wow Sterrenmama, supernieuws!! gefeliciteerd!!!
Sterrenmama: ohhhhh gefeliciteerd!!
En dit keer moeten ze je heel goed in de gaten gaan houden zodat jij ook eindelijk een gezond kindje in je armen mag houden
Angel: ff goed doorsmeren
Heb niet echt bijgelezen, wilde even laten weten dat het hier goed gaat!
Amy, super dat het goed was bij de vk.
Monique, ja, ik voed weer op één borst, helaas is komt er weer niet meer dan één druppel uit de andere, maar Amayra doet het er (net als Elliott destijds) super op. Ze is maar één dagje afgevallen en was eergisteren alweer boven haar geboortegewicht!
Ejb: wat fijn dat het met een borst ook goed gaat, dan zal die ook wel constant vol zitten :think: ?
Sterre: gefeliciteerd! wat een super nieuws! Nu ga ik hard duimen dat alles goed mag blijven gaan.
Sorry dames, ben heel weinig op kok de laatste tijd. Heb het veel te druk. Vraaag me ok af of ik nog wle moet blijven komen, maar dat vind ik nog een lastig besluit. Maar in ieder geval welgemeende excuses.
Vandaag bij de Vk geweest. alles was goed. Alweer 18 weken! Bijna de helft.
Hellen, gaat hard zeg, alweer 18 weekjes!
Ga je het geslacht willen weten?
En gewoon komen wanneer je zin hebt, vind het wel fijn om af en toe iets te horen + ben benieuwd naar het ukkie in je buik.
EJ, super dat Amayra het zo goed doet!
Angel, nou, ik zou dan het mannendieet gaan proberen. Alle beetjes helpen toch?
Hallo allemaal,
Nou het si al mijn 4 e dag Sonja en het gaat best goed eigenlijk ik pas af en toe een stukje fruit extra maar dat mag en ook sla mag je altijd dus al ik echt honger heb dan pak ik een bak sla :mrgreen:
Chayenne haar aardbeienvlek trekt al helemaal weg :dance: hij wordt al helemaal wit van binnenuit :dance:
Angel, Als je nou het vrouwen dieet doet met heel veel sla in je koelkast voor al je trek krijgt? Ik steun je wel
Noemi, Wat een leuke foto’s van in bad zeg!
Sterremama, Gefeliciteerd zeg :dance:
Bigsby, Van jou ook leuke foto’s voorbij zien komen zeg
Francis: sla…ben geen konijn :shifty:
maar ik ben vandaag bij de boer gehaald en heb weer heel veel fruit en groente in huis :thumbup:
vanmorgen bij de dokter geweest en ik mag niet meer zo fanatiek zwemmen 8) ik moet wat rustiger aan doen…
verder gaat hier alles lekker heb het alleen heel druk loop me benen uit m’n lijf
Luna naar school brengen, sporten, boodschappen enz enz enz enz
ben ook maar weer begonnen met (ojee hoe heten die dingen ook alweer :doh: ) eisprong testen :lol: ben het ff helemaal kwijt :oops:
Luna, haha, ovulatietesten . Hoeveel ben je nu afgevallen (loop een beetje achter :oops: )?
Ejb: ja :lol: die dingen
ik ben nog maar 4 kilo kwijt moet er nog 6… gaat niet zo hard… ik schommel heel erg
Maar toch al 4 kilo eraf, dat is toch positief :thumbup: ! Natuurlijk is het fijner wanneer het sneller gaat, maar je bent op de goede weg :-* .
Ejb: ja dankje idd ik ben op de goede weg maar gaat mij niet snel genoeg ok ook wel eigenschuld natuurlijk :oops:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH de buren hebben ren grage kids (ok altijd leuk natuurlijk in een leeg huis maar pfffffffffff wat een herrie :shifty: ) moest ff gillen hoor :oops:
nu maar hopen dat ze dat dalijk niet doen als ze er wonen hebben we dalijk datzelfde gezeik als hun ook de trap niet bedekken…
Wie weet hoor je het niet meer zo als alle meubels erin staan? :think:
goeiemorgen
zo vandaag lekker uitgeslapen Luna had het blijkbaar ook nodig
die heb ik om 9.30 lekker bij mij in bed gehaald hebben we samen even de teletubbies gekeken :lol:
Noemi: ja ik hoop het ach 1 ding scheelt 21.30 gingen ze weg
zo gisteren een hoop plantjes voor de tuin gehaald weer strakjes even in de aarde zetten en hard hopen dat het niet meer gaat vriezen
Angel, jij begint dus al met de lente naar de tuin te brengen :mrgreen:
Hoop ook dat het niet meer gaat vriezen voor je nieuwe plantjes!
Luna heeft goed geslapen zeg, ze moest zeker even de schade inhalen.
Hier ook een goede nacht, van 1u tot 6.45u en dan van 8u tot 10.45u. Heerlijk, beetje bijgeslapen, maar ben nog wel steeds moe.
Moet zo maar eens even gaan stofzuigen …
Hellen: 18 weken alweer :shock: dat gaat echt hard!
Angel: hopelijk maken de nieuwe buren niet altijd zo’n herrie
Leuk nieuwe plantjes voor in de tuin, ze zeggen wel dat het volgende week een stuk kouder gaat worden :think:
Noemi: ohh wat heerlijk zo’n nacht :dance:
Mijn nacht was niet echt wat je noemt leuk we waren gisteravond naar een bespreking van een vrijgezellen feest geweest, en Luca was erg wakker en heel gezellig. Maar om 22:30 heeft hij zijn laatste voeding gehad en om 1:30 was hij er al weer, en om 3:00 en om 4:30 en tel zo maar iedere anderhalf uur door :? Ik ben nu ook echt verrot moe, al heb ik vanmiddag wel ff gelegen toen we thuis kwamen.
Vanmorgen is onze eerste les babymassage begonnen, het was wel gezellig en luca vond het ook wel leuk. Maar we hadden er ook wat brullers tussen zitten die het allemaal niet zo leuk vonden, misschien moeten ze ff wennen
Morgenochtend moet ik weer naar fitness, en morgenmiddag gaan we foto’s laten maken bij V&D, die krijgen we gratis :lol: en daarna gaan we door naar Haarlem voor een verjaardag (beetje ver maar goed)Dus hopelijk slaap ik (en Luca) vannacht wel heel goed
Bigsby, jeetje dat moet idd een vermoeiende nacht zijn geweest
Wel fijn dat jullie met z’n tweetjes zo genoten hebben van de babymassage!
Ben benieuwd naar de V&D foto’s!
ik had een rustig dagje gepland en het is echt alles behalve rustig geweest :wall:
weer de hele dag op stap geweest plantjes in de tuin gezet hoop troep weer gekocht :lol:
morgen ook weer een drukke dag want dan is het aarde in de recklame bij karwei
Noemi: ja idd ik probeer de lente in de tuin te halen
Luna heeft lekker de hele dag in de tuin gespeeld hahaha is echt niet eruit te slaan :eh:
Ik heb me de afgelopen dagen niet zo goed gevoelt, dus ben ik een paar dagen al om 8 uur naar bed gegaan en heeft Gerard mij alleen wakker gemaakt om te voeden. Gister leek het beter te gaan maar vandaag voel ik me nog beroerder. Ik krijg bijna geen eten binnen, het smaakt me niet en ik word er heel misselijk van en ga kokhalsen.
Gerard komt pas laat thuis maar ik ga zo mooi weer naar bed en ga misschien nog ff lezen en daarna snel slapen, hopelijk voel ik me morgen weer beter want eigenlijk heb ik een hele drukke dag :think: