :dance: en een uurtje later zaten we bij de verloskundige. Het was even zoeken, maar we hebben een heel mooi krachtig hartslagje gehoord! :inlove: beebje was erg beweeglijk, dus ze moest het goed volgen hihi :inlove: weer een pak van mijn/ons hart :mrgreen:
Amy: fijn dat alles goed was bij de vk :dance: :thumbup:
tot nu toe gaat het vrij goed met potje plassen van Luna alleen over dag niet maar met opstaan en voor ze naar bed gaat gaat ze netjes op het potje plassen :inlove: :dance: :thumbup:
Angel, super dat Luna 's morgens en "s avonds op het potje gaat!
Amy, YES!! :dance: :dance:
Enne, lekker lang geslapen zeg!
Bigsby, hoe was het vandaag bij de osteopaat?
Ik ben zooooo trots op mijn kleine man :inlove: :inlove: hij heeft eerst ruim een half uur moeten (en dat terwijl hij harstikke moe was) wachten toen de osteopaat met mij bezig was en toen hij aan de beurd was heeft hij niet een keer gebruld en dat terwijl er aan zijn nekje werd getrokken en gedraait en in zijn buikje werd gedrukt :shock: Ik vond dat namelijk niet fijn! hij zat heel vrolijk te kletsen en te lachen terwijl ik met hem aan het kletsen was Luca hoef gelukkig niet meer terug bij hem is nu alles soepel. Ik daarin tegen moet over 3 weken weer terug komen, hij heeft mijn nek gekraakt en mijn rug, mijn darmen losser gemaakt en aan mijn bekken gedraait.
Luca was best wel onrustig vandaag, hij sliep af en toe een half uurtje en was dan weer wakker en dat ging de hele middag zo door.
Angel: super van Luna zeg :dance:
Dat ze het probeert is al heel goed!
Amy: fijn dat je een mooi sterk hartje hebt gehoord, het gaat nu eindelijk de goed kant op :dance:
Wat heb jij lekker geslapen zeg! wat ben ik jaloers!
Noemi: hoe gaat het met Ray? en met jou?
Monique: fijn dat alles goed / soepel is nu bij Luca
balen dat hij zo onrustig was vandaag
Angel zolang hij dat overdag is maakt het mij niet uit, misschien slaapt hij dan sānachts beter :lol: :lol:
Monique: ik hoop het voor je
Hallo allemaal,
Weet niet wat er met me aan de hand⦠zit niet lekker in mijn vel
Sinds ik hier op het forum aan het (vooral) lezen en posten ben word ik best wel met mijn neus op de feiten gedrukt steeds.
Ik mis mijn mannetjes heel erg momenteel en ben erg prikkelbaar en jank om alles.
En dan gisteren⦠toen werd alles nog erger.
Gisteren kreeg ik te horen dat mijn schoonzus zwanger is⦠en dat iedereen het al weken wist behalve wij.
Gelijk werden de echos op tafel gelegd en er werd over niks anders meer gesproken door mijn schoonfamilie dan over het eerste kleinkind en over hoe leuk alles wel is.
We zijn maar weggegaan⦠zijn onze jongens dan nu al vergeten??
Voel me er zo rot door⦠kan alleen maar huilen!
Ik gun anderen zo ontzettend een beebje⦠en kan ook echt wel blij zijn voor andere pappas en mammas, maar ik wil ook zo ontzettend graag een baby in mijn armen houden die wel bij ons mag blijven in dit levenā¦
Sorry voor mijn relaas⦠moest het gewoon kwijtā¦
Sterre :hug: ik heb je nog niet eens welkom geheten hier⦠dus bij dezeā¦
meid als je je rot voelt, je kan hiet echt overal voor terecht. spuw je gal en je frustraties maar!!! rot idd voor jullie hoe dat dan gisteravond gelopen is :hug: weet (nog) niet je hele verhaal met het verlies van je 2 kindjes, maar het zal ongetwijfeld erg zwaar zijn :hug:
ik ga nu de fotoās van New York plaatsen mensen!
Sterrenmama :hug:
Luna heeft echt een sticker tik :lol: ze wil op dit moment alleen maar op potje plassen en dat terwijl ze gewoon moet slapen⦠:roll:
zal mij benieuwen hoe ze het morgen doet of ze dan ook nog steeds alleen maar op potje wil :lol:
Sterrenmama :hug: Dat is ook niet leuk zoals het bij je schoonfamilie gegaan is zeg! En bij vlinderpraat kan je je verhaal kwijt over je 2 zoontjes :-*
Angel, wat super zeg dat Luna zo gek is van de stickers dat ze steeds op het potje wil plassen :mrgreen:
Bigsby, Luca heeft het idd super gedaan, kan je idd helemaal trots op zijn. Ook heerlijk dat je voor hem niet meer terug moet!
Hoe kwam je er eigenlijk bij om met Luca naar een osteopaat te gaan?
Hier gaat het wel goed, kleine mannetje wil vandaag alleen niet zo slapen overdag ... Vandaag is hij al van 17u wakker en hij vertikt het gewoon om te slapen, ookal kan je zien dat hij zo verschrikkelijk moe is. En als hij dan in zijn bedje ligt is het niet het normale gemopper van ik-wil-niet-slapen, neeeeeheeee, het is echt krijsen en brullen. Het enige dat hij wil is op mijn borst liggen en mijn pink in zijn mondje om op te sabbelen. Het liefste wil hij gewoon aan de borst tutteren, maarja, dat is ook niet echt een optie ...
Amy, ik kan de NY fotoās op je hyves niet zien.
noĆĀ©mi; heb map aangepast voor Hyvers of je moet me even als vriendje toevoegen
Amy: ik wil ook graag fotoās zien
Angel: moet je maar niet van die leuke stickers halen :lol: :lol:
Sterre: Dat moet zwaar voor jullie geweest zijn, als zij ineens al die echoās op tafel gooit en er de hele avond over blijven praten :hug: ze moeten toch weten dat het voor jullie zo pijnlijk is? je mag hier altijd je gal spuwen hoor, wij zijn er voor je :hug:
Misschien moet je je verhaal ook maar ff bij vlinder topic opschrijven want daar zitten mensen die je veel beter begrijpen, en wij kunnen je daar en hier steunen.
Noemi: Bij cb raadde ze me aan om daar langs te gaan omdat hij juigend eruit kwam en niet door mijn bekkenbodem wilde, dan kan er vaak wat vast zitten zij ze.
Ik merk hier dat Luca sāmiddags ook niet zoveel meer wil slapen, na een half uurtje of uurtje is hij weer wakker en gilt moord in brand.
Wel lastig soms dat je niet precies weet wat er is he, ik heb niet zoān hangerd dus ik kan hem ook nog ff lekker in de box leggen om zelf te spelen.
Heb even geen zin om te typenā¦ben een beetje onrustig.
Verlies veel taaislijm :sick:
En heb gerommel in mijn buik en rug.
Zal zo wel weer overgaan, kom ik dan weer terug :mrgreen:
ga maar even douchen denk ikā¦voorweeen zwakken af als je doucht :thumbup:
@sterrenmama :hug: ik snap alleen niet waarom de schoonfamilie heeft over hun 1e kleinkind volgens mij zijn jou engeltjes toch duidelijk hun 1e kleinkinderen.
Mijn mannetje is het 1e kleinkind van mijn ouders en dat blijft hij altijd
help⦠ik heb nieuwe buren⦠:shifty:
en ik heb verder nog geen id over hoe en wat eigenlijk omdat ik haar even vluchtig zag toen ik Luna naar school bracht gisteren
ik hoop maar dat ze beetje leuk en aardig zullen zijn :shifty:
bijna weekend :dance:
angel, hoop dat het beetje fijne buren zijn!!
ik voel me blegh. vanmorgen brinta genomen, maar die kwam er halverwege net zo hard uit :sick: alex is even brood aan het halen want dat hadden we nog niet gehaald :doh: en ik voel me slap, moe, geen zin, blegh dusā¦
Amy: :hug: je voelt je goed zwanger dus :lol: :thumbup:
zo ben mān keuken opnieuw aan het inrichten heb nieuw servies gehad van mān ouders alvast voor mān verjaardag 8) (van het oude servies is niet zo heel veel meer over :shifty: )
en dat past dus niet echt in mān kasten :lol:
net weer een hoop weggemieterd maar echt meer ruimte krijg ik er ook niet door :think: (hebben gewoon echt teveel rommel :lol: )
Amy: idd je voelt je dus echt zwanger :lol: :lol: (daarom mag ik gewoon lachen)
Angel: meer opruimen dan maar :mrgreen:
Wat fijn dat je een nieuw servies hebt gekregen!
Joseetje: heb je al veel last van voorweeĆĀ«n dan?
Het begin is er :dance: