Bigsby, er is niets meer met Ray zijn heupjes (eigenlijk is er ook nooit wat geweest, er zat gewoon wat ruimte nog in de heupkom ofzo). Moesten gewoon even voor de zekerheid op controle.
Goed dat Luca weer is bijgekomen! En op 3 dagen 135gram, goed zeg!
Angel, bah :sick:
Wel goed dat de HA vandaag niets meer moest doen …
Doet het nog zeer?
Noemi: het is alleen nog gevoelig als ik eraan kom dus al een hele verbetering gisteren deed het al zeer als ik niks deed
Ooh, gelukkig dat scheelt!
Vandaag nog een ovulatietest gedaan?
ja weer een licht 2e streepje dus weer vroeg naar bed :lol: :oops:
:mrgreen:
mogguh
:dance: ik ben weer lekker verkouden :dance: pijn m’n keel en verstopte neus :x
vanmorgen met Luna naar de dokter geweest die zit nu aan de ventolin (puffertje) :? want die hoest heel erg
nu hopen dat dat helpt en anders binnenkort bloed laten prikken om te kijken of ze allergies is voor de beestjes
straks heeft Luna paasontbijd op school :inlove: heb haar maar een huispakje aan gedaan want stond op dat ze in de pyama mochten komen maar vind nogal koud voor een pyama :shifty:
Angel: bah klinkt ook niet erg lekker :sick:
Balen dat je weer verkouden bent, maar wel door klussen hé :lol:
Hopelijk is Luna niet allergisch
Oja die monopoly heeft Gerard bij mij geinstalleerd dus moet ik hem ff vragen waar hij dat vandaan heeft want je kunt ook tegen elkaar spelen.
Ik kan hem je wel sturen via msn maar dan moet je wel eerst online zijn.
Noemi: heb ik het verkeerd begrepen dan? maar gelukkig is er niks mis met Ray zijn heupen :dance:
hoi hoi
zo Luna is vanmiddag door opa en oma meegenomen :inlove:
die blijft ook gelijk bij opa en oma slapen
heb even lekker in bed kunnen liggen
keelpijn is zo goed als over ben verder nog wel moe :x
waren maar weinig in pyama met paasontbijt dus was wel blij eigenlijk dat ik Luna gewoon in een “huispakje” had gehesen (foto in sf)
Monique :lol: even kijken of er nu een duidelijkere streep komt anders word het gewoon braaf slapen hoor
kijken volgende week dan wel even met die monopoly
Angel, leuk zeg dat ze een paasontbijt op psz deden. Ga meteen even kijken naar de foto’s.
Bigsby, verslaafd aan monopoly dus :mrgreen:
Noemi: ja he vond ik ook en het zag er ook wel lekker uit
ze had ook nog een narcis gehad van school :inlove:
Leuk hoor!
Heeft ze ook iets voor Pasen gemaakt? Vast wel neem ik aan.
nee :oops: dat was maandag en toe hebben wij lekker uitgeslapen :oops: (was weer een nacht vol hoesten :?
Angel: we zien wel wanneer we beide tegelijk op msn zijn anders kan het niet :mrgreen:
Sorry dames heb een baaldag, echt alles zit tegenen gaat fout
Francis :hug: :-*
Hoop dat vandaag beter gaat (moet ook wel eh, zoveel zoals gisteren kan er vandaag gewoon niet meer fout gaan).
Angel, haha, mja, dan heeft ze idd niets voor pasen gemaakt.
Ach, maakt toch niet uit? Nu hebben jullie gewoon lekker uitgeslapen :mrgreen:
Sterrenmama, hoe gaat het? Wanneer moest je ook alweer naar de gyn?
Karin, hoe zit het met jou? Je NOD zit er aan te komen, nietwaar?
