Joh, verhuizen? Alles is weggooi dan toch?
Ooh, mannetje heeft honger.
Ga voeden en dan slapen.
Trusten!
haha ja idd alles weggooien en weer opnieuw beginnen :thumbup:
denk alleen dat dat niet zo heel gezond zou zijn voor Luna elke 6 maanden nieuwe omgeving enzo :shifty:
Hoi allemaal, ik kreeg helemaal geen meldingen meer van reactie’s van hier.
Ik nog eerst heel dom denken dat er dan wel niks gepost zal zijn…
Kijk ik net toch voor de zekerheid even hier staat er zoveel bij inmiddels dat ik morgen eerst alles maar eens op het gemakkie ga lezen en dan reageer…
Voor nu slaap lekker en morgen gezond weer op!
BIB
:inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance:
:mrgreen:
Zoow, kom net bij de vk vandaan.
Gepraat over de bevalling en waar mijn angsten liggen.
Afgesproken dat ik daar waar kan bepaal wat er gebeurt.
Bij Thijmen kreeg ik weeenopwekkers, en hebben ze 2 uur lang dat opgevoerd terwijl ik al niet meer kon.
Daarna kreeg ik een ruggenprik.
We hebben nu afgesproken dat mochten weeenopwekkers nodig zijn, dat ze eerst een ruggenprik regelen :thumbup:
De angst voor de placenta, ja daar kunnen ze natuurlijk niks over zeggen.
Maar ze zullen er zijn om me er doorheen te slepen waren haar woorden.
Top, (hoop ook echt dat deze vk mijn bevalling doet
)
gewicht: niks bijgekomen.
bloeddruk: eerst 115/80 acceptabel maar voor mij wel hoor.
Dit was na het gesprekje over de bevalling…5 minuten later was de bloeddruk 120/65 :lol:
hartje klopte weer prima.
Ze moest wel even goed voelen hoe die kleine lag, ze dacht eerst een hoofdje boven te voelen.
Maar toen ze beneden voelde, voelde ze daar duidelijk een een hoofdje.
Ik hoop maar dat ze het goed gevoeld heeft, want een stuitbevalling zie ik echt niet zitten :shifty:
Kleine was trouwens al wel ingedaald.
Francis": het is een honger je maar uit dieet, het schijnt goed te werken maar je mag maar heel weinig eten op een dag, een collega had dat dieet ook!
Noemi: dat is erg lekker ja, snel weer slapen :lol:
Angel: ook nooit meer schoonmaken, gewoon verhuizen :lol: :lol:
Joseetje: fijn dat alles goed is,
Lekker dat je over je angsten hebt kunnen praten, en zo te horen had je daar een goede vk voor, hopelijk is zij ook bij jou bevalling aanwezig
Hallo allemaal,
Ik ben vandaag een stuk minder hongerig dan gisteren mocht vanmiddag 3 volkoren crackers en dat was goed te doen. Bij de warme maaltijd moet ik zelfs meer als wat ik normaal eet dus dat was wel grappig.
Bigsby, Ja de avondmaaltijd is veel maar vooral in de ochtend is het weinig :?
Joseetje, wat fijn he zo’n goed gesprek dat lucht op…
francis; 2e dag sonja, gogogo!!! :mrgreen:
jose; fijn dat dat gesprek zo opluchte! Hoop voor je dat deze vk je bevalling gaat doen!
Ik ben net terug van de nekplooimeting :inlove: :inlove: :inlove: ooooooooooohhh wat geweldig die echo, je zag alles al zo goed, handjes, voetjes, knietjes, beentjes, hersenhelften, en belangrijk een kloppend hartje :inlove: :inlove: :inlove: beebje was beetje eigenwijs want het wilde niet goed liggen (heeft het van mama hihi) en het lag ook steeds te slapen (ook van mama hihi)! :inlove: dus moet maar keer flink hoesten en toen werd het wakker :inlove: Maar kans op kindje met Downsyndroom is slechts 1 op 18000 dus dat is allemaal ok
Hebben overigens ook eindelijk uitslag chromosonenonderzoek gehad, maar dat was allemaal goed, niks mis mee Maar daar was ik ook niet bang voor!
En daarna naar het gemeentehuis, want Alex moest het kindje natuurlijk nog erkennen, dat hij de papa is
Zal strakjes de echo in het sf zetten!
:inlove: :inlove: :inlove:
Joseetje, ik hoop dat je eigen vk de bevalling doet.
En super dat je alles hebt kunnen bespreken. Nu dus aftellen tot de bevalling!
Francis, lekker dat je meer mocht eten vandaag. Zo een dieet zou echt niets voor mij zijn.
Amy, jaaaaaa, super zeg! Ben heel benieuwd naar de echo’s!
Hier is vandaag weer iemand langsgekomen van het cb. Ons mannetje weegt nu 5360 gram :shock:
Ze vond het een flinke, maar erg mooie jongen :inlove:
hoi hoi
zo vandaag wezen zwemmen was wel lekker
Monique: hmm nooit meer schoonmaken dat zou wel erg lekker zijn hahahahaha
Joseetje: fijn dat je zo’n goed gesprek hebt gehad
Amy: fijn dat de echo weer helemaal goed was :thumbup:
Francis: heel goed dag 2 alweer :thumbup: het zou ook niks voor mij zijn maar wie weet doe ik dat straks ook als het er niet snel afgaat :?
Amy: ohhhh ik ben benieuwd naar de foto’s :mrgreen:
Fijn dat je een mooie echt hebt gehad :dance:
Noemi: wat een leuk compliment :mrgreen:
En wat is hij goed gegroeit zeg!!
Angel: lijkt mij ook heerlijk, niet meer schoonmaken :lol:
niet meer wassen :lol:
Ik hang vandaag een beetje op de bank, ik voel me niet zo heel lekker eigenlijk (gister ook al niet) ik heb het zoooo koud en volgens mij heb ik ook koorts :roll:
:wall: :wall: oja stom stom stom de foto’s
als m’n hoofd niet vast zat…
oh ik heb iets vreemds nu met m’n cyclus :shifty: misschien dat 1 van jullie het herkent :think:
ik heb het 7 dagen gehad gisteren was het gewoon helemaal weg en vanacht had ik weer bloed verlies :eh:
was wel na het klussen maar ik ken dat alleen als je zwanger ben niet zomaar :shifty: :eh:
oja ik heb de buren weer heel vluchtig gezien :? word tijd dat ik ze eens goed ga zien ben wel nieuwsgierig
staat al een hoop “rommel” in het huis dus moet ze nu toch elk moment een keer zien lijkt mij :think:
Angel: hmmmm het komt mij niet bekent voor :think:
Zet je stoel voor het raam en kijk naar de geraniums :lol: :lol:
Angel, anders gewoon eens aanbellen? En je voorstellen als ze opendoen?
En ik ken herken het niet van je cyclus.
Bigsby, ja, vind dat hij een beetje te goed is aangekomen …
Zoveel als hij vlak na de geboorte is afgevallen, zo veel komt hij nu weer bij. Maar ze zeggen dat het geen kwaad kan. Nou, hoop het maar!
Wil geen dikkerdje :oops:
Hmm, balen dat je je niet lekker voelt. Heb je je eigen temp al eens gemeten?
@bigsby wrote:
Angel: hmmmm het komt mij niet bekent voor :think:
Zet je stoel voor het raam en kijk naar de geraniums :lol: :lol:
heb het te druk voor geraniums

@Noémi wrote:
ja, vind dat hij een beetje te goed is aangekomen …
Zoveel als hij vlak na de geboorte is afgevallen, zo veel komt hij nu weer bij. Maar ze zeggen dat het geen kwaad kan. Nou, hoop het maar!
Wil geen dikkerdje :oops:
Hmm, balen dat je je niet lekker voelt. Heb je je eigen temp al eens gemeten?
kan geen kwaad hoor :wink:
Luna groeit nu heel hard en komt verder niet aan dus nu verliest ze dat "babyvet" + 1e jaar eten ze zich heel vol en daarna mag je blij zijn als ze iets eten :shifty: :oops:
Ja, ze zeggen idd dat het geen kwaad kan. Nou, dat geloven we maar dan.
Angel, is het zo erg? Wil Luna niet of niet veel meer eten?
oja francis, je kan het er nu ook met A over hebben, heb het op het werk verteld, iedereen vond het hartstikke leuk!
check sf!!!
Amy, ik heb de echo’s gezien. Echt super :inlove:
Noemi: nu komt het langzaam aan weer maar zitten echt dagen bij dat ze naar d’r bord kijkt en zegt hoef ik nie!! en dan mag je vlug zijn anders ligt zo het bord met eten op de grond :twisted: