:think: iemand Joseetje nog gespot?
Francis, goh wat typisch zeg! Zou ze weten dat Mar er niet was?
Een papa’s kindje ?? :think:
:mrgreen:
En deze week kwam hij altijd rond half 6 - 6u, dus dat was toch ook een beetje doorslapen :mrgreen:
Angel, super dat je de pillen gevonden hebt. Hoop dat het helpt!!
En ik heb Joseetje niet meer gespot … gisteren nog wel, maar vandaag (nog) niet.
meiden, alle foto’s van New York staan online!!
Klik!
nog wat leuks! Ik vertelde toch over het kamertje van die vriendin die we overnemen? Wij willen dolgraag een ronde box, vinden we nl onwijs leuk. En zij hebben er nog een staan, hun jongste is er net uit… Dus we krijgen de box er gewoon bij :shock: :dance: :dance: :dance: en ook nog een standaard voor een hemeltje! Helemaal voor niks, echt zoo lief!!!
ga zo even wat foto’s in het showforum zetten :inlove:
Hallo allemaal,
Ik ben een beetje wiebelig vandaag, was gister erg gezellig in de kroeg :mrgreen:
@Angel & Luna wrote:
:think: iemand Joseetje nog gespot?
Ben er nog gewoon, maar krijg steeds geen melding van reacties :?
Erg vervelend…
Hier gaat het prima, ben alleen erg benauwd vandaag

Joseetje: oh idd vervelend dat je geen melding meer krijgt
dacht al bijna dat we elk moment een bub melding gingen krijgen omdat je buik eergisteren aan het rommelen was
balen dat je zo benauwd bent :hug:
:hug: ligt je beebje hoog?
als het aanhoudt wel bellen hoor :hug:
amy gave foto’s hoor (ik wil ook)
zow ik ben vandaag behoorlijk nuttig bezig geweest :lol: :lol:
ik heb de strijk van 1 jaar weg gewerkt 8) en nu heb ik pijn m’n rug :lol:
en geen plek meer in m’n kasten :oops:
hebben maar afgesproken dat we het nu echt een keer gaan bijhouden de strijk ipv te strijken als we iets nodig hebben
Luna d’r kast hangt ook weer vol en ik dacht nog wel dat dat kind geen kleding meer had :shifty: (ik ben druk bezig alle te kleine kleren ertussen uit te vissen )
en ik baal eigenlijk best wel van m’n cyclus :oops: ik verlis gewoon nu nog steeds bloed weinig welliswaar maar met een 40+ cyclus is het na 3 dagen alweer over nu zit ik al op dag 7
Amy: leuke foto’s
Francis: lekekr wezen stappen dus :lol:
Gister zijn Gerard en ik lekker uiteten geweest, en dat was erg gezellig, ik heb zelfs een glaastje wijn gedronken
Meneer Groen we hebben een 4 gangen menu gegeten (zooo lekker)
en daarna zijn we weer naar mijn schoonzus gegaan want die vierde haar verjaardag en Luca was ook al bij haar. Gelukkig heeft luca het erg naar zijn zin gehad, hij was lekker vrolijk en gezellig. Om half 1 heeft hij zijn laatste voeding gehad en om half 6 kwam hij weer en toen pas om half 10 dus ik heb eindelijk een keer kunnen uitslapen, hij is zelfs tussendoor niet wakker geweest (wat echt een wonder is omdat hij altijd om 7 uur wakker is) Vanochtend is hij een uurtje wakker geweest en nu ligt hij heerlijk in zijn slaapzakje te slapen, en dat gaat erg goed, straks maar weer doen en dan hoeft hij misschien s’middags zijn pacco niet meer om :dance:
Noemi: het fitnessen gaat best goed al zeg ik het zelf :mrgreen: en het is ook wel gezellig. We zijn met 3 zwangeren en 3 niet zwanger, dus het is een klein groepje. En we kletsen ook nog tussendoor.
wat lekker dat Ray vannacht heeft doorgeslapen. :dance:
Francis: daarom heet je ook kletstante :lol: :lol:
lekker dat je weer normaal kan slapen, en fijn dat Marco er s’nachts gewoon weer is.
Angel: gelukkig heb je die pillen gevonden, nou hopen dat ze goed werken
En ik dacht dat ik vandaag veel strijkwerk had, ik ben ook ruim 2 uur bezig geweest (ik heb zo genoeg van dat strijken iedere week!)
Amy: wat een mazzel zeg! je krijgt er zoveel bij :dance:
Gewoon NIET strijken :mrgreen:
Karin :hug:
Hoop dat er voor jullie ook snel een brusje komt!
Heb je deze cyclus goed benut?
Angel, whahaha en jij maar nieuwe kleren blijven kopen voor Luna
Francis, hoe gaat het met de wiebeligheid?
Bigsby, heerlijk dat je zo genoten hebt!
Amy, heb de foto’s gezien (niet op je hyves, want dat heb ik niet). Leuk hoor! En dit kamertje vind ik mooier dan de vorige.
Joseetje, even die benauwdheid in de gaten houden hoor meid!
Hier kwam ons knulletje vannacht om 5u. Is ook doenbaar, maar wel ff wennen nadat hij bijna een hele week rond half 6 - 6u kwam.
Heb heel veel spierpijn in mijn rug/schouders. Denk dat het van een krampachtige lighouding is van het voeden 's nachts. Ga er nu op letten dat ik ontspannen lig ...
Heb weer foto’s geplaatst in ons sf!
Hallo
Nou morgen ga ik boodschappen doen en dinsdag begin ik met Sonja bakker, en ik had nog zo gedacht daar nooit aan mee te doen :?
Joseetje, een knuffel voor jou :hug:
Angel, Als jij de strijk van een jaar hebt gedaan wil ik niet weten wat jij de afgelopen 50 weken gedragen hebt :lol:
Bigsby, Lekker he ff er tussenuit, wij gaan over 2 weken een weekend naar de ouders van Marco en dan kunnen we ook ff de deur uit.
@francis wrote:
Angel, Als jij de strijk van een jaar hebt gedaan wil ik niet weten wat jij de afgelopen 50 weken gedragen hebt :lol:

jose; dikke knuf
wilde vandaag op werk gaan vertellen dat ik zwanger ben, lig ik nu op bed… :wall: gister nog steeds diarree en mijn spaghetti 's avonds uitgespuugd :sick:
gister mijn verjaardag gevierd, hoop dat ik niemand heb aangestoken, had 20 man over de vloer… :wall: :eh: :shifty:
Noemi: ja ik weet hoe jij over strijken denkt :mrgreen: maar ik wou dat ik niet hoefde te strijken maar je kunt het anders echt niet aan trekken. En die anti kreuk stand helpt echt niet voor die dingen, volgende keer rekening houden met winkelen :lol:
Die pijn in mijn rug/schouders en nek heb ik ook bij mij komt het wel door het voeden.
Jammer dat Ray weer zo vroeg kwam!
Francis: lekker dat je ook ff de deur uit gaat, wonen hun ver bij jullie vandaan?
En jij gaat aan de lijn :shock: is sporten niet genoeg???
Amy: nog gefeliciteerd!!! heb je het leuk gehad?
Jammer dat je nu ziek bent, je had je er vast zo op verheugd om het vandaag te vertellen :hug:
Luca heeft gisteravond om 22:30 zijn laatste voeding gehad en hij kwam om 5:00 uur pas weer, toen heeft hij 15 minuten gedronken (ja hij is een hele snelle drinker geworden) en weer lekker gaan slapen tot 7:30 toen wilde hij wat aandacht en om 8:30 wilde hij eten :mrgreen:
Straks gaan we weer naar CB om te wegen, ik ben heel benieuwd hoeveel hij deze week is aangekomen. Hopelijk blijft het nog een tijdje mooi weer want ik wilde lekker gaan lopen
Goedemorgen allemaal,
Stand op mijn eertse Sonja dag : met 172 m 69,5 kilo nou over 5 weken wil ik 5 kilo kwijt zijn hopen jullie mee :mrgreen:
Bigsby, Nee ik blijf hangen rond de 69 kilo en dat ben ik nu zat zeg maar…
Amy, Beterschap, nou moet ik nog langer opletten dat ik me niet verspreek :mrgreen:
Nou ik ga weer even verder, zit nu op mijn werk :mrgreen:
hihi ja francis als ik vandaag alles binnen hou ga ik morgenochtend werken, ben toch 's middags vrij :mrgreen: ivm nekplooimeting dus dan ga ik het morgen vertellen, hoef je je ook niet meer in te houden
monique ja het was heel gezellig ja, vooral omdat ook bijna iedereen tegeloijkertijd kwam en ik eigenlijk ruimte te kort had in huis :shifty:
heb flink wat centjes gekregen dus kan lekker kleding voor mezelf gaan kopen :dance:
Amy, balen dat je ziek bent! Hoop dat je snel opgeknapt bent.
Wel lekker dat je je nog goed voelde toen je je verjaardag vierde. En centjes krijgen is altijd erg handig!
Bigsby, ben benieuwd hoe het wegen is gegaan en of Luca goed is bijgekomen.
Francis, ik duim met je mee …
Ga nu lekker nog een stuk paasstol opeten :mrgreen:
@Noémi wrote:
Gewoon NIET strijken :mrgreen:
Karin :hug:
Hoop dat er voor jullie ook snel een brusje komt!
Heb je deze cyclus goed benut?
A
Hier kwam ons knulletje vannacht om 5u. Is ook doenbaar, maar wel ff wennen nadat hij bijna een hele week rond half 6 - 6u kwam.
Heb heel veel spierpijn in mijn rug/schouders. Denk dat het van een krampachtige lighouding is van het voeden 's nachts. Ga er nu op letten dat ik ontspannen lig ...
hihi het ging om new york dat wou ik ook :mrgreen: maar brusje ook hoor,
Francis: ik duim met je mee :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Amy: ga je daar zwangerschaps kleding van halen? of wacht je tot na de bevalling?
Luca is weer goed aangekomen, hij woog vorige week 5456 en nu 5660 :dance: Dus ondanks dat hij nu veel korter drinkt en ik hem niet meer dwing langer door te drinken komt hij nog steeds goed aan (al kun je dat volgende week meer zien aangezien ik er vrijdag pas mee begonnen ben :think: ) Ze hebben me aangeraden om als hij begint te miemelen hem te laten stoppen met drinken omdat hij dan aangeeft dat hij klaar is. Ze zeggen dat hij een hele snelle drinker is, wat ik natuurlijk al lang prima vind :mrgreen:
monique; ja wilde daar zwangerschapskleding van halen ja, heb nu toch nieuwe kleren nodig hihi niet dat ik dat anders niet kan kopen ofzo, maar je begrijpt me wel