1e kw 07 | nog 3 te gaan, 5 zwanger en 15* geboren deel 29

zwanger :silenced: :wink: 8) :mrgreen:

Angel, jij???

:lol: nee ik niet

Gister leek het beter te gaan maar vandaag voel ik me nog beroerder. Ik krijg bijna geen eten binnen, het smaakt me niet en ik word er heel misselijk van en ga kokhalsen.

Nee, lijkt me meer griep :mrgreen:

ja dat kan ook :wink:

We zullen het haar zelf laten zeggen … :mrgreen:

ja hopen maar dat ze snel is opgeknapt :hug:

haha ik weet 100 % zeker dat ik niet zwanger ben, en hat zou niet best zijn als dat al wel zo zou zijn. Mijn bekkenbodem is nog steeds gestresst. Ik dacht gister aan buikgriep maar ik hoefde niet vaak naar de wc dus dat is het ook niet, maar ik heb wel koorts mijn buik is van slag en :sick:

Klaag klaag!!!

mag wel ff hé :lol:

Monique tuurlijk mag je even klagen :hug:

Ach Bigsby, beetje plagen moet kunnen toch? :mrgreen:

Wel balen dat je je niet lekker voelt. Hopelijk knap je snel op (moet wel natuurlijk als je vandaag naar een verjaardag in Haarlem moet).

Veel plezier bij de fotoshoot van V&D, hoop dat Luca zijn best doet als volleerd model :mrgreen:

Noemi; plagen mag altijd :lol:

Zoals je ziet zijn we niet naar Haarlem gegaan, we hebben wel foto’s laten maken. Luca was bijna de hele middag op dus toen we daar aankwamen was hij wel een beetje moe maar hij heeft het heel goed gedaan. Over 2 weken mogen we de foto’s bekijken!

Ben benieuwd naar het resultaat!

Ik ook :mrgreen:

Moet ik later alleen ff aan Gerard vragen of hij ze op zijn werk wil inscannen, al ga ik er vanuit dat hij ze ook op ons familie forum wil zetten :think:

Hallo allemaal.

Ik ben gister naar tae bo les gegaan maar dat is fckng zwaar zeg :silenced: Ik heb nu spierpijn van heb ik jou daar :mrgreen:

Maar goed het was wel leuk. :mrgreen:

Ik keek vanmorgen op de weegschaal en ik ben al 2 kilo kwijt :dance:

Bigsby, Nou ik hoop dat je snel weer opknapt :hug:

Angel. En heb je je buren al een hand gegeven?

@francis wrote:

Angel. En heb je je buren al een hand gegeven?

nee maar Luna heeft wel naar ze gezwaaid :lol: en ik ook even :wink: zag 3 kinderen allemaal meisjes misschien zijn er nog meer kids :shifty:

ik vind de buurman wel een beetje “eng” eruit zien :silenced:

Nou Angel een enge buurman is beter dan een die alleen maar herrie loopt te maken :mrgreen:

Francis: wat fijn dat je al 2 kilo kwijt bent :dance:

Weinig eten helpt wel goed :smiley:

Angel: Misschien kan Luna nu met de buurkinderen spelen?

Gisteravond heeft Luca de hele avond geslapen en vannacht heeft hij er zelfs 6 uurtjes tussen laten zitten (hij kwam om 4:30 uur) maar om 5 uur was hij dus wakker :wall: en dat is hij gebleven tot vannochtend, daarna heb ik hem maar naast me laten liggen toen hij weer in slaap viel zodat ik ook nog ff rustig kon liggen.

francis; beter van die 2 kilo :dance:

angel; fotooooooooooooooooooo van buurman :mrgreen: nee hoor grapje. hoop dat ie uiteindelijk minder eng is dan ie er uit ziet…

bigsby; balen dat Luca zo slecht slaapt :frowning:

hoe is het eigenlijk met Gerdy? :think:

ik zit op de 14 weken, joepie! Gister flink wat kleren gekocht :oops: wel wat boven mijn budget uitgegaan maar ja, alex was het er mee eens dat ik wel wat moest hebben en niet steeds in hetzelfde moet lopen :mrgreen:

oja dat wilde ik nog vragen.

wat voor kolf (handmatig, electrisch), welk merk hebben jullie? en hoe bevalt deze? en huren jullie die of gekocht? en wanneer hebben jullie die aangeschaft?

Amy: 14 weken :dance: :dance: het gaat hard hé?

Ik heb een dubbele Medela (electrisch )bij de thuiszorg winkel gekocht voor € 130 geloof ik, onze kraamhulp had deze aangeraden want ze vind de Avent maar niks! (ik vind hem heel goed werken, alleen ik gebruik hem enkel anders krijg ik zo’n lamme arm van beide vast houden) Gerard heeft hem dus in de eerste week al gekocht want zij vond dat als je de kleine al vroeg genoeg een flesje geeft dat hij/zij er al gelijk aan went. En het is voor Hubbie ook leuk om 1x keer in de week een flesje te geven.

En ik heb ondertussen ook al een lekkere voorraad in de vriezer liggen omdat ik iedere ochtend kolf.