@Karin1981 wrote:
hihi het ging om new york dat wou ik ook :mrgreen: maar brusje ook hoor,
Ooh :mrgreen:
Nouja, hopelijk komt het er alletwee dan snel

@Karin1981 wrote:
hihi het ging om new york dat wou ik ook :mrgreen: maar brusje ook hoor,
Amy: hahah ik snap je wel hoor, geld krijgen is toch lekker makkelijk!
Wanneer ga je winkelen?
denk komende zaterdag :mrgreen: heb nog een bon liggen van de H&M mama van 20% die voor 31-3 ingeleverd moet worden en met 150 euro ga ik denk ik wel een eindje komen, gewoon even slim winkelen
haha Amy natuurlijk moet het ook gelijk uitgegeven worden :mrgreen:
Bigsby, Luca is goed gegroeid, lekker hoor! En wel handig dat hij een snelle drinker is geworden :mrgreen: Kan je 's nachts ook sneller weer slapen, hihi.
Amy, volgende week zaterdag krijgen we dus kledingfoto’s te zien :mrgreen:
Hallo allemaal,
Nou ik heb besloten met het ontbijt een extra cracker te nemen ik viel om 10 bijna plat van de honger had geen trek maar echt honger en een heel leeg gevoel in mijn maag nou daar pas ik voor dus vanaf morgen een extra cracker :mrgreen:
Verder gaat het prima al blijf ik erbij dat je maar hele kleine hoeveel heden mag mijn lunch was een kom yoghurt met 2 lepels crusly :?
Vanovond weer naar de sportschool en dat word wat want na de sport heb ik altijd honger en nu moet ik het met een appel doen :mrgreen:
Francis, zorg maar dat je niet van je stokkie gaat als je zo weinig mag eten en dan gaat sporten!
@francis wrote:
Angel, Als jij de strijk van een jaar hebt gedaan wil ik niet weten wat jij de afgelopen 50 weken gedragen hebt :lol:
@francis wrote:Angel, Als jij de strijk van een jaar hebt gedaan wil ik niet weten wat jij de afgelopen 50 weken gedragen hebt :lol:
:mrgreen: :mrgreen:
hebben maar afgesproken dat we het nu echt een keer gaan bijhouden de strijk ipv te strijken als we iets nodig hebben :angel:
@Angel & Luna wrote:
@francis wrote:Angel, Als jij de strijk van een jaar hebt gedaan wil ik niet weten wat jij de afgelopen 50 weken gedragen hebt :lol:
:think: :eh:
@Amy82 wrote:@francis wrote:Angel, Als jij de strijk van een jaar hebt gedaan wil ik niet weten wat jij de afgelopen 50 weken gedragen hebt :lol:
@Angel & Luna wrote:
hebben maar afgesproken dat we het nu echt een keer gaan bijhouden de strijk ipv te strijken als we iets nodig hebben :angel:
ik weet niet wat jullie dachten en ik weet ook niet of ik het wel echt wil weten...........
:eh: :think:
@Amy82 wrote:
@Angel & Luna wrote:@francis wrote:Angel, Als jij de strijk van een jaar hebt gedaan wil ik niet weten wat jij de afgelopen 50 weken gedragen hebt :lol:
@Amy82 wrote:@francis wrote:Angel, Als jij de strijk van een jaar hebt gedaan wil ik niet weten wat jij de afgelopen 50 weken gedragen hebt :lol:
@Angel & Luna wrote:
ik weet niet wat jullie dachten en ik weet ook niet of ik het wel echt wil weten...........
:eh: :think:
:mrgreen:
Angel, Jij had van een jaar strijk liggen ik neem niet aan dat je voor 2 jaar kleding hebt dus had je dan al 50 weken het zelfde aan
ps, het was een geintje
:naughty: :sick: maar zo wakker ben ik niet joh daarom had ik zoiets van waar hebben die 2 het over :think: :eh:
en helaas zoveel kleding heb ik idd niet :lol:
Hihi, Angel streek toch als ze iets nodig had?
Dames, dames toch :mrgreen:
Hoewel … het zou wel gaaf zijn als je zoveel kleding had, gewoon elke dag wat nieuws, nooit wassen, nooit strijken … heerlijk :mrgreen:
Noemi: idd ik streek alleen de kleding die ik nodig had toch nog iemand die kan lezen
ja zou wel wat voor mij zijn elke dag wat nieuws en nooit mer hoeven strijken
is weer eens wat anders dan weggooi bordjes of bekertjes :lol: (NEE :naughty: wij doen alles netjes elke dag in de vaatwasser dus gewoon servies en bestek hier :P)
:lol:
Nou mijn eerste dagje Sonja zit erop, vanmorgen verging ik van de honger deed gewoon pijn in mijn maag :? maar goed de rest ging wel en met het avond eten mocht ik zlefs mee als ik gewent was :mrgreen:
Op naar dag 2…
Francis, hoop dat je het kan volhouden.
Geniet van de stopverf morgenochtend :silenced: :mrgreen:
Angel, ja, ik kan lezen :mrgreen:
Goh, zou wat zijn als je echt alles weggooi zou hebben …
Scheelt wel water en afwas :think:
Nee, zou toch niet zo lekker eten :mrgreen:
:lol:
een weggooi huis zou wel wat voor mij zijn :silenced: iedere 6 maanden ergens anders wonen ofzo :lol:
Whahaha, stel je voor zeg!
Heb je je nieuwe buren ondertussen al ontmoet?
He bah iedere 6 maanden je spullen pakken no way
Noemi: nee heb ze niet meer gezien :?
ben echt benieuwd wat er komt
Francis: oh ik vind verhuizen wel leuk :oops: