1e kw 07 | nog 3 te gaan, 5 zwanger en 15* geboren deel 29

geef jij dan bv via de fles zeg maar? :think: of ook gewoon aan de borst?

Amy: ik had de handkolf van avent goed ding maar als je zoals mij elke voeding moet kolven is dat alles behalve handig (voor enkele voedingen of voorraadje vond ik hem wel goed) deze had ik tijdens de zwangerschap aangeschaft

en de electrische van medela (enkel) beviel mij ook goed deze had ik gekocht toen de bv mislukte

dus ik raad eigenlijk aan een electrische te nemen als de bv mislukt wat niet te hopen is maar je toch voldoende melk aanmaakt om te kolven is de handkolf geen doen :wink:

Ik heb de handkolf van avent. Erg handig en alles van avent past op elkaar, dus dat is heel makkelijk.

Maar ik zou voorlopig nog geen kolf aanschaffen, zou wachten tot je bevallen bent. In het ergste geval kan je er eentje huren en dan kan je er nog altijd eentje kopen.

Angel, ooh een enge buurman :?

En 3 meiden, leuk, hopelijk kunnen ze leuk met Luna spelen.

Bigsby, Luca heeft vannacht dus heel goed geslapen, heerlijk hoor!

Wel minder dat hij dan vanmorgen zo lang wakker was.

Francis, hoe gaat het met de spierpijn?

En super dat je al 2 kilo kwijt bent!!

noémi; ja wilde toch pas na de bevalling een aanschaffen, want je hoort en lees dat het het verstandigste is geloof ik… maar vanwege hygiëne kan je er toch beter niet een huren, maar kopen? :think:

Amy, Als je een kolf huurt huur je een electrische dan is alles wat met melk in aanraking komt wegwerp :thumbup: zo werk het is het ziekenhuis ook. De thuiszorg winkel zit vlak achter het metro station :stuck_out_tongue: (als die inmiddels niet verhuist is :mrgreen:

Amy: ik kolf 1x per dag puur voor een voorraad, en ik heb al een hele lade vol liggen :dance:

En verder geef ik minstens 7x per dag de borst.

Ik heb de kolf ook pas na de bevalling aangeschaft hoor, eerst ff afgewacht hoe de bv ging lopen en die liep vanaf het begin al heel goed.

Noemi: tja wat moet ik daarop zeggen, hij heeft even goed geslapen maar vanaf 5 uur niet meer, dus dat noem ik niet echt goed. Ik ga hem vanavond maar wat meer ophouden zodat hij vannacht niet weer een wakker moment heeft. Hij is ook al de hele ochtend op geweest en hij heeft de hele middag geslapen. Behalve dat hij om de 2 uur wil eten, dus mischien hebben we een regeldag? Hij is nu lekker wakker dus ff kijken hoelang ik het kan rekken :mrgreen:

Hoe gaat het met jou en Ray?

Oja Gerard is nu ook ziek, het begon vanmiddag ineens, hij spuugt de hele boel bij elkaar dus ik mag nu niet meer ziek zijn want iemand moet nu voor de kleine man zorgen!

Monique: beterschap :hug:

Goedemorgen allemaal :mrgreen:

Ik zit weer lekker op mijn werk nog 2 uur en het zit er al weer op.

Vanavond krijgen we gezellig bezoek van een oud collega van me en zijn vrouw en daarvoor moet Brian naar zwemles dus een drukke dag.

Bigsby, Hoe gaat het nu met Gerard?

mogguh

heb niks te melden eigenlijk

dus…

zwaai :lol:

Francis, zeker druk, maar vast wel heel erg gezellig allemaal!

Angel, hoi :mrgreen:

Bigsby, beterschap voor Gerard. Ben jij wel weer helemaal beter of toch nog niet?

Hoi,

Francis: lekker zo’n kort dagje!

Gerard zit nu ziek thuis :cry:

Ik ben net naar CB geweest om Luca te wegen, maar hij is afgevallen.

Vorige week woog hij 5660 en nu 5605 :?

hoi hoi

zo ik ben alweer lekker druk geweest vandaag

net even een uurtje bij m’n ouders gesport hebben meerdere apparaten nu :lol: (misschien volgende week alweer meer :shifty: )

Monique: balen dat Gerard zo ziek is :hug:

en vreemd dat Luca is afgevallen is hij ziek geweest? misschien is hij volgende week wel weer zwaarder :pray: (weeg jij elke week?)

Francis: fijn zo’n kort dagje werken

Noemi: ach ik voel me wel weer wat beter maar nog niet helemaal, maarja ik moet toch doorgaan hé

Angel: ja ik vind het ook vreemd want ik heb niet het idee dat hij zo slecht gedronken heeft :think: en hij is niet ziek geweest, hij is gewoon vrolijk, alert en poept en plast gewoon :think:

En ja ik weeg elke week, vorige week was hij 200 gram aangekomen

hola

hier vandaag voor vaccinaties voor mezelf geweest jeeh das echt geen pretje zeg

weet nu wat eline mee moet maken en dan moet ze nog 2 keer :cry:

amy: als je nog een borstkolf wil ik heb er nog een staan

van avent een hand kolf!

t is een heel pakket dus als je met de tijd eentje nodig hebt dan roep je maar!

francis :hou vol he bij mij vlogen de kilos eraf de eerste 2 weken

maarja ik had en heb er een stuk meer te verliezen dan jij :oops:

monique : zou me toch niet te veel zorgen om maken dat luca is afgevallen hoor als hij verder alles goed blijft doen!!

wij grote mensen hebben ook wel is schommelingen in ons lijf die niet te verklaren zijn.

verder weinig te melden

heb nog erg last van me keel en heb zin in me vakantie maar is pas over 1.5 maand

gr loessie

Hoi allemaal,

Ben even uit de roulatie geweest omdat ik veel bij mijn ouders was.

Mijn moeder heeft een ongeluk gehad en beide onderbenen en voeten gebroken!

Ze was al afhankelijk van rollator en rolstoel door haar ziekte en nu is ze dus helemaal afhankelijk van derden!

Verder gaat het met mij heel goed, kan nog steedsniet geloven dat ik zwanger ben.

Het is gelukkig wel zo, de bloedtest liegt niet, maar heb voor mezelf toch ook nog maar een test gedaan, gewoon voor de leuk :oops: :lol:

Verder wens ik alle zieken beterschap!!!

Sterrenmama: beterschap / sterkte voor je moeder :hug:

Loessie: Lekker dat je bijna vakantie hebt :dance:

Prikjes zijn idd geen pretje, als wij dat al niet vinden…

Sterre… wat erg voor je moeder zeg :hug:

De test is heeel duidelijk hoor, heb je al met de gyn gebeld? wanneer mag je langskomen?

:? ik heb weer wat hoor

ik heb bultjes in m’n linker oksel die behoorlijk zeer doen :twisted: en kan pas donderdag naar de huisarts… tenminste ik heb vanmorgen voor Luna een afspraak gemaakt en die kan pas donderdag terecht dus dan laat ik het ook meteen even nakijken

@bigsby wrote:

Sterre… wat erg voor je moeder zeg :hug:

De test is heeel duidelijk hoor, heb je al met de gyn gebeld? wanneer mag je langskomen?

Heb al een intake gesprek gehad en volgende week donderdag moet ik terugkomen! En dan gaan ze ook een echo maken!

Angel: wat raar zeg! kun je donderdag pas terecht? tegen die tijd zijn ze vast wel weer weg :pray:

Sterrenmamma: fijn dat je de intake al zo vroeg hebt gehad, laat ze je maar goed en vaak in de gaten houden!