Angel: ik ben benieuwd of je dit keer leuke buren hebt
Het begint hier wel heel erg rustig te worden :think: :snooty:
Ik heb weer foto’s in het showforum gezet :inlove:
@bigsby wrote:
Het begint hier wel heel erg rustig te worden :think: :snooty:
ja erg he
zit ook te denken om mij bij een nieuwe stoppers groep aan te melden :shifty:
@Angel & Luna wrote:
@bigsby wrote:Het begint hier wel heel erg rustig te worden :think: :snooty:
ja erg he
zit ook te denken om mij bij een nieuwe stoppers groep aan te melden :shifty:
Kan me voorstellen hoor! ik heb december mama’s nog maar daar word het ook al iets rustiger hoor, de een na de ander moet weer aan het werk
ik kijk deze maand nog even aan en als het dit keer weer kort is ga ik gewoon de april 2008 erbij “nemen”
Het is zo jammer dat er heel veel niet meer komen, ik snap best dat mensen geen tijd hebben (heb ik zelf ook bijna niet) maar toch blijft het jammer
het was altijd zooo gezellig!
ja kun je best doen, je stopt tenslotte elke maand
ja het blijft jammer maar begrijpelijk
en idd ik stop iedere maand weer :lol: :lol: (ach ik hoop maar gewoon dat het deze maand raak is )
@bigsby wrote:
Het is zo jammer dat er heel veel niet meer komen, ik snap best dat mensen geen tijd hebben (heb ik zelf ook bijna niet) maar toch blijft het jammer![]()
het was altijd zooo gezellig!
Oh het spijt me ik ga mijn leven beteren

ja Francis ik doelde echt op jou!!! ja ga je leven maar beteren:-)
Hahaha geintje :lol: :lol: het was hier eerder zo druk en zo gezellig, ik mis dat een beetje. Maar toen was er ook niemand bevallen, het is nu ook logisch dat het rustig wordt, ik wil mezelf wel eens zien als ik weer moet werken :eh:
Nou en als we nou allemaal weer gezellig veel komen kletsen :mrgreen:
ja dan hoef ik niet naar een ander groepje
nou Angel dat kan natuurlijk altijd gewoon voor erbij :mrgreen:
angel niet weggaan hier hoor!!
kan me voorstellen dat het hier rustiger is, met de nieuwe moeders enzo, en jullie zijn ook allemaal druk met de beebs… maar we moeten hier wel gewoon blijven schrijven hoor!!
ik voel me weer stukken beter gelukkig, heb nu nog even 2 cracottes met kaas gemaakt… yummie :drool:
enne ik had toch verteld dat we een kamertje van MP hadden gekocht? Ik heb de koop toch afgeketst :oops: buurvrouw/vriendin van hiernaast heeft haar kamertje te koop gezet, en die ziet er nog helemaal nieuw uit en is onwijs mooi :oops:
dus nu toch heel ander mooi kamertje :oops: :mrgreen:
Francis: we blijven hier gewoon schrijven hoor! we hebben tenslotte veel te vertellen :mrgreen:
Angel: je kunt er altijd een topic bijnemen.
Amy: haha van de buren overkopen is nog makkelijker, nou willen we wel weer foto’s zien!!!
ik ben sinds 6 uur al wakker, Luca was namelijk ook wakker en ik heb hem nog maar ff 3 kwartier met de speen zoet gehouden. Hij mocht pas vanaf 6:45 eten want anders ben ik nog niet thuis voordat hij weer eten wil (ik moet zo weer naar fitness) Nu ligt hij lekker naast me terwijl ik aan het kolven ben. Straks ff eten voor hem uit de vriezer halen want we gaan eind van de middag naar mijn schoonzus toe die haar verjaardag viert, en Luca blijft daar want wij gaan eerst uit eten in een kasteel :dance: en daarna gaan we weer terug naar de verjaardag.
mogguh
ben moe zeg te laat gaan slapen gisteren of Luna te vroeg wakker vanmorgen :think: :lol:
ben benieuwd of we nu snel zien wie onze nieuwe buren zijn
Amy: handig dat je het kamertje van je buren hebt kunnen overnemen
Francis: ja als mijn cyclus nu kort blijft ga ik wel een ander groepje erbij nemen
Monique: veel plezier vandaag
Angel, ooh, nieuwe buren … spannend! Hoop dat ze een beetje meevallen.
Misschien moet je maar koekjes bakken en die netjes in een mandje afleveren? (zoals Bree van Desperate Housewifes, weet alleen niet of je die serie ooit gezien hebt :mrgreen: )
Amy, kamertje van de buren is nog gemakkelijker natuurlijk! Groot gelijk dat je het vorige kamertje dan hebt afgezegd.
En een leuke zitzak heb je al in huis! Het kamertje wordt dus limegroen met zilver??
Enne, ik heb geen hyves Maar zag dat je toch al foto’s aan het plaatsen was in het showforum 8)
Bigsby, leuk zeg uiteten in een kasteel! Veel plezier (ook op de verjaardag). Ging het fitnessen een beetje?
Francis, ehhm, mja, niets te vertellen/vragen :mrgreen:
Hier heeft ons ventje het super gedaan vannacht! Om half 12 ben ik met hem naar boven gegaan om hem eten te geven en tegen 12u sliepen we. En ... hij werd vanmorgen pas om half 8 wakker!! :shock:
Heerlijk dus!!
Noemi: nee nooit gezien :lol:
fijn dat hij zo heerlijk heeft geslapen :thumbup:
Karin: nou net weer vol goede moed gekeken voor die pillen :lol: maar nog geen succes ik ga straks in het grotere winkelcentrum kijken hopelijk hebben ze het daar wel (zou toch weer schelen als dat ook helpt om m’n cyclus regelmatig te krijgen naast het sporten
)
Angel, Nou dat zou mooi zijn he eindelijk een normale cyclus.
Noemi, Dit was je eerst ekeer doorslapen he :mrgreen:
Bigsby, Ja ik heb altijd wel wat te vertellen :mrgreen:
Nou de hele week heeft marco nacht dienst gehad en de hele week werd Chayenne om 4 uur al wakker voor eten en marco zijn nachtdienst zit er op en mevrouw slaapt lekker door tot 7 uur :wall:
Nou ja kunnen we weer normaal slapen
:mrgreen:
zo ik heb de pillen gevonden :dance: maar men wat zijn die dingen duur :shifty:
Francis: ja zal tijd worden he
jeetje balen dat ze om 4 uur al kwam maarja nu kun je weer lekker doorslapen :lol: