1e kw 07 | nog 3 te gaan, 5 zwanger en 15* geboren deel 29

:oops: :oops: Darius zei vanmorgen via mail jij gaat vanmiddag nu zeker niet mee :eh: :think: :think:

dus ik tegen hem waar gaan we heen dan :oops: :oops:

maar hij krijgt vandaag dus (als het goed is :pray: :pray: :pray: ) eindelijk de uitslag over z’n hersen aders of daar een fout in zit

dus op hoop van zegen dat ze nu echt de goede scan hebben gedaan :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

en dat het allemaal goed zit natuurlijk :pray: :pray: :pray:

Angel, ik hoop dat ze de goede scan gemaakt hebben en dat alles in orde is!

Enne, beterschap!

:dance: alles is goed in z’n hoofd

nu krijgen we als het goed is binnen 2 weken te horen over een evt hart operatie (wil Darius graag als het kan… ik weet niet vind allemaal maar eng zo’n hart operatie…)

m’n ouders hebben kennis gemaakt met de buren :lol: :lol:

schijnen hele aardige mensen te zijn zij nederlands hij marrokaan en geloof 5 kinderen :o :shock: :shifty:

Angel, wat een goed nieuws!

Maar waarom moet zijn hart dan bekeken worden?

Noemi: er zit een uitstulping in z’n hart wand waar die propjes hoogstwaarschijnlijk vandaan komen (is enige oorzaak wat ze hebben gevonden…) en daar wil Darius dan aan geopereerd worden hij wil niet z’n leven lang aan de medicijnen

Oh, ok, ik snap het.

Maar getsie een hartoperatie. Maarja, altijd aan de medicijnen is natuurlijk ook niets :?

ja zo denk ik ook

getsie een hart operatie :oops:

maarja als ik eerlijk ben en ik in die situatie zou zitten zou ik er denk ik ook overnadenken en waarschijnlijk als de kansen gunstig zijn ervoor gaan

er is ook nog steeds iets wat ik mij afvraag… kan het ook een fatale afloop hebben zo’n bloedprop… opzich denk ik van niet omdat het vanuit het hart komt maar aan de andere kant…

maar goed zijn allemaal dingen waar we het nog over moeten gaan hebben in het ziekenhuis

Ehm, denk dat zo’n bloedprop wel fataal kan aflopen hoor.

Gewoon even alle vragen op papier zetten, zodat je niets vergeet te vragen in het ziekenhuis.

Hee meiden ff ego heb nogsteeds veel last van mijn bekken!

Hier ook weer een updateje van mij!

Ten eerste wat kleppen jullie veel is echt niet bij te houden voor mij. pff al die pagina’s.

Vorige week bij de gyn geweest nadat ik vorige week woensdag een keertje extra bij de vk was geweest omdat ze me ijzerpreparaten had gegeven waar ik dus echt gewoon niet naar de wc van kon. Ze ging me Hb prikken en het was gewoon gedaalt ondanks het innemen van het gebeuren dus me lijf een beetje zitten pesten voor niks. Ben nu meteen overgedragen aan de gyn en zal de vk pas weer zien als ik ben bevallen. De gyn snapte meteen dat ik niet naar de wc kon en heeft me daar iets voor gegeven en wat is dat een opluchting zeg pfff. Hij heeft wel meteen bloed laten prikken om te kijken waarom me lichaam niks opneemt en welke ijzers ik wel opneem en welke niet maar daar krijg ik volgende week de uitslag van als ik op controle kom en dan gaan ze kijken wat ze kunnen gaan doen. Ze hebben me ook meteen even gecheckt en de bloeddruk was goed 133/83 dus wel iets hoger dan normaal maarja ach wat wil je. Hij heeft ook nog even gekeken hoe de beeb erbij ligt en die ligt fijn met ze hoofdje naar beneden en ze voet op zijn neus, dus nogsteeds helemaal dubbelgevouwen. Hoe moet dat ik godsnaam eruit gaan komen. Ze hebben ook even in mijn dossier gekeken naar me vorige bevalling en hier kon hij weinig opmaken waarom ik vorige keer een ks heb gehad dus ik mocht mijn verhaal even gaan doen. Nu gaat hij nog meer gegevens opvragen bij dat ziekenhuis en eens kijken of ze nu wel alles gaan vertellen want er stond niet eens in dat Lisatje vorige keer met een roze alert is geboren en dat vind ik wel schokkend. Er stond ook niet in dat ik hele hoge koorts heb gehad en dat ik daarom een ks heb gehad. Het ziekenhuis heeft dus iets te verbergen. O wat ben ik blij dat ik nu in een ander ziekenhuis ga bevallen. Er is mij wel al verteld dat ik 30% kans heb op een normale bevalling. Ik mag het wel gaan proberen als me conditie goed is en als ik niet al met verhoging binnen kom. Wij gaan er dus vanuit dat het een ks gaat worden. Hoop dat ik volgende week goeie bloeduitslagen en hopelijk gaat me ijzer spontaan weer omhoog!

Voor de rest voel ik me prima alleen een beetje gerommel in me buik. om de zoveel tijd een harde buik en dat is niet zo fijn. Heb ook het gevoel of ik wel 3 dagen lang kan slapen omdat ik echt niet aan me rust toe kom met lisa die overdag niet meer slaapt, dus meestal wel bekaf 's avonds.

Babykamer is ook nog niet af maar daar gaan we morgen weer mee verder. Het muurtje wat vorige week is gestuckt schuren en dan bevochtigen en dan verven! Dan zijn we al weer een heel eind daarnaar de andere vaste muren verven. Dan kunnen eindelijk de meubels op hun plaats worden gezet. En kan ik eens gaan beginnen met de aankleding van de kamer. Pff nog veel te doen maar het gaat wel lukken voordat ik 36 weken ben is de basis klaar en dan kan de aankleding eindelijk gaan beginnen!