Heb een heerlijke nacht achter de rug! Om 21u laatste voeding gegeven en dan geslapen tot half 7. Net met manlief koffie gedronken en ontbeten. Denk alleen wel dat ik straks nog even lekker mijn bedje in kruip :oops: :mrgreen:
Hier is het verschrikkelijk slecht weer. Vanmorgen hagel, nu regen, grauwe lucht, donker, saai.
mogguh
ik baal echt dat ik alweer een griepje te pakken heb :twisted:
zondag zou ik paasbrunch gaan doen en s’avonds steengrillen maar als ik niet gauw beter word kan ik er niet eens boodschappen voor doen :twisted:
gisteren 20.30 naar bed gegaan in de hoop dat ik dan nu wel opgeknapt zou zijn maar helaas
gelukkig is Luna bij opa en oma dus kan ik zo nog even terug kruipen
zit er ook steeds meer aan te denken de beesten weg te doen :oops: ga toch steeds meer verband leggen tussen mijn ziek zijn / Luna d’r hoesten en alle beesten die we hebben
vind het toch niet echt normaal dat ik sinds december eigenlijk alleen maar heb lopen tobben met m’n gezondheid…
Goedemorgen allemaal
Gister naar het cb geweest Chayenne woog 5950 en Joël 5450 gram en alles was goed.
Nou mijn baaldag had vannacht zijn hoogtepunt of dieptepunt kan je beter zeggen, Joël had duidelijk last van de prikjes en is heel veel wakker geweest dus heb denk ik 3 uur slaap gehad
En net weer 5 km hard gelopen ik moet zeggen ondanks dat ik anderhalve km vol de wind tegen had ging het best goed was met 27 minuten binnen alleen toen ik net wilde douchen waren er alzoveel voor geweest dat ik ijskoud water had dus dat was ff adem inhouden en snel douchen
Toen ik net naar buitenkeek zag ik horizontaal de hagel voorbij komen dusse prettige kerstdagen he :? :wall:
Angel waarom laat jij niet een seen algeheel bloedonderzek doen?
Noemi, Jou nacht was dus duidelijk beter dan de mijne :mrgreen:
Bigsby, Hoe gaat het nu met de bv is het alweer meer?
Francis, goed zeg van het hardlopen! Enne, tegen de wind in … weer een paar kilo extra kwijt :mrgreen:
Aaargh, koude douche, gatver! Daar had je dus echt geen behoefte aan na het hardlopen in de kou!
En mijn nacht was idd super :mrgreen: Wel balen dat die van jou minder was, maar … het kan alleen maar beter gaan (jaja, lekkere hart onder de riem eh )
Angel, ik zou ook eerst even alles laten nakijken voordat je je beesten weg doet. Ga je spijt van krijgen anders!
Francis: :hug:
en idd prettige kerstdagen :?
ja ik zal er eens om gaan vragen (mijn suiker moet ook eigenlijk nog steeds nagekeken worden :shifty: )
Noemi: voor Luna heb ik al wel een prik formulier om te testen of ze allergies is, maar ook ventolin zodat ze hopelijk al wat minder gaat hoesten
gisteren avond belde m’n moeder nog op dat Luna weer erg aan het hoesten was en ze hadden natuurlijk ook die medicijnen niet omdat we haar eerst eraan moeten laten wennen dat het niet eng is voor we er ook daadwerkelijk mee kunnen beginnen
maar m’n moeder had het dus helemaal verkeerd aangepakt :lol:
Luna die slaapt gewoon door het hoesten heen en m’n moeder dacht ach gossie ik ga haar een beetje water laten drinken en tilt haar dus uit haar bed :shifty:
Luna begon natuurlijk te huilen als een gek die werd uit haar slaap gerukt terwijl oma alleen maar lief wou doen :doh:
toen maar even verteld dat ze eerst tegen haar moet praten en dat ze zelf omhoog moet komen als ze wil drinken :lol:
oh wat een heerlijk weer vandaag :lol: (hagel, regen…)
moet nog heel veel paasboodschappen hebben en heb 38 koorts (gaat goed dus…)
ok we hebben morgen nog (soort van…) want als ik beter ben gaan we lekker een dagje erop uit
1 van de katten stond net te bleren dat ze naar buiten wou :lol::lol: (en het was dus net lekker hard aan het hagelen :lol:)
dus ik pak haar op en gooi d’r naar buiten 8) nog voor ze de grond had geraakt was ze alweer binnen :lol: :lol: :lol: (ach ze is nu wel lekker rustig ze wil ineens niet meer naar buiten :eh: :think: )
edit: het sneeuwt :dance:
arme plantjes… zal vast binnenkort allemaal nieuwe mogen halen :x