Jeetje, die Luna toch!
En zijn dat dan dingen die ze normaal wel eet? Of is het dan iets nieuws?
ook dingen die ze normaal wel eet :?
dan heeft ze dus gewoon geen honger :?
Nee, ok, dan heeft ze idd geen honger. Nou, dan niet zou ik denken. Ze zal toch wel beginnen eten als ze wel honger heeft …
Maargoed, snap wel dat het niet fijn is om zoiets te zien/mee te maken. Je hebt toch liever dat ze gewoon haar dagelijkse portie eet.
oh ik maak mij er niet zo druk om hoor verplicht haar ook niet om te eten
nu is ze ook weer zonder eten naar bed maar komt nu meer doordat ze te moe is volgens mij dus zal wel weer een boterham worden later vanavond :shifty: (of gewoon lekker doorslapen )
Haha, hoop op het laatste voor je!
Hoe komt het dan dat ze zo moe is? Van de psz?
nee ze zit volgens mij op het moment in een groeispurt of hoe heet dat…?
en dan slaapt ze overdag en dat vertikte ze vandaag dus gewoon :twisted:
en dan valt madam dus in slaap precies als ik het eten klaar heb :twisted: (gebeurd dus vaker…)
hallo
angel; haha luna lekker in de peuter pubertijd of hoe dat mag heten!?
francis: goed hoor sonja bakkeren heb ik ook een tijdje gedaan ben toen in 11 weken bijna 15 kg kwijt geraakt zit er helaas ook wel weer aan nu
maar als je honger of trek hebt tussendoor kan je dus gewoon meer fruit eten he dat is toegestaan van sonja :shock: :lol:
amy : leuk he die echo s ik keek er ook altijd zo naar uit
ik heb er dan ook meer dan gemiddeld gehad dat wa wel mazzel toen
noemi: eline gaat ook hard met haar gewicht hoor de cb mevrouw had ook gezegd dat ze niet meer mocht dan 180 cc nu de komende tijd.
maar nu is ze de laatste paar dagen zo ontevreden en is ze steeds om 5 uur wakker terwijl ze normaal doorslaapt tot een uur of 7
we gaan toch maar proberen om der avond fles maar wat meer te maken want ze wordt echt schreeuwend van de honger wakker dan.
zo zielig vind ik dat
morgen weer een hele dag naar t kdv
is ze hoop ik donderdag niet weer helemaal van slag af
hoe lang meten kinderen aan een nieuw iets wennne weet iemand dat ?
of verschilt dat per kind ??
nou ik ga ff voeding maken en hopen dat ze vannacht een beetje door tukt.
fijne avond
gr loessie
Noemi: Ik heb niet mijn temp. opgenomen, ik had het steen koud en voelde veel warmer dan normaal, dat zegt genoeg voor mij!
Geef hem maar wat minder voeding, straks gaat hij Luca nog inhalen :mrgreen:
Angel: hmmmm :think: dan maar geduld hebben :mrgreen:
Loessie: ik zou haar ook wat meer geven hoor, het is ook zo zielig dat je weet dat ze honger heeft!
Ik denk dat het wennen voor ieder kind verschillend is, maar baby’s zijn nog zo flexibel dus dat zal vast snel zijn.
Hebben jullie tegen 4 uur ook die onweer gehoord? het ging echt hard, Luca was gelijk wakker om te eten (toeval??)
Hij heeft vannacht voor het eerst ook zonder pacco geslapen, het ging best goed hij slaapt alleen wat minder snel in.
@bigsby wrote:
Hebben jullie tegen 4 uur ook die onweer gehoord? het ging echt hard, Luca was gelijk wakker om te eten (toeval??)
Hij heeft vannacht voor het eerst ook zonder pacco geslapen, het ging best goed hij slaapt alleen wat minder snel in.
erwin zei ook al dat het vannacht vreselijk tekeer is gegaan maar ik heb niks gehoord, lag echt in coma geloof ik.
na zoveel slechte nachten (yara krijgt tandjes) heb ik geslapen van 22.15 tot 7!!!
En yara dus ook

Heerlijk.
Loessie, ik geef bv, dus kan niet zien hoeveel cc hij drinkt.
Maar ze zeiden dat hij het goed doet, dus daar ga ik maar vanuit dan …
En als Eline nu 's nachts niet meer doorslaapt, zou ik haar juist 's avonds meer geven en overdag wat minder.
Esther, jeetje, nu al tandjes? Is dat de normale tijd? (heb geen idee, vandaar mijn vraag). Wel lekker dat jullie vannacht weer een keer goed geslapen hebben!
Bigsby, nee, heb niets gehoord van onweer. Enkel heel harde wind!
En het zou toch wel erg zijn als mijn mannetje Luca gaat inhalen … Luca is ouder! :shock:
Angel, zou het helpen als Luna eerder eten krijgt? Maar dan moet je natuurlijk apart koken :think:
@Noémi wrote:
Esther, jeetje, nu al tandjes? Is dat de normale tijd? (heb geen idee, vandaar mijn vraag). Wel lekker dat jullie vannacht weer een keer goed geslapen hebben!
5 maand is wel vroeg hoor, maar noa had ook met 5 maand en 1 week haar eerste tand erdoor, dus ik zat het al in de gaten te houden.
ik voel 2 harde randjes onderin, maar die zijn nog net niet door het velletje heen (au)
Esther, lijkt me idd pijnlijk tandjes krijgen. Bah!
Hoop dat ze er niet te veel last van heeft.
Loessie: idd peuter pubertijd :lol: word er af en toe gek van :shifty:
Monique: niks gehoord m’n ouders zeiden wel dat het behoorlijk rot weer was vannacht maar ik heb er heerlijk doorheen geslapen :lol:
Noemi: nog eerder is geen doen denk ik :think: ik eet al om 17.00 met haar
ze moet gewoon overdag even een tukje doen (nu ligt ze ook op bed :dance: )
Esther: hoop dat ze niet teveel pijn heeft van de tandjes
zo ik heb de nieuwe buren gezien ze hebben een dochtertje ik schat dat ze een jaar of 5 is
ik heb ze niet gesproken maar zag dat die man druk aan het witten was in de keuken :lol:
oh morgen mag ik naar de dokter :dance: m’n knie doet auw van het zwemmen hahahahahahaha (heb ik weer word ik sportief raak ik geblesseerd :wall: )
Angel, nou heb je de buren in ieder geval al gezien. Nu nog spreken :mrgreen:
Wel leuk dat ze ook een dochtertje hebben! Kunnen Luna en zij later misschien beetje samen buiten spelen.
Super dat ze nu haar middagdutje doet! Hoop dat ze vanavond wakker blijft tijdens het avondeten.
Goed dat je naar de dokter kan. Hoop dat het niet een te erge blessure is, zodat je wel lekker kan doorsporten.
Heb jij al eens het Sonja dieet geprobeerd? Is dat misschien niets voor je om nog extra af te vallen?
Noemi: ja ik heb het sonja dieet geprobeerd :lol:
ik vond het heel moeilijk vol te houden sávonds zocht ik alle kasten af omdat ik honger had :oops:
ik heb zitten denken weer sonja te doen maar dan het "mannen"dieet (die mogen iets meer )
meeste pijn is al uit m’n knie weer gelukkig en heb vandaag ook gewoon gesport hoor wel met pijn (nu maar hopen dat dat geen kwaad kon :shifty: )
misschien is het wel gewoon roest dat vrij komt :lol::lol::lol:
ik hoop ook dat Luna straks weer wakker is want voorlopig heeft ze het erg naar haar zin in bed :roll: (ze was er ff uit en ligt er nu weer in…)
oh ze roept me
Esther: jeetje wat lang zeg :shock: wat heerlijk!
Krijgt Yara nu al tandjes? nou daar ben je klaar mee :roll:
Angel: Balen dat je last van je knie hebt, komt omdat je zo fanatiek ineens bent :lol:
@bigsby wrote:
Angel: Balen dat je last van je knie hebt, komt omdat je zo fanatiek ineens bent:lol:
ja denk het ook zal vast roest zijn wat los komt hahahahahaha
Lieve allemaal,
Ik ben er zelf nog helemaal beduusd van maar er is vandaag bloedgeprikt… en…
IK BEN ZWANGER!!!
Ik kan het nog niet helemaal bevatten… ben blij en onzeker… maar dat komt vast wel goed allemaal… toch?
Vanavond reageer ik effe terug op jullie berichtjes… moet zo naar de fysio maar moest het gewoon even kwijt aan jullie!
Sterrenmama: gefeliciteerd :dance:
Sterrenmama, gefeliciteerd!