Nou dit was het weer even. Ik denk zodra ik verlof heb dat ik het dan allemaal wel weer iets makkelijker bij kan gaan houden. Nog 6 dagen en dan heb ik eindelijk verlof!!! 2 april is mijn laatste werkdag en dan kan de rust gaan beginnen.

Groetjes

Davina

Hoi allemaal…

Hier even weer een berichtje van mij, heb een hectische week achter de rug…

Ben veel bij mijn ouders geweest i.v.m. de gebroken benen en voeten van m’n moeder!

Met mezelf gaat het wel goed, ben wat gespannen en heb wat last van een zeurderig gevoel in mijn buik en onderrug.

Heb begrepen dat er meer vrouwen zijn die hier last van hebben in de eerste weken, maar helemaal gerust ben ik er niet op.

Donderdag krijg ik m’n eerste echo, daar kijk ik wel heel erg naar uit, en ik hoop dat het me wat geruster maakt.

Een dikke knuff voor een ieder waar het niet zo lekker mee gaat!

En ook voor degene waar het uiteraard wel goed mee gaat :wink:

Vientje: Balen dat je nog steeds last hebt van je bekken, hopelijk word het niet erger.

Lekker dat je nog maar een weekje hoeft te werken :dance: geniet maar lekker van je rust.

Sterrenmamma: 5 weken alweer :dance:

Ik kan me voorstellen dat je je verheugt op de echt, ik ben ook heel benieuwd.

Gaat het al wat beter met je moeder?

Angel: gelukkig is er met Darius zijn hoofd niks mis :dance: :dance:

En een hartoperatie? ohh wat eng zeg!!

Zoals Noemi al zei: schrijf van te voren alle vragen op en als er iets niet duidelijk is goed doorvragen hoor!

Ik zit nu te wachten op een paar meiden van een ander forum waar ik af en toe ook bij meeschrijf, ik woon een beetje in het midden van hun dus komen ze zo hier heen. Ik ben zo benieuwd hoe ze in het echt zijn, ik schijf al ruim een jaar met hun mee en je kunt natuurlijk niet zeggen dat je ze echt kent maar dat zal zo wel blijken :mrgreen:

Fijne dag allemaal!

Zien jullie mijn banner? Luca is al 3 maanden :dance: :dance:

bigsby; jeetje 3 maanden alweer!! Wat gaat dat toch hard zeg!! en was het nog gezellig vanmiddag met die meiden van het andere forum? (welk forum eigenlijk als ik vragen mag?)

wij hebben vandaag badje gekocht, van bebejou, die groene met ingebouwde pompjes. zo leuk!! En ook nog een heel schattig dekbedovertrekje en hemeltje, van A Star is born :hearts: die moest wel besteld worden dus hebben we nog niet in huis :frowning:

en ik heb vanavond makreel op, ooooooooooohhhh wat was dat lekker!!! heb er echt van gesmuld haha!!!

Hallo allemaal,

Ik moest vandaag ovenfriet eten van sonja, zitten gewoon 430 kal in 150 gram :wall: maar goed het moest :mrgreen:

Met Joël en Chayenne gaat alles goed en Brian heeft nog steeds een dikke lip van zijn val.

Bigsby, Was het gezellig?

Vientje, Lekker bijna verlof voor mij lijkt het alweer zo lang geleden :mrgreen:

Angel, Ik denk ook dat die prop wel degelijk fataal kan zijn in andere organen maar goed ik is geen dokter :mrgreen:

Amy, markreel ooooooh lekker :drool:

Vientje, balen dat je zo’n last hebt van je bekken.

Hoop dat je verlof een hoop goed maakt, dat je toch een beetje kan rusten.

Bigsby, alweer 3 maanden, wat vliegt de tijd eh?

Was het gezellig met de meiden van het andere forum?

Amy, leuk zeg al die inkopen!

Sterrenmama, spannend donderdag je echo.

Francis, ach, het moest die ovenfriet, niet te zwaar aan tillen hoor! :-*

Arme Brian met zijn dikke lip.

hoi hoi

zo de hele dag weg geweest :smiley:

m’n griep is zo goed als over alleen ben ik nu mijn stem kwijt…(lekker rustig :lol:)

ik ga zeker allerlei vragen nog stellen denk alleen dat ik daar nu voor bij de cardioloog moet zijn ipv de nuroloog :think:

verder weinig fut om te reageren sorry :oops:

fijne paasdagen

:-*

:cry: ik ben m’n stem nu helemaal kwijt…

fijne paasdagen… :roll:

Amy: ik ben bij toeval een keer bij flair belant en daar heb ik toen een keer gereageert op iemand en daar ben ik gebleven eigenlijk! Nu schrijven we nog maar met zijn 5 e :mrgreen:

Zo’n badje hebben wij ook in het creme :mrgreen:

Francis: ohhh moest je zomaar friet eten, wat een straf zeg :wink:

Angel: balen van je stem :-*

Geniet Darius nu van zijn rust :lol: :lol: :silenced:

Het was gister erg gezellig, ze zijn nog tot 7 uur geweest :smiley:

En het andere kindje (is 5 mnd) die ging de hele tijd naar Luca toe, die was helemaal weg van hem :mrgreen:

Vrolijk Pasen!

Iedereen vrolijk pasen

Jeetje Amy 15 week alweer gaat hard bij jou

Luca al weer 3 maanden gaat echt snel