1e kw 07 | nog 3 te gaan, 5 zwanger en 15* geboren deel 29

Monique: donderdag is voor Luna omdat ze veel hoest en verder geen zieke indruk maakt en dus niet echt haast heeft dacht ik dan laat ik die bobbeltjes even nakijken

maar ik heb vanmorgen weer gebeld en mag gelukkig vandaag om 11 uur wel met veel pijn en moeite die afspraak kunnen krijgen :roll:

maar trek het niet meer als ik gewoon m’n arm laat hangen is het al gevoelig :? en vanacht als ik op m’n rechter zij ging liggen en dus m’n linkerarm op m’n lichaam liet liggen verging ik van de pijn

:dance: ik mag morgen weer naar de dokter :wall:

zat/zit een abces :twisted: leuk oksels scheren… :x

en nu heb ik een snee in m’n oksel :lol:

@Angel & Luna wrote:

Ik ken het, ik heb het een paar keer in mijn liezen gehad, en das ook niet bepaald een pretje (zacht uitgedrukt)

En nu mag ik alleen trimmen en niet meer scheren daar… vind het verschrikkelijk… helemaal nu ik geregeld naar de gyn moet…

Zal ik er welkom in zetten :mrgreen:

@Sterrenmamma wrote:

@Angel & Luna wrote:

Ik ken het, ik heb het een paar keer in mijn liezen gehad, en das ook niet bepaald een pretje (zacht uitgedrukt)

En nu mag ik alleen trimmen en niet meer scheren daar… vind het verschrikkelijk… helemaal nu ik geregeld naar de gyn moet…

Zal ik er welkom in zetten :mrgreen:

ja het is idd vrij pijnlijk :cry: nu dat ding open is ook :twisted: dokter zei dat de pijn dat wat minder zou zijn…

ik hoop maar dat alles er nu gewoon uit is :shifty: zie het niet zitten als er morgen weer in gepeuterd word :oops:

:lol: :lol: :lol:

Blijven spoelen zodat ie niet dicht kan gaan… dan heb je het minst kans dat hij weer gaat peuteren!!!

Want ik zal je eerlijk vertellen als er eenmaal gepeuterd is en hij moet er weer bij… is het gevoeliger dan bij de eerste keer!

ok… ze zei 2x per dag spoelen maar dat is dan te weinig?

nou ik heb maar gelijk gespoeld en wond valt me best mee… lijkt meer alsof hij al dicht is :eh:

ik laat Darius vanavond wel kijken en dan maar hopen dat hij niet dicht is al :pray:

Ik deed het een keer of 5 per dag… juist omdat ik bang was dat het weer dicht zou gaan!

En sochtends en savonds tijdens het douchen effe extra lang een straal water erop! Niet de sproeistand hoor dat doet pijn… ik haalde de douchekop effe los zodat de druk niet zo hoog was!

oh ik vond wel ff lekker de sproeistand :shifty: alleen een nadeel is wel dat gelijk heel m’n badkamer zeiknat is hahahahahahahaha

Getsie Angel, heb jij dat weer. Hoop dat het snel over is!

Wanneer ga je weer met Sonja beginnen?

Sterrenmama, dat is minder van je moeder zeg. Ze zal het zelf ook niet leuk vinden dat ze nu helemaal afhankelijk is neem ik aan.

En je zou het eens kunnen proberen … ben benieuwd hoe de gyn dan zou reageren :mrgreen:

Bigsby, wanneer mag je de V&D foto’s ophalen?

Francis, hoe gaat het met Sonja?

Amy, hoe gaat het met jou? Nog zo misselijk?

Karin en met jou? Kans dat het deze maand raak is? :pray:

Noemi: ja goed he heb al tegen m’n moeder gezegt ik kom zo ff langs dan mag je mij opnieuw bakken :lol:

ik maak al af en toe recepten van sonja :lol: maar ik doe het niet 100%

wel eet ik veel rauwkost tussendoor dus dat scheelt ook weer

en drink ik weight shakes en veel water

oh en elke dag een vers geperst sapje wortel appel sinaasappel met een stengel bleekselderij :lol: Luna en Darius krijgen zonder de bleekselderij Darius begint al te piepen als hij alleen al denkt dat het erin zit :lol:

hoe gaat het bij jullie?

Hihi, net een klein kind dus die Darius … als hij niet weet wat erin zit, eet of drinkt hij het wel gewoon :lol:

En, gaat je moeder je opnieuw bakken?? :mrgreen:

Hier gaat het goed! Vandaag voor controle in het ziekenhuis geweest voor de kleine man en alles was in orde (had ik ook wel verwacht). Zijn heupjes waren nog wat jong hadden ze gezegd na de bevalling en deze konden uit de kom schieten. Toen hij 3 daagjes oud was, heeft hij toen een echo gekregen en zagen ze idd wat ruimte tussen of in de heupkom. Nu gewoon controle en alles was goed.

Ook is hij weer gewogen en gemeten. Hij meet nu 58.1cm (jaja, die 1mm doet het 'em :wink: ) en weegt (met luier en romper en op zo’n oude weegschaal) 5.480gram (dus vermoed dat het iets minder is).

Noemi: nee Darius proeft het ook :?

hahaha m’n vader wou wel :shifty: :oops: 8) :lol:

fijn dat alles in orde is en idd die 1mm doet het hem :thumbup: :lol: :lol:

fijn ook dat z’n heupjes in orde zijn

Hmm, balen dat Darius het toch proeft :mrgreen:

En je vader … :naughty: :mrgreen:

vraag me alleen af he met dat opnieuw bakken heb je toch alleen de moeder nodig of moet het hele proces van voor af aan :lol: :lol: :lol:

:dance: :dance: oh ik heb een licht streepje op de ovulatietest :dance: :dance: dus als ik mij niet vergis zou dat toch wel betekenen dat m’n ei eraan zit te komen en ik dus weer een korte cyclus heb :dance: :dance:

Angel, geen idee ivm dat opnieuw bakken :mrgreen:

En ivm de ovulatietest … KLUSSEN!! :mrgreen: :mrgreen:

ja idd klussen hahaha 8)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Brian is eindelijk door naar het volgende badje hij deed het heel goed :thumbup: :dance:

Angel, Jij was toch geen konijn :mrgreen:

Noemi, Met Sonja gaat het prima denk ik maar ik ben alweer een halve kilo kwijt en dat terwijl ik vandaag ongi ben geworden en normaal kom ik dan voor een dag of vijf aan vocht een kilo aan.