:dance: goed van Brian :thumbup:
@francis wrote:
Angel, Jij was toch geen konijn :mrgreen:
ik eet geen sla

ik voel me nu wel een konijn hoor met al die wortels hahahaha
pfffffffff knaag me eigen de zenuwen denk dat ik zo maa een burgertje ga bakken :oops:
Angel, waarom zo’n zenuwen?
En nee, geen burgertje bakken, gezond eten!! :mrgreen:
Francis, wowh, wat goed van Brian!! Snap dat je supertrots op je grote kleine man bent!
voor hem!
En wat goed dat je alweer een halve kilo kwijt bent, gaat lekker zo! :thumbup:
is gezond hoor komkommertje erop
omdat ik er al 4 op heb ofzo :lol:
Angel, je hebt zenuwen omdat je al 4 burgertjes op hebt?
Ik ben ff niet mee hoor … 8)
:lol: :lol: nee wortels haha voel me net een konijntje nu
Ehhh. what’s up doc?
vraag me af hoe het met sabje gaat eigenlijk
Maar waarom heb je dan zenuwen?
Of ben ik nog steeds niet mee? :think:
Ja, ben ook benieuwd hoe het met haar gaat.
nee ik heb geen zenuwen ik knaag me de zenuwen haha
zal wel een typische uitspraak van mijn familie zijn :think:
Oooh, ok, ik snap het :mrgreen:
Mja, kende die uitdrukking niet en had deze keer blijkbaar ook niet zo goed gelezen dan, want nu met je uitleg, lijkt het idd wel logisch :mrgreen:
geen hamburger voor mij hoor waren er maar 2 en die heeft Darius opgegeten :twisted:
Ach Angel, dat maakt niet zo uit toch? Beter voor het afvallen dat je ze niet gegeten hebt! Dus eigenlijk moet je Darius dankbaar zijn :lol:
ff een kort ego berichtje van mij dat ik nog leef :mrgreen:
beetje problemen met pc, vandaar weinig laten zien hier…
noemi ben niet meer misselijk gelukkig, ben ik blij mee
angel; fijn van die ovutest, hopelijk wordt ie nog duidelijker!!!
begin hier mijn banden te voelen, zo’n constante zeurderige ‘pijn’ trekkend gevoel in mijn onderbuik… herkennen jullie vast wel
oja francis gefeliciteerd met brian, super dat hij naar het volgende badje mag!!
Amy, jij mag ego zijn hoor :mrgreen:
Balen dat je pc problemen hebt, hoop dat ze snel opgelost zijn!
Lekker hoor dat je niet meer misselijk bent! (ikke ben het ook niet meer :mrgreen: )
zo vanmorgen bij de dokter geweest hoefde niet meer uitgedrukt te worden gelukkig en de snee was ook al dicht …dacht gisteren al te zien dat hij dicht was
Angel: gatver :sick: hebben ze het open gesneden?
En ben je al flink aan het klussen?
Noemi: we mogen ze zaterdag over een week bekijken, dus ik denk 1 a 2 weken daarna :think:
Fijn dat Ray weer helemaal goed gekeurd is :thumbup:, gaat dat met zijn heupen vanzelf weer over?
Francis: jehhhhhhhhh go Brian :thumbup:
Amy: balen dat je problemen met je pc hebt, hopelijk ben je snel weer terug!
Vandaag zijn we weer naar CB geweest, Luca is in 3 dagen 135 gram aangekomen dus tot nu toe lijkt alles weer goed te gaan :dance:
Ik heb ondertussen ook een nieuwe verslaving gevonden, online monopolie spelen (dit is echt een leuke versie) :oops:
Monique :lol: ja eerst verdoving (en die deed me toch een pijn…) en toen open gesneden
nog meer smakelijke :sick: :sick: details in spoiler
pus eruit geknepen zelfs nog even met een naald erin gepeuterd :lol: :lol: smakelijk he :sick: :sick: ach ik heb niet gekeken ik ben doodsbang voor naalden haha dus heb naar het plafond liggen staren (doe ik anders nooit :lol::lol::oops:)
oh monopoly waar??? :lol: