1e kw 07 | nog 3 te gaan, 5 zwanger en 15* geboren deel 29

:dance: goed van Brian :thumbup:

@francis wrote:

Angel, Jij was toch geen konijn :mrgreen:

ik eet geen sla :wink:

ik voel me nu wel een konijn hoor met al die wortels hahahaha

pfffffffff knaag me eigen de zenuwen denk dat ik zo maa een burgertje ga bakken :oops:

Angel, waarom zo’n zenuwen?

En nee, geen burgertje bakken, gezond eten!! :mrgreen:

Francis, wowh, wat goed van Brian!! Snap dat je supertrots op je grote kleine man bent! :clap: :clap: voor hem!

En wat goed dat je alweer een halve kilo kwijt bent, gaat lekker zo! :thumbup:

is gezond hoor komkommertje erop :stuck_out_tongue:

omdat ik er al 4 op heb ofzo :lol:

Angel, je hebt zenuwen omdat je al 4 burgertjes op hebt?

Ik ben ff niet mee hoor … 8)

:lol: :lol: nee wortels haha voel me net een konijntje nu

Ehhh. what’s up doc? :stuck_out_tongue:

vraag me af hoe het met sabje gaat eigenlijk

Maar waarom heb je dan zenuwen?

Of ben ik nog steeds niet mee? :think:

Ja, ben ook benieuwd hoe het met haar gaat.

nee ik heb geen zenuwen ik knaag me de zenuwen haha

zal wel een typische uitspraak van mijn familie zijn :think:

Oooh, ok, ik snap het :mrgreen:

Mja, kende die uitdrukking niet en had deze keer blijkbaar ook niet zo goed gelezen dan, want nu met je uitleg, lijkt het idd wel logisch :mrgreen:

geen hamburger voor mij hoor :cry: waren er maar 2 en die heeft Darius opgegeten :twisted:

Ach Angel, dat maakt niet zo uit toch? Beter voor het afvallen dat je ze niet gegeten hebt! Dus eigenlijk moet je Darius dankbaar zijn :wink: :lol:

ff een kort ego berichtje van mij dat ik nog leef :mrgreen:

beetje problemen met pc, vandaar weinig laten zien hier…

noemi ben niet meer misselijk gelukkig, ben ik blij mee :slight_smile:

angel; fijn van die ovutest, hopelijk wordt ie nog duidelijker!!!

begin hier mijn banden te voelen, zo’n constante zeurderige ‘pijn’ trekkend gevoel in mijn onderbuik… herkennen jullie vast wel :wink:

oja francis gefeliciteerd met brian, super dat hij naar het volgende badje mag!! :clap:

Amy, jij mag ego zijn hoor :mrgreen:

Balen dat je pc problemen hebt, hoop dat ze snel opgelost zijn!

Lekker hoor dat je niet meer misselijk bent! (ikke ben het ook niet meer :wink: :mrgreen: )

zo vanmorgen bij de dokter geweest hoefde niet meer uitgedrukt te worden gelukkig en de snee was ook al dicht …dacht gisteren al te zien dat hij dicht was

Angel: gatver :sick: hebben ze het open gesneden?

En ben je al flink aan het klussen?

Noemi: we mogen ze zaterdag over een week bekijken, dus ik denk 1 a 2 weken daarna :think:

Fijn dat Ray weer helemaal goed gekeurd is :thumbup:, gaat dat met zijn heupen vanzelf weer over?

Francis: jehhhhhhhhh go Brian :thumbup:

Amy: balen dat je problemen met je pc hebt, hopelijk ben je snel weer terug!

Vandaag zijn we weer naar CB geweest, Luca is in 3 dagen 135 gram aangekomen dus tot nu toe lijkt alles weer goed te gaan :dance:

Ik heb ondertussen ook een nieuwe verslaving gevonden, online monopolie spelen (dit is echt een leuke versie) :oops:

Monique :lol: ja eerst verdoving (en die deed me toch een pijn…) en toen open gesneden

nog meer smakelijke :sick: :sick: details in spoiler

pus eruit geknepen zelfs nog even met een naald erin gepeuterd :lol: :lol: smakelijk he :sick: :sick: ach ik heb niet gekeken ik ben doodsbang voor naalden haha dus heb naar het plafond liggen staren (doe ik anders nooit :lol::lol::oops:)

oh monopoly waar??? :lol